Miksi miehet kiusaa yhtä porukan naisista?
Eli lyhykäisesti meillä on kaveriporukka joka koostuu viidestä miehestä ja naisesta. Miehet ja naiset ovat pariskuntia. Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt miksi meidän muiden naisten kumppanit kiusaavat yhden miehen naista tästä porukasta.
Sellaista ihmeellistä härnäämistä. Yritetään saada nainen suuttumaan esim. omalle miehelleen. Tämä kaikki on olevinaan hauskaa.
En ymmärrä ollenkaan.
Kommentit (141)
Miten tämä kaveriporukka on muodostunut? Siis olivatko miehet vai naiset ensin kavereita keskenään ja puolisot otettiin mukaan vai miten? Vai oletteko kaikki tunteneet toisenne entuudestaan ja pariutuneet keskenänne kuin Frendeissä esim? Jos tuollaisista asioista ja menneisyydestä löytyisi joku selitys typerälle käytökselle. Uutta tulokasta kiusataan tai jokin vanha kauna jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat juntteja.
Totuus on se, että nainen herättää reaktion. Todennäköisesti haluaisivat panna naista.
Miksi todennäköisesti?
Vanha "rakkaudesta se hevonenkin potkii" mitä koulussa opettajat hokivat eli kiusaamisella koitetaan saada sen naisen huomio, kun ollaan ihastuneita. Joo, tuo sanonta on karsea, mutta idea varmaan välittyy. Keskenkasvuista käytöstähän se on. Eri
Sinun ap ja puolisosi pitäisi puuttua sanallisesti kyseiseen kiusaamiseen. Jos ette sitä tee, niin olette kiusaamisen mahdollistajia. Ylipäätään sinun ja puolisosi kannattaa miettiä, että mitä te saatte näistä kiusaamistapaamisista. Vaikka joku tai jotkut olisi vuosien/vuosikymmenien aikaisia kavereita, niin kannattaa kyseenalaistaa se, mihin kaveruus perustuu.
Mitä jos tämä kiusattu nainen jäisi pois näistä kaveritilaisuuksista, niin kuka olisi sitten kiusaamisen kohde? Näillä kiusaajilla tuntuu olevan heikko itsetunto ja tarve pönkittää omaa asemaansa. Terveen itsetunnon omaava ihminen ei toimi näin.
Vierailija kirjoitti:
Ovat kateellisia naisesta, se on aika yleistä. Omat naiset rumempia ja tyhmempiä.
Todellisuudessa kiusaaminen johtuu vain harvoin, jos koskaan, kateudesta. useammin kiusattu on vain jollain ratkaisevalla tavalla huomattavan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat juntteja.
Totuus on se, että nainen herättää reaktion. Todennäköisesti haluaisivat panna naista.
Miksi todennäköisesti?
Vanha "rakkaudesta se hevonenkin potkii" mitä koulussa opettajat hokivat eli kiusaamisella koitetaan saada sen naisen huomio, kun ollaan ihastuneita. Joo, tuo sanonta on karsea, mutta idea varmaan välittyy. Keskenkasvuista käytöstähän se on. Eri
Miksi sinä puolustelet miesten käytöstä? Ja miksi nimität keskenkasvuisten käytökseksi, kun tässä on kyse aikuisista miehistä?
Ja meneekö johonkin vielä täydestä tuo suunnattoman typerä väite että kiusaaminen ja henkinen väkivalta olisi oikeasti rakkautta? Sen tarkoituksena on vain manipuloida naiset sietämään alistamista.
Vierailija kirjoitti:
'Koska ovat juntteja.'
'Totuus on se, että nainen herättää reaktion. Todennäköisesti haluaisivat panna naista.'
Tämäpä tämä. Meisselit sykkeessä. 😄
Tai sitten n on niin terävä/etevä, että ko. miessakki kokee hänen älynsä/lahjansa uhkana.
Tätä tapahtuu.
Älykäs n voi ärsyttää suunnattomasti.
Todellisuudessa kiusaaminen johtuu vain harvoin, jos koskaan, kateudesta. useammin kiusattu on vain jollain ratkaisevalla tavalla huomattavan erilainen.
-Erilainen esim. Niin, että kiusaava osapuoli kokee riittämättömyyttä kiusan kohteeseen nähden. Esim "tuolla on nätimmät hiukset kuin mulla, nyt heitän jonkun piikin" tai "tuo on nätimpi, nyt yritän saada hänet tuntemaan olonsa rumaksi" tai "tuo on kun enkeli ja itse ihan kakka, nyt koitan yrittää saada hänen maineen hyvänä ihmisenä pilattua" jne.
Kyllä suurimmassa osassa kiusaamisia on kateutta taustalla. Inhimillistä tavallaan, kun kehitys on vajaa.
Toki on myös sadisteja, jotka nauttii kaikkien kärsimyksestä esim. pedofiliassa tätä, rikollisissa ym.
Ilmeisesti kiusatun mies on jonkinsortin narsisti, joka on huumorin varjolla saanut muut mukaan. Joskus yhteinen "vihollinen" lujittaa porukkaa. Mutta ei ole kovin järkevää. Toivottavasti tuo nainen tajuaa lähteä. Vaikka jäisi yksin, silti parempiyksin kuin huonossa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat juntteja.
Miksi todennäköisesti?
Miksi sinä puolustelet miesten käytöstä? Ja miksi nimität keskenkasvuisten käytökseksi, kun tässä on kyse aikuisista miehistä?
