Inhottava äiti ja pieni lapsi tänään kaupassa!😩
Pienokainen pyysi kauniisti äidiltään suklaamunaa. Äiti tiuskaisi, että ei me nyt mitään herkkuja osteta! Sinne jäi lapsonen itkuntuhruisin silmin alahuuli väpättäen katselemaan haikeasti suklaamunaa!😢😩
Kommentit (91)
Voi ei! Kasvattava vanhempi bongattu! Lasua tulille ja sassiin. Voi tulla vaikka hyväkäytöksinen fiksu aikuinen sieltä. Eihän se käy!
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Kasvattava vanhempi bongattu! Lasua tulille ja sassiin. Voi tulla vaikka hyväkäytöksinen fiksu aikuinen sieltä. Eihän se käy!
No ei kai se tiuskiminen mikään hyvä kasvatuskeino ole? Asian voi sanoa myös ystävällisesti. Ei kivalta kuulosta, että äiti tiuskimisellaan saa lapsen itkemään.
Se olin minä ja minun ahnas ylipainoinen piltti!😡
Vierailija kirjoitti:
Löytyihän se ikävä av- mamma!😅Miksi olet tehnyt lapsestasi ahneen ja lihavan?
Ai täällä on taas tää itkuntuhru fetissi ap vauhdissa... 🙄
Meidän lapset ei saa pääsiäisenä suklaamunia, koska toinen on allerginen ja syntyisi hirveä tappelu. Saavat muita pääsiäisnameja. Sitten kun ei-allerginen on vähän vanhempi ja ymmärtää lopettaa toiselle lällättelyn, niin hän voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisi ostanut, olisi seuraavallakin kerralla kinuttu jotain. Fiksu äiti kun ei lähde mukaan tuohon touhuun lainkaan. Ei meilläkään osteta herkkuja jos ei olla erikseen asiasta etukäteen sovittu.
Eihän pääsiäisenä lapsille suklaamunia osteta, ei varsinkaan tänään kun huomenna on palmusunnuntai. Pettuleipää sinunkin lapsesi ovat ansainneet.
Pääsiäinen on vasta ensi viikolla.
Sen verran hinnakkaita pääsiäismunat nykyään ovat, että itsekin ostan lapselle vasta pääsiäiseksi. Ennen sitä saa vaikka suklaapatukan huomattavasti edullisemmalla kilohinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se tiuskiminen mikään hyvä kasvatuskeino ole? Asian voi sanoa myös ystävällisesti. Ei kivalta kuulosta, että äiti tiuskimisellaan saa lapsen itkemään.
Kyllä uhmakkaan lapsen saa itkemään ihan kauniistikin esitetty kielto.
Onneksi en ole äiti! Tänään ostin jätti Kindermunan ihan vain itselleni. Virpojien varalle ei ole mitään! 🤗
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä on taas tää itkuntuhru fetissi ap vauhdissa... 🙄
Isäs oli yks iso tuhru!
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tälle lapselle sentään edes joku suklaamuna pääsiäisenä annetaan.
Mistä sitä tietää jos heillä olikin jo kotona munia (ja kersa syönyt kaikki ennen pääsiäistä)?
Mikä inhottava tuo oli?ei lapsen tartte kaikkee näkemäänsä saada.Tuota pettymys muksulle.Kasvaa parempi aikuinen.Pettymykset kuuluu kasvatukseen.Kyllä se muksu munansa saa.Karkkipäivä..äitihän mainitsi sen.Nykylapset moniko aikuisena narsisti,määrää mitä haluu pomputtaa vanhempiaan..ei niin ei.Vaikka kuinka itkis.Meuhais.Voi sanoa ei.Pitääkin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisi ostanut, olisi seuraavallakin kerralla kinuttu jotain. Fiksu äiti kun ei lähde mukaan tuohon touhuun lainkaan. Ei meilläkään osteta herkkuja jos ei olla erikseen asiasta etukäteen sovittu.
Eihän pääsiäisenä lapsille suklaamunia osteta, ei varsinkaan tänään kun huomenna on palmusunnuntai. Pettuleipää sinunkin lapsesi ovat ansainneet.
Anna mun kaikki kestää. Ehkä niillä oli munat jo ostettuna kotona, mistä me sen voimme tietää. Ehkä äiti oli sanonut lapselle jo etukäteen, että herkkuja ei sitten osteta, ja ärsyyntyi kun lapsi pyysi niitä silti. En alkaisi yhden nopean tilanteen takia äitiä sheimaamaan, mutta täällähän se osataan.
Se on niin kiva kokea itsensä paremmaksi ihmiseksi ja haukkua muita edes netissä, tällaisilla ihmisillä ei varmaan paljon muita ilon ja ylpeyden aiheita elämässä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillähän on vain ap:n kertomus siitä tiuskimisesta... Lapsihan voi alkaa itkeä kun ei saa tahtoaan läpi, ihan riippumatta äidin äänensävystä.
Minä taas ostin jo viikko sitten iltatähdelle kinder-suklaamunia. Viime vuonna ostin hienon Ryhmä Hau -suklaamunan, mutta vastaanotto oli "Hyi v*ttu p*skaa haluun kinderii". Opinpahan ostamaan oikeita suklaamunia!
Sitä ei äippä kuitenkaan ennakoinut, että munat olisi syötynä jo reilusti ennen pääsiäistä. :( Niitä oli sentään 48 kpl. Iltatähti kinuaa jo lisää, mutta ehkäpä äippä odottaa pääsiäiseen saakka.
Lapsilke pitää tuottaa pettymyksiä, vain niin kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä inhottava tuo oli?ei lapsen tartte kaikkee näkemäänsä saada.Tuota pettymys muksulle.Kasvaa parempi aikuinen.Pettymykset kuuluu kasvatukseen.Kyllä se muksu munansa saa.Karkkipäivä..äitihän mainitsi sen.Nykylapset moniko aikuisena narsisti,määrää mitä haluu pomputtaa vanhempiaan..ei niin ei.Vaikka kuinka itkis.Meuhais.Voi sanoa ei.Pitääkin sanoa.
Eihän se äiti mitään karkkipäivästä maininnut. Tiuski vain että nyt ei osteta herkkuja ja sai lapsen pois tolaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se äiti mitään karkkipäivästä maininnut. Tiuski vain että nyt ei osteta herkkuja ja sai lapsen pois tolaltaan.
Todennäköisesti sanoi vaan vähän napakampaan sävyyn että ei herkkuja nyt ja lapsi alkoi itkeä kun ei saanut tahtoaan läpi. Mutta onhan se toki tosi väärin jos lapsi ei aina saa kaikkea mitä haluaa...
Toivon, että tälle lapselle sentään edes joku suklaamuna pääsiäisenä annetaan.