APUA! Ufo tulee öisin herättelemään!
Kommentit (57)
Ne tutkii ettei ole pommia persiissä
Taustalla on ihan oikeaa ajatusta. Minä tosin en usko tuohon, mutta esim tubessa on hörhöjä, jotka väittävät että ensi jouluna tulee invaasio. Tässä linkki yhteen tämmöiseen tekoälyllä tehtyyn huuhaa-videoon:
Demoneita ne on. Ovat vaihtaneet ilmentymistapaansa teknologisemman ajan mukaiseksi, eivät enää esinny perinteisinä räyhähenkinä sun muina.
Eli tunnistamaton lentävä esine ?
Alienit niitä kokeita tekee, ufot ovat vaan heidän ajoneuvojaan !
Vierailija kirjoitti:
Onks perä nyt kipee ja arka?
Kyllä on. Tuli myös vähän verta kun ulostin.
Se on vaan valion jäätelöpuikko. Mittaavat suolen k arvot
Kyllä se luotain minkä ne pyllyyni työnsivät oli huomattavasti isompi kun jäätelöpuikko. Yhtä kylmä se oli kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Näihin videoihin lisätty "dramaattinen" ääni/musiikkitausta vie sen vähäisenkin uskottavuuden näistä "UFO"- videoista :D!
Se varmistaa että vahvasti editoidusta/keinotekoisesta materiaalista on kyse.
Ei luoja, eikö kesälomalla oikeasti oo muuta tekemistä kun spämmätä ja jutella itsekseen vauva-palstalla ja vielä tykkäillä omista kommenteista eri välilehdillä. Ps tiietään kuka oot joten ei tarvii piilotella enää
Siis miljoonia vuosia edellä oleva sivilisaatio, eikä ole edes sellaisia kuvantamislaitteita ja sensoreita, että selviäisi persettä ronkkimatta.
Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
Vierailija kirjoitti:
Siis keltä pitää pyytää jos haluaa tuollaiseen tutkimukseen?
Keneltä vaan.
Ääh, mä luulin, että oikeesti jollain olis ollut yliluonnollinen kokemus! Aina vaan tätä!
Vierailija kirjoitti:
Ääh, mä luulin, että oikeesti jollain olis ollut yliluonnollinen kokemus! Aina vaan tätä!
Kyllä se minusta oli aika yliluonnollista maata siellä ufon sisällä alasti hoitopöydällä. Kun joukko alienit tutki minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se minusta oli aika yliluonnollista maata siellä ufon sisällä alasti hoitopöydällä. Kun joukko alienit tutki minua.
Oliko miehiä vai naisia
Viime yönä kävin ufojen tutkittavana.