Ja meneekö johonkin vielä täydestä tuo suunnattoman typerä väite että kiusaaminen ja henkinen väkivalta olisi oikeasti rakkautta? Sen tarkoituksena on vain manipuloida naiset sietämään
En puolustele. Tuo sanonta on karsea eikä sitä pitäisi käyttää. Pointti oli se, että ehkä kiusaavat naista koska ovat hänestä kiinnostuneita. Eihän siinä mitään järkeä ole tietenkään. PickUp-artistithan mussuttavat kursseillaan "negaamisesta" eli naisen haukkumisesta jonain ihme kiinnostuksen herättäjänä.
Aikuinen mies saattaa vallan hyvin käyttäytyä kuin keskenkasvuinen tollo, ei ole ikäkysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kateellisia naisesta, se on aika yleistä. Omat naiset rumempia ja tyhmempiä.
Jep. Joissain ihmisissä on jotain, joka ärsyttää tms. enemmän muita. Mä olen sellainen ihminen, olen aina ollut enemmän tai vähemmän miesten härnäyksen/nälvinnän kohde. Ihan sama vaikka istuisin hiljaa nurkassa ja sulautuisin seinään, niin jokin mussa triggeröi. Mä olen myös ollut tollaisessa pariskuntien "kaveri"porukassa, missä mukta tunnuttiin hakevan reaktiota, keskustelussa puhuttiin päälle ja sivuutettiin, lausuttiin ihmeellisiä kommentteja kuten "vitsit kun ottaa tilannekuvaa porukasta niin sä oot aina se kaikkein epäedustavin" tai "oho, kylläpäs sä hikoilet naiseksi" kun istuttiin 30 asteen helteessä terassilla ja sinnittelin alkavan migreeni kanssa. Silloinen miesystävä ei ikinä millään tavalla puolustanut mua naureskeli vaan mukana. Noh, sanomattakin selvää, että tyyppi on ex, mutta kyllä tuo ja kaikki aikaisemmatkin kokemukset on tehnyt musta sellaisen, että olen miesten seurassa hyvin varpaillani ja hiljaa.
Minkä ikäisiä olette?
Nainen yritetään saada suuttumaan miehelleen. Siis jos tuollainen on teemana kaikissa tapaamisissa, niin ihme, että nainen ja hänen miehensä ovat mukana.
Ilmeisesti kyse ei ole kivasta kiusoittelusta, vaan epämiellyttävästä härnäämisestä. Sellainen sisältää yleensä aggressiivisuutta. Ehkä kaikki ei ole kunnossa kaveriporukassanne. Aggressio kohdistuu myös ja ehkä etenkin naisen mieheen.
Toisaalta voi olla niinkin, että kaveriporukkaan piintyy tietynlaista läpänheittoa. Tietynlaisissa tilanteissa joku joutuu pilkankohteeksi esim. jonkin ominaisuutensa suhteen tms.
Voisit sopivassa tilanteessa jutella naiselle asiasta. Ja tietysti miehellesi. Kun sinun miehsi ja naisen mies eivät mene mukaan härnäykseen, vaan päin vastoin antavat miehille takaisin, niin vuorovaikutuksen dynamiikka muuttuu.
Yrittävät kai näyttää paremmilta miehiltä tämän naisen silmissä. En tiedä, mutta rasittavaa on. Tämä ei kohdistu muihin porukan naisiin.
Tämä kiusattu nainen on kyllä sellainen, että reaktio tulee varmasti. Niin olen toisaalta itsekin, mutta toisaalta olen hillitympi kuitenkin. Harkitsen enemmän.
En ole saanut mitään vastausta paitsi jotain naureskelua. Eli ilmeisesti tämä on jotain hauskanpitoa mitä en ymmärrä.
Omaan silmään kaikki porukan naiset ovat kauniita.
ap
Miehet ovat vaan aggressiivinen paviaanilauma loppujen lopuksi. Ehkä nainen on jotenkin uhka heidän miehisyydelleen.
Vierailija kirjoitti:
Yrittävät kai näyttää paremmilta miehiltä tämän naisen silmissä. En tiedä, mutta rasittavaa on. Tämä ei kohdistu muihin porukan naisiin.
Tämä kiusattu nainen on kyllä sellainen, että reaktio tulee varmasti. Niin olen toisaalta itsekin, mutta toisaalta olen hillitympi kuitenkin. Harkitsen enemmän.
En ole saanut mitään vastausta paitsi jotain naureskelua. Eli ilmeisesti tämä on jotain hauskanpitoa mitä en ymmärrä.
ap
Ahaa, eli nuo miehet ovat live-elämän trolleja ja ragebaittaajia, jotka haluavat vain reaktiota ja tappelua aikaan omaksi huvikseen. Etääntyisin kyllä moisista "kavereista".
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vaan aggressiivinen paviaanilauma loppujen lopuksi. Ehkä nainen on jotenkin uhka heidän miehisyydelleen.
Omasta mielestä naurettavaa käytöstä. Ei tulisi mieleenkään ottaa silmätikuksi joku porukan miehistä porukalla ja härnätä häntä. Kokisin oloni älyttömän lapselliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän täytyy härnätä. >:)
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ahaa, eli nuo miehet ovat live-elämän trolleja ja ragebaittaajia, jotka haluavat vain reaktiota ja tappelua aikaan omaksi huvikseen. Etääntyisin kyllä moisista "kavereista".
Tyhmiä ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tyhmiä ovat
No heidän henkinen kehityksensä loppui yläasteella ja jäi sinne.