Inhottava äiti ja pieni lapsi tänään kaupassa!😩
Pienokainen pyysi kauniisti äidiltään suklaamunaa. Äiti tiuskaisi, että ei me nyt mitään herkkuja osteta! Sinne jäi lapsonen itkuntuhruisin silmin alahuuli väpättäen katselemaan haikeasti suklaamunaa!😢😩
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Näkikö se piltti niillä itkuntuhruisilla silmillä myös savulohta kaupassa?
Tuskin näki kyynelten sumentamilla silmillään mitään!😂
Niin niin, mutta vaikea sitä on sanoa toisten asioista onko oikein vai väärin kun ei edes tunne lasta eikä tilannetta.
Itselläni oli tapana ostaa suurinpiirtein kaikki mitä lapset halusivat kaupasta. Lopputulos oli se, että eivät sitten halunneetkaan enää mitään. Nyt ovat 16v. ja 18v., tarkkoja rahasta ja hoikkia molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisi ostanut, olisi seuraavallakin kerralla kinuttu jotain. Fiksu äiti kun ei lähde mukaan tuohon touhuun lainkaan. Ei meilläkään osteta herkkuja jos ei olla erikseen asiasta etukäteen sovittu.
Eihän pääsiäisenä lapsille suklaamunia osteta, ei varsinkaan tänään kun huomenna on palmusunnuntai. Pettuleipää sinunkin lapsesi ovat ansainneet.
Anna mun kaikki kestää. Ehkä niillä oli munat jo ostettuna kotona, mistä me sen voimme tietää. Ehkä äiti oli sanonut lapselle jo etukäteen, että herkkuja ei sitten osteta, ja ärsyyntyi kun lapsi pyysi niitä silti. En alkaisi yhden nopean tilanteen takia äitiä sheimaamaan, mutta täällähän se osataan.
Näin niitä traumoja tehdään lapsille!😢
Toivottavasti kotona on jo pääsiäismunia ostettuna.🥺🥹
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei pidä ottaa mukaan kauppaan, ne vain riehuu, kinuu, kiukuttelee, rääkyy ja aiheuttaa häiriötä kohtauksillaan.
Et lukenut aloitusta. Ei riehunut, kinunnut eikä mitään muutakaan.
Kun äitikin haluaa seuraavan kerran suklaamunaa, niin pitäisi todeta että Jamal on löytänyt uuden hoidon.
Kun olin pieni, ei munkaan äitini ostanut joka kerta jotain makeaa, kun kaupassa ollessa pyysin. Herkkusuu olin ja aina teki mieli suklaata tai karkkia. Äiti osti silloin tällöin, vaan ei suinkaan joka kerta, eihän ne herkut enää ole herkkuja kun niitä saa aina.
Sen sijaan muistan vielä nytkin, kun päivähoitaja osti kaupasta omalle pojalleen sen suklaamunan ja me kaksi hoitotyttöä saatiin katsoa vierestä kun Markku söi. Suklaamunan sisällä oli sormus, jossa oli punainen kivi. Sekin jäi mieleen neljävuotiaalle. Olisi akka ostanut lapselleen vaikka koko karkkihyllyn silloin kun oli poikansa kanssa kahdestaan, mutta ei silloin kun toiset katsoo vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin pieni, ei munkaan äitini ostanut joka kerta jotain makeaa, kun kaupassa ollessa pyysin. Herkkusuu olin ja aina teki mieli suklaata tai karkkia. Äiti osti silloin tällöin, vaan ei suinkaan joka kerta, eihän ne herkut enää ole herkkuja kun niitä saa aina.
Sen sijaan muistan vielä nytkin, kun päivähoitaja osti kaupasta omalle pojalleen sen suklaamunan ja me kaksi hoitotyttöä saatiin katsoa vierestä kun Markku söi. Suklaamunan sisällä oli sormus, jossa oli punainen kivi. Sekin jäi mieleen neljävuotiaalle. Olisi akka ostanut lapselleen vaikka koko karkkihyllyn silloin kun oli poikansa kanssa kahdestaan, mutta ei silloin kun toiset katsoo vierestä.
No toi oli kyllä todella törkeää!😬
Onpa ankea pääsiäinen, jos ei edes suklaamunaa saa!
Olisit sinä ostanut suklaamunan ja antanut sille lapselle 👍
Vierailija kirjoitti:
Olisit sinä ostanut suklaamunan ja antanut sille lapselle 👍
No eihän niin voi tehdä, jos äiti juuri kieltänyt herkut!😬
Eipä aavista tyttö, että n. 10 vuoden päästä hän saa munaa ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa.
Oikein! Jos tänne tulee virpojia, avaan kyllä oven ja kuuntelen lätinät, mutta en anna mitään palkkaa! Inhottaa tämä kerjuupäivä!
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Jos tänne tulee virpojia, avaan kyllä oven ja kuuntelen lätinät, mutta en anna mitään palkkaa! Inhottaa tämä kerjuupäivä!
Kyllä!😂👍
Porvoossa oli tämä kauppa varmaan.