Pitäis mennä pihaloimaan...ärsyttää
Meillä on ollut sellanen tapa, että kun mulla on loma mies käskee mut aina pihalle loikoilemaan. Varsinkin illalla kun pimentyy se yleensä komentaa mut sinne loikoon. Mua on tosissaan alkanu tää ärsyttää. Mitähän täs kandeis tehä?
Kommentit (46)
Hei ap näitkö sun äidin eilen? Sitko puhuttua tästä? Mitä mieltä hän oli?
Kiitos kun joku jaksaa vielä kysyä. Tänään pääsin sisälle jo klo 21 aikaan. Juttelin eilen äitin kanssa ja sen perusteella miehelle, että tää ei voi mennä näin. Että en vaan jaksa. Hän tavallaan ymmärsi mut kuitenki heti tänää taas sano, että pitää mun loisen tehä noi pihahommat kun ei hänkään kaikkea pysty. Yritin sitten jotain jaksaa, mut loikoin osan aikaa. Ei vaan työpäivän päälle onnistunu kaikki hommat.
Voihan vattu muija! Nyt pistät sille äijälle kovan kovaa vasten ja et kerta kaikkiaan suostu enää tuohon! Jos ukko ei jaksa itse pihaa hoitaa, niin annatte koko pihan olla. Saa sitten kasvaa villisti, mutta ei siihen voi sun elämää ja terveyttä uhrata.
Niin meenki nukkuu. Oon ihan poikki ja surullinen. Taas pitkä päivä töissä ja tässä pihalla. Ärsyttää tääki ja itkettää, että toiset pilkkaa ja luulee että oon joku pilajuttu. Ehkä ootte sit onnellisii tousten surkeudesta. No mut hyvää yötä nyt. Ap