Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kykenette elämään pienellä rahalla?

Vierailija
12.04.2025 |

Olen aina ollut työtön mutta tähän pieneen rahaan en koskaan totu. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te nautitte varmaan sitten pienestä rahasta.. kerran ei vaan osta mtn ylimääräistä.. 

kuule, kun pienellä rahalla vetää perhettä, se kasvattaa!

Sisua ja yritteliäisyyttä jos ei muuta.

Hyvin sai koulutettua nuoren, on hyvissä hommissa ja tosi tosi tarkka rahan kanssa.

Nyt kun saiis tuhlata, ei osaa.

Onneks on vain yksin. Niin tämä pakko kärsiä on niin upeaa .. hohhoijaa.. ehkäpä se että hän pääsi hyviin hommiin jollain muulla on tekemistä kuin sun nälkiintymisopetuksella

Vierailija
22/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan osta mitään ylimääräistä.

Eikä siihen ylimääräiseen ole edes rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kykene elän suurella rahalla.

Niin.. mun on pakko

Vierailija
24/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun oli mini toimeentulo, laskin paljonko viikossa kuluu ruokaan, otin edellisen kauppakuitin mukaan ja samat tavarat.  En ollut nälässä varsinaisesti, joskus vaan kaikki loppu.  Puolikas jogurttipurkki, yksi leipäpala, kahvi ym.  Sitten vaan heti kauppaan ostamaan kun sai rahaa.  Oli siinäkin oma jännityksensä, hiukan muistelen haikeudella sen aikaista selviytymiskamppailua. 

Niin eihän tuo ollut edes elämää. Edes alkeellista.

Olipahan ajatus, paljonko on omia ja paljonko opittuja käsityksiä.  Millaista pitää olla, kuka senkin määrittää? 

Vierailija
25/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun oli mini toimeentulo, laskin paljonko viikossa kuluu ruokaan, otin edellisen kauppakuitin mukaan ja samat tavarat.  En ollut nälässä varsinaisesti, joskus vaan kaikki loppu.  Puolikas jogurttipurkki, yksi leipäpala, kahvi ym.  Sitten vaan heti kauppaan ostamaan kun sai rahaa.  Oli siinäkin oma jännityksensä, hiukan muistelen haikeudella sen aikaista selviytymiskamppailua. 

Niin eihän tuo ollut edes elämää. Edes alkeellista.

Olipahan ajatus, paljonko on omia ja paljonko opittuja käsityksiä.  Millaista pitää olla, kuka senkin määrittää? 

Niin kirjoittakaa vaan että ihminen ei tarvitse mtn . Niin eiköhän noi dillet pian leikkaa koko tuen pois.. kiitos!!!!!

Vierailija
26/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tekoälyltä miten saa ilmasta kaljaa

Vierailija
27/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy tekoälyltä miten saa ilmasta kaljaa

Mä en juo kaljaa. En käytä huumeita

Vierailija
28/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta nykyään. Ennen sentään jotenkin onnistui, kun kaikki oli halvempaa. 

Olen joutunut lopettamaan kaikki harrastukseni, ruoka on täysin yksipuolista ja mitään uutta en ole ostanut vuosiin. On ollut myös pakko eristäytyä kaikista tutuista, ystävistä ja sukulaisista, kun ei vain ole rahaa. Mitään iloa ei ole enää olemassa. En ole vuosiin käynyt valoisaan aikaan ulkona, koska en kehtaa kohdata ihmisiä. Rahaton elämä on kuin helvetissä olisi päivästä päivään.

Vierailija
29/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta nykyään. Ennen sentään jotenkin onnistui, kun kaikki oli halvempaa. 

Olen joutunut lopettamaan kaikki harrastukseni, ruoka on täysin yksipuolista ja mitään uutta en ole ostanut vuosiin. On ollut myös pakko eristäytyä kaikista tutuista, ystävistä ja sukulaisista, kun ei vain ole rahaa. Mitään iloa ei ole enää olemassa. En ole vuosiin käynyt valoisaan aikaan ulkona, koska en kehtaa kohdata ihmisiä. Rahaton elämä on kuin helvetissä olisi päivästä päivään.

Mä en jaksa ees budjetoida mulla ei ole mtn mielenkiintoa mihinkään ..koska kaikki on kuvottavaa ja tyhjää. Huudan teeveelle.. kaikki väkinäinen on oksettavaa.. ei edes haluaisi seuraavaa kk rahaa kun tietää kuinka vähä se on . Samaa haista paskaa koko ajan. 

Vierailija
30/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aleta tässä miettimään joukolla lopetusta

Vierailija
31/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ainakaan mtn taitoja josta joku maksaisi.. osaan alkeellisesti virkata mutta ei niistä mtn maksettaisi

Vierailija
32/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette ala miettimään kuolemaa..mä mietin koko ajan ..

Vierailija
33/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.  Miksi minun pitää elättää sinua?

Vierailija
34/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kuoleminen ole naks vaan .. kun tää muka elämä on niin kuvottavaa

Vierailija
35/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.  Miksi minun pitää elättää sinua?

Ai sunko rahoja mulla onkin ? No kerro osoite ? 

Vierailija
36/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kituuttaminen on elämäntapa. En enää edes osaa laittaa rahaa haisemaan vaikka sitä olisi. On jotenkin oudon tyydyttävää tulla mahdollisimman vähällä toimeen. Siitä saa kunnon kiksit kun löytää jotain tarpeellista erikoistarjouksessa tai keksii tavan säästää jossain arkipäiväisessä asiassa. 

Vierailija
37/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro minne menen duuniin???? Kun sinne vaan mennään.. ja sellanen ihan palkkakin !!!!! Kiitos... 

Vierailija
38/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kituuttaminen on elämäntapa. En enää edes osaa laittaa rahaa haisemaan vaikka sitä olisi. On jotenkin oudon tyydyttävää tulla mahdollisimman vähällä toimeen. Siitä saa kunnon kiksit kun löytää jotain tarpeellista erikoistarjouksessa tai keksii tavan säästää jossain arkipäiväisessä asiassa. 

Niin.. sulle se on valinta. Että onnea!!!

Vierailija
39/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työtön, mutta silti köyhä...

Elelen ihan hyvin, kun en käytä rahaa mihinkään ylimääräiseen. Harrastukseni ovat suurimmaksi osaksi ilmaisia ja ostan kestäviä tuotteita, eli maksan vähän enemmän laadusta. Ei ole rahaa uusia jatkuvasti kaikkea.

Syön hyvin yksinkertaisesti. Töissä käytän ateriaedun hyväksi ja saan siellä vähän terveellisempää ruokaa.

Vierailija
40/45 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.. sulle se on valinta. Että onnea!!!

Valinta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi