Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottava äiti ja pieni lapsi tänään kaupassa!😩

Vierailija
12.04.2025 |

Pienokainen pyysi kauniisti äidiltään suklaamunaa. Äiti tiuskaisi, että ei me nyt mitään herkkuja osteta! Sinne jäi lapsonen itkuntuhruisin silmin alahuuli väpättäen katselemaan haikeasti suklaamunaa!😢😩

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö lapsen sitten saada aina kaikki mitä haluaa, ettei jollekin random-ap:lle tulisi paha mieli? 

Vierailija
82/91 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi pienokaista, kyllä minua niin sydämestä ottaa kun lapsia komennetaan vaikka he haluaisivat nyt kuitenkin yhden ylimääräisen suklaamunan tai jotain, olen niin herkkäsydäminen että kyllä heti ostan, sääntöjä on, mutta kun kauniisti pyytää niin minä hellyn, jos nyt ei aina ole pyytämässä karkkia tai jotain. Oi minua niin surettaa itkevä lapsi joka jäi jotain paitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin juuri äsken minun suklaamunani. MINUN! Lapset olkoon ilman!🤤😋

Vierailija
84/91 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä söin juuri äsken minun suklaamunani. MINUN! Lapset olkoon ilman!🤤😋

MINUN suklaamuna! MINUN pääsiäinen! MINUN virpomisvitsa! 😡

Vierailija
85/91 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi pienokaista, kyllä minua niin sydämestä ottaa kun lapsia komennetaan vaikka he haluaisivat nyt kuitenkin yhden ylimääräisen suklaamunan tai jotain, olen niin herkkäsydäminen että kyllä heti ostan, sääntöjä on, mutta kun kauniisti pyytää niin minä hellyn, jos nyt ei aina ole pyytämässä karkkia tai jotain. Oi minua niin surettaa itkevä lapsi joka jäi jotain paitsi.

Lapsistasi kasvaa tällaisia: 🥺👉🏻👈🏻

Vierailija
86/91 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP taitaa olla niitä ihmisiä jonka mielestä lasten ei kuulu joutua kokemaan negatiivisia tunteita koskaan?

Hyvä että löytyy vielä tuollaisia suoraselkäisiä vanhempia jotka osaavat laittaa rajat, eikä anna lasten pompotella.

Hieno diagnoosi keksitylle tarinalle...😂😂😂😂

Vierailija
87/91 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsistasi kasvaa tällaisia: 🥺👉🏻👈🏻

Erehdyit. Vanhin poikani on kenraaliluutnantti ja nuorempi opiskelee Turun yliopistossa valtionoppia. Olipas sinulla todella ilkeä näkemys, ehkä olet itse merkkisi kaltainen.

Vierailija
88/91 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käynyt yhtään virpojia. Olen nyt joutunut syömään aika paljon suklaamunia. Eivät kai ne enää voi tulla?😅

Vierailija
89/91 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos olisi ostanut, olisi seuraavallakin kerralla kinuttu jotain. Fiksu äiti kun ei lähde mukaan tuohon touhuun lainkaan. Ei meilläkään osteta herkkuja jos ei olla erikseen asiasta etukäteen sovittu. 

Eihän pääsiäisenä lapsille suklaamunia osteta, ei varsinkaan tänään kun huomenna on palmusunnuntai. Pettuleipää sinunkin lapsesi ovat ansainneet.

Nyt ei ole pääsiäinen. Ei meilläkään osteta herkkuja joka pyyntöön. Pääsiäiseen viikko aikaa.

Vierailija
90/91 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin itketään 😭😭😭😭

Vierailija
91/91 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että vanhemmat edelleen osaa antaa rajoja lapsilleen. Ei maailma olekaan pilalla.