Hävettääkö sinua runkkaaminen?
Sehän on ihan luonnollista, mutta myös toisia hävettävää. Miten on, häpetkö sinä runkkaamistasi ja puhutko siitä koskaan muille? Poikkeaako runkkaamisesta puhumisesta siitä, miten puhut seksistä muiden ihmisten kanssa?
Kommentit (6)
Suru ja suuttumus siitä vain tulee.
No ei se nyt millään tavalla hävetä. Jos joku ottaisi asian puheeksi niin ei olisi ongelmaa siitä puhua, mutta ei silti ihan sellainen asia ole, että itse tulisi aloitettua jutut kenenkään tuttavan kanssa. Tai ehkä mulla ei sitten vaan ole sellaisia ystäviä, tai tilanteita.
Vaimon kanssa kyllä puhun (ja teen) ihan avoimesti, ja tällä tavalla anonyymisti tietenkin.
Vaikka asia ei ole hävettävä, niin on se kuitenkin sillä tavalla yksityisyyden piiriin kuuluva asia, etten halua kenenkään henkilökohtaiseen elämään sillä tavalla tunkeutua, ja samasta syystä kukaan muukaan ei varmaan keskustelua aloita. Ehkä jossain kännijutuissa puhe voisi sellaiseenkin mennä, ja olisi tavallaan ihan hauskaakin, mutta kyllä sellaiset alkavat olla jo takana päin meikäläisen osalta.
M55
En sanoisi että hävettää, mutta kuuluu häveliäisyyden piiriin. Ei muiden tarvitse tietää miten ja milloin runkkailen.
Vitsiä voi tietysti aiheesta vääntää ja erityisen herkullista se on silloin, kun sanoo vitsillä jonkun asian mikä pitääkin paikkansa, kiäh kiäh. 😉
Tietyssä mielessä runkkaaminen vähän hävettää. En saa vaimolta tarpeeksi seksiä, joten joudun sitten runkkaamalla helpottamaan tarpeita, mikä tuntuu tyhmältä. Se siis hävettää, että joudun puutteessa runkkaamaan, kun avioseksiä ei saa. Muutenhan se on täysin normaali asia, minkä ei tarvitsisi eikä varsinkaan pitäisi hävettää.
Ei hävetä...en tiedä miksi hävettäisi. Sehän on vaan osa jokaisen seksuaalisuutta. Runkkaan parhaillanikin sohvalla istuen...tai siis edgetän. Mä puhun siitä kaikille ketä kiinnostaa...eikä se poikkea siitä miten mä puhun ylipäätään seksistä... T: m 26 v