Mies, millä tavoin tykkäät alistaa naisia seksiss
Kommentit (19)
Olen tykännyt hyväillä ja vedättää vaimoa niin kauan, että menettänyt kiimassaan kontrollin,, jolloin hänen sisäinen eläin on herännyt ottamaan orgasmia keinoja kaihtamatta, vaikka väkisin. Suuseksissä pystyy vedättämään vielä pidemmälle kuin yhdynnässä. Yhdynnöissä eläin on vienyt minulta kontrollin, mutta suuseksissä sen saa pidettyä ja vedätettyä vielä pidemmälle. Parasta koko seksissä.
Nussimalla kookkaalla kullillani takaapäin vaginaan.
Nuoletan anaalini, nain rajusti takaa ja lopuksi virtsaan suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies ei alista ketään, eikä mitenkään! Säälittävä runkkari alistaa heikompaa!
Ei pitäisi lähteä näihin toivottavasti provoihin, mutta eikö oikea mies tee sängyssäkin niinkuin nainen haluaa? Vai tekeekö oikea mies juuri niinkuin itse itselleen parhaaksi näkee?
mutta asiaan. Aluksi kannattaa selvittää mitä nainen haluaa ja jos hän ei osaa tarkalleen sanoa mutta nauttii alistamisesta niin sitten pitää seksin edetessä koittaa pikkuhiljaa erilaisia juttuja ja keskustella niistä seksin jälkeen, että toimiko jutut vai ei. Näin meillä on toimittu ja hyväksi havaittu. Esimerkkinä joskus koitin et syljin hänen suuhun kesken alistussession ja session jälkeen kysyin oli se hyvä, ei tykännyt. Näin sain selville et sitä ei kannata sitten tehdä.
Toki pitää myös vähän tuntea kumppania et mikä voi toimia ja mitä suunnilleen kestää tehdä. Mutta miksi toimin näin. Koska ainakin meillä jos vaimolta kysyy miten haluaisit sinua alistettavan. Vastaus olisi suunnilleen ei mitenkään mutta sitten kuitenkin sellaisessa seksissä hän on eniten kiimassa. Naisilla on kai joku häpeäleima otsassa kun pelkäävät kertoa omia halujaan.
Minä tykkään työntää sormia naisen kurkkuun samalla kun panen sitä. Se kiemurtelu tuntuu niin hyvältä.
Jos nainen ilmaisee nauttivansa rajummasta menosta niin ensin keskustellaan ja sitten toteutetaan. Näihin ei kannata lähteä tekijäksi tai kokijaksi fiilispohjalta. Rajat on hyvä selvittää ensin. Tarjoilen kattauksen sen mukaan mistä toinen saa nautintoa.
Yhdessä sopiminen on ihan eri asia, kuin raaka alistaminen! Jos sovitaan, että haluaa tulla alistetuksi, niin se on täysin hyväksyttävää, kunhan se pysyy leikkinä!
Kaipa tuota nyt pieneksi alistamiseksi voi sanoa, vaikka kylläkin tapahtuu yhteisymmärryksessä. Nimittäin painan hänet koko vartalollani alas selälleen, lukitsen hänen kätensä käsiini ja nussin tiukasti päällä koko ajan hellittämättä rytmiä ja kontrollia hetkeksikään.
Palkitaan usein lähes yhtäaikaisella orgasmilla.
Vierailija kirjoitti:
Nussimalla kookkaalla kullillani takaapäin vaginaan.
Tuossa on vinha perä. Kun isolla kullilla nai syvälle pilluun on nainen seivästettynä täysin miehen vallassa eikä pääse siitä pois ennen kuin mies päästää tai laukeaa. Kun kulli on tarpeeksi pitkä ja paksu, ei nainen voi muuta kuin sekaisin k.yrvän pelosta ja sen voimasta antautua otettavaksi. Vaimoni on rakastanut aina tuota ottamista ja antautumista otettavaksi. Miehistä vallankäyttöä parhaimmillaan. Olen lempeä ja rakastettava mies mutta kullini eile. Se on brutaali ottaja ja sen hevosvoimia pitää säästellä ja rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tuota nyt pieneksi alistamiseksi voi sanoa, vaikka kylläkin tapahtuu yhteisymmärryksessä. Nimittäin painan hänet koko vartalollani alas selälleen, lukitsen hänen kätensä käsiini ja nussin tiukasti päällä koko ajan hellittämättä rytmiä ja kontrollia hetkeksikään.
Palkitaan usein lähes yhtäaikaisella orgasmilla.
Itse olen tehnyt samoin jo koulupojasta alkaen silloiselle tyttöystävälle. Jo lämmittelyssä hallitsin häntä ja kiihotin tytön suudelmilla, vartalollani ja käsilläni. Yhdynnän aikana en anna ollenkaan ohjia ja nussin väsymättä tyttö selällään allani. Todella palkitsevaa ja toimii!
Useimmat naiset haluaa antautua miehen vietäväksi, osa tyyliin "miehen pitää tietää mitä tekee ja ottaa naisensa, lukien tätä riittävästi ettei tarvitse alkaa osoittaa rajojaan". Osa naisista nauttii kunnolla vasta kun mies käyttää rajumpia otteita ja laittaa naisen palvelemaan itseään, tämän rajoja kokeillen ja jopa venytellen mutta kuitenkin kunnioittaen ja siinä on toisen reaktioiden lukutaito aivan välttämätön. Joka tapauksessa suostumuksellisuudesta on pidettävä kiinni ja sen ehdoista on sovittava ennakkoon tavalla tai toisella, ettei homma muutu kokeilevasta seksistä väkivallaksi ja sessiointi muutu linnareissuksi. Vähemmistönä on naiset jotka tahtoo olla itse viejiä ja ottajia, mutta tottahan sellaisiakin löytyy ja alistuvat miehet on heille luontaisempia valintoja kuin itseään dominoivammat.
