Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäis mennä pihaloimaan...ärsyttää

Vierailija
12.04.2025 |

Meillä on ollut sellanen tapa, että kun mulla on loma mies käskee mut aina pihalle loikoilemaan. Varsinkin illalla kun pimentyy se yleensä komentaa mut sinne loikoon. Mua on tosissaan alkanu tää ärsyttää. Mitähän täs kandeis tehä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on loma tähän aikaan vuodesta? 

Vierailija
2/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä loikoon? Menetkö siis pihalle makaamaan vai??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumaliste miten paska trolli taas. Eikä pihaloimaan ole mikään sana!

Vierailija
4/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on loma tähän aikaan vuodesta? 

Miksi ei olisi? Aivan hyvin voi olla lomaa. Esim. mun työkaverilla alkaa huomenna talviloma. En ymmärrä mitä ihmeellistä tässä asiassa on. Kesälomat meillä on toukokuu-syyskuu. 

Vierailija
5/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin kalpea että häntä pelottaa kun olet kotona. Yrittää että saat vähän väriä.

Vierailija
6/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ärsyttää? Nythän on hyvä ja kaunis ilma. Kannattaa olla pihalla. 

Vierailija
7/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että minulla on talviloma nyt näin myöhään keväällä. Mieheni on sellainen touhutarkki että hänen mielestä pitää aina olla ahkera, ja koko ajan jotakin tekemässä. Mieluiten pihalla. Että saa raitista ilmaa ja raikkaat punaiset posket. Siksi hän käskee minutkin kokoajan ulos hommiin. Illalla kun olen ihan väsynyt, enkä enää jaksaisi hän sanoo, että pitää mennä nyt ihan vaan loikoon ulos niin tulee hyvä yöuni raikkaasta ulkoilmasta.

En vaan meinaa enää jaksaa tätä enkä tiedä, miten voisin sanoa.

Vierailija
8/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, edellinen olin siis minä ap.

Vierailija
9/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin, että minulla on talviloma nyt näin myöhään keväällä. Mieheni on sellainen touhutarkki että hänen mielestä pitää aina olla ahkera, ja koko ajan jotakin tekemässä. Mieluiten pihalla. Että saa raitista ilmaa ja raikkaat punaiset posket. Siksi hän käskee minutkin kokoajan ulos hommiin. Illalla kun olen ihan väsynyt, enkä enää jaksaisi hän sanoo, että pitää mennä nyt ihan vaan loikoon ulos niin tulee hyvä yöuni raikkaasta ulkoilmasta.

En vaan meinaa enää jaksaa tätä enkä tiedä, miten voisin sanoa.

Onko mies itsekin pihalla, vai häätääkö sinut sinne, että saa itse olla rauhassa sisällä? Joka tapauksessa ihan sairasta pakottaa ketään olemaan ja tekemään, jos ei halua. 

Vierailija
10/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

loikoon? siis makaan? ai johonkin sohvalle? vai maahan?

Vierailija
11/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuullostaa sairaalle. Eihän edes avioliitossa voi toista tuolla tavalla kohdella tai ulos pistää kuin jotakin koiraa. Oletko keskustellut tästä jonkun ystäväsi tai sukulaisesi kanssa? Mitä mieltä he ovat?

Vierailija
12/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap sinua! Lähde äkkiä tuosta suhteesta. Tuo ei vaikuta alkuunkaan terveeltä.

Minkälainen miehesi on sisätiloissa? Kontrolloiko hän silloinkin koko ajan, mitä saat tehdä ja mitä et?

Vierailija
13/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
14/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihaloimaan? Touhutarkki?

Nyt se ap- av- sanakirja tänne, äkkiä!!

Vierailija
15/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäkin on oikea touhutarkki, välillä käy myös muita hätistelemään touhuamaan...Kaikki tarttis aina tapahtua just nyt!!

Rasittavaa...

Vierailija
16/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pihalointi jotain sukua vatuloinnille? Tai piehtaroinnille tms.?

Vierailija
17/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies itsekin pihalla, vai häätääkö sinut sinne, että saa itse olla rauhassa sisällä? Joka tapauksessa ihan sairasta pakottaa ketään olemaan ja tekemään, jos ei halua. 

Taitavat molemmat olla hieman "pihalla"🤭

Kaksin aina...

Vierailija
18/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootko ihan terve? Nää sun juttus nyt ei ihan vaikuta olevan tätä päivää. 

Anteeksi, en tarkota millään pahalla. 

Vierailija
19/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä hei! Kiitos että ootte vastannu. Päivällä mies tosiaan haluaa että teen kaikkia pihatöitä, mutta illalla yleensä makoilen terassilla koska en enää jaksa muuta. Se on sitten antanut mulle nimen pihaloinen, koska oon kai sen mielestä laiska kun en jaksa puurtaa vielä illallakin. Tosta Se vääntelee noita sanoja.

Mutta oisko kellään vinkkiä miten saisin tän loppumaan.  Oon tosiaan jo ihan loppu tähän. 

Vierailija
20/46 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ketään läheisiä kelle voit puhua tästä? Jos ei, niin mene vaikka terveyskeskukseen lääkäriin ja pyydä apua. Sieltä sinut ohjataan oikean avun piiriin. Ei kukaan voi elää tuollaista elämää.