Kaikin mahdollisin keinoin jotka naiselle ok.
Tässä nyt keskustellaan seksistä ja alistusleikeistä. Moni nainen fantasioi tästä et sinä miesten mies tyydy sit pelkkään vaniljaseksiin mut älä ihmettele jos naises ettii muulta sitä mistä tykkää . Totta et ketään ei tai naisia kohdellaan hyvin mut älä nyt ota niin tosissas tätä aihetta . Kysyppä muijaltas sen fantasioita
En tunne pienintäkään tarvetta alistaa naista, enkä pienintäkään tarvetta tulla itse alistetuksi, mutta ymmärrän, että toisilla tällaisia tarpeita voi olla, niin pitkälle, kuin leikki ei tuota toiselle todellista vahinkoa. Mutta mielestäni ruokottomuudet ja istaudet saattavat antaa miellyttävän mausteen. Kynis
Vierailija kirjoitti:
En tunne pienintäkään tarvetta alistaa naista, enkä pienintäkään tarvetta tulla itse alistetuksi, mutta ymmärrän, että toisilla tällaisia tarpeita voi olla, niin pitkälle, kuin leikki ei tuota toiselle todellista vahinkoa. Mutta mielestäni ruokottomuudet ja istaudet saattavat antaa miellyttävän mausteen. Kynis
Tuohon vielä lisäisin, että vaimoni ja minun irstaaseen ja hellään seksiin kuuluu ehdoton yhdenvertaisuus. Olen aikaisemmin kertonut, miten hän on nauttinut suunnattomasti ilahduttaessaan muutamaa herrasmiestä vittuaan avaamalla, ja kuinka olen nauttinut aikuisen kummityttönsä tarkoituksellisesta vitunnäyttämisestä kyykkypissalla ja muutenkin sekä ystävärouvan jokakertaisesta onanoimisesta saunassa. Nämä ovat edelleen yhteisen seksimme keskustelun aiheita.
Minusta mikään ei ole niin ihanaa, kuin että VAIMONI haaveiluttaa kyrpääni hyväillen, ja saan samalla haaveilla TOISTEN tyttöjen vitusta, kuin myös hän saa toistella, kuinka ylipursuavasti kiihottaa toista miestä avaamalla vittunsa ja kiihottuu itsekin. Takanahan on tietysti, että vähääkään tinkimättä hyväksymme molemmat, että molemmat sukupuolet ovat rakenteeltaan moniavioisia. Kyllä on ihanaa vielä vanhoillakin päivillä! Kynis
Tukistaminen, käsistä kiinni pitäminen, läpsiminen jne. kaikki on kivaa kun yhdessä etukäteen sovitaan.
Nämä tulee vielä toteutumaan suhteessani:) Tiedän sen. Komentaisin tyttöystäväni pukeutumaan seksikkäästi ja käskemään polvilleen ja sanon, että:"Ime." Sitten laitan hänelle suukapulan ja silmiin maskin. Sitten vatsalleen sängylle ja sidon hänet käsistä ja nilkoista X-asentoon kahleilla. Otan nahkaruoskan ja ruoskin hänen selkäänsä ja pyllyä niin, että punoittaa ja mahlat valuu pil*lusta. Käsken hänen kääntyä selälleen samaan asentoon sängylle. Laitan hänelle nänninipistimet. Kiusoittelen hänen pil*lua ja peräreikää nuolemalla niin, että hän jää orgasmin partaalle. Lopuksi hän kääntyy nelinkontin sängylle ja olen sitonut hänen kätensä nilkkoihin kiinni, että hän on per$e pystyssä. Suutelen hänen kroppaansa joka puolelta ja ruoskin vielä hänen per*että ja raavin selkää kynsillä. Olen laittanut itselleni jo puuduttavaa ainetta penikseeni, että kestän naida häntä kauan ensin pil*uun ja sitten ana*liin ja laukean sinne. Jätän naiseni tuohon asentoon vaikeroimaan pitkäksi aikaa. Lopulta dildotan hänelle orgasmin hieromasauvalla.
Meil on tasa-arvoinen parisuhde, mutta seksissä tykätään silloin tällöin alistamisleikeistä ja nöyryyttmisestä. Yleensä niin päin, että mies alistaa naista, mutta joskus kokeiltu toisinkinpäin. Meillä alistamiseen liittyy lähes aina sitominen. Eli sidon kumppanini avuttomaan tilaan ja sitten piiskaan, läpsin, kutittelen tms. mitä nyt kulloinkin. Tai vibraan, joskus hyvinkin pitkään. Käytössä on erilaisia sidontavälineitä, jalkapuuta, suukapuloita, piiskoja jne. Kun on puoli tuntia tai tunti leikitty, niin vapautun kumppanini ja hän antaa kiitokseksi penishieronnan.
M44
Oikea mies ei alista ketään, eikä mitenkään! Säälittävä runkkari alistaa heikompaa!