Mulle ehdoton turn off deittailussa on nastarenkaat ja vetokoukku autossa
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä vetokoukussa häiritsee?
Siihen voi laittaa saalistelineen. Ja nykyään on myös irroitettavia vetokoukkujakin.
https://cdn.hylte-lantman.com/947ca6b3-442a-4e8d-b463-76bb3f2d48c6?auto…
Koukkuun saa myös polkupyörätelineen, niin on kätevä hakea sinut töistä kun kaatosade yllättää tai et jostain muusta syytä halua polkea kotiin.
Ei varmaan parane kertoen että mulla on farmari jossa on noi molemmat. Ap varmaan pyörtyy nähdessään että se varma merkki ap:n joutumisesta avmammaksi johonkin korpeen hyttysten ja villieläimien keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ehdoton turn on on nahkaverhoilu, karvanopat ja kampikäynnistys.
130 tuhanne autossani on se nahkaverhoilu, muu ei tullut mileenkään kriteereissä. Helppo puhdistaa,hoitaa hoitoaineilla, ei mitään vaahtopesuja jne jotka eivät kuivu millään talvella jne.
Ja joo Lapissa paljon liikuvalle on hyvä se auto ainkain ja muutenkin turvallisuus edellä ne nastarenkaat. Kitkoilla ei pötkitä missä vaan. Ja ennemmin deittaileilet säkin tervettä kuin halvaantunutta autoonnettomuudessa.
Ja joillakin on kesäauto erikseen ja talviauto erikseen. On myös se komas autokin vetokoukulla, jos tarvitsee kuljettaa polttopuuta -takka tms. talvea vasten, rakentaa taloa. No se auto usein myydän sen jälkeen. Ja muulloin voi tilata ne takkpuut.
Mutta onneksi Sinulla on valinnanvapaus, auto edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autonko kanssa sinä deittailet? Oletko autoseksuaali?
Oletko tosiaan noin yksinkertainen?
Sinä itse olet varsinainen älykääpiö.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella ei ole 500 heppaista 60-luvun Ford Mustangia tai Dodge Chargeria ja isoja tissejä, niin mielenkiinto lopahtaa heti.
Toi ois mun fantasia.. nainen mielellään vähän sporttinen tulee paikalle ford Mustang fastback GT500 shelbyllä .
Hän tulee autosta ulos huoltoasemalle pesemään ikkunaa. Meidän katseemme kohtaavat. Hän antaa pienen hymyn ja sanoo ' hei, olisitko voinut auttaa minua tarkistamaan ilman paineen, sillä nahka mekkoni takia se ei onnistu '.
Menen auttamaan ja sen jälkeen kehun autoa ja nainen kertoo yksityiskoisesti autosta . Sytyn ja hän kysyy haluanko koeajaa.
Minä suostun ja menemme yhdessä ajamaan jonka jälkeen suutelemme kiihkeästi ja siirrymme naisen kotiin ja pian onkin jo häät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ehdoton turn on on nahkaverhoilu, karvanopat ja kampikäynnistys.
130 tuhanne autossani on se nahkaverhoilu, muu ei tullut mileenkään kriteereissä. Helppo puhdistaa,hoitaa hoitoaineilla, ei mitään vaahtopesuja jne jotka eivät kuivu millään talvella jne.
Ja joo Lapissa paljon liikuvalle on hyvä se auto ainkain ja muutenkin turvallisuus edellä ne nastarenkaat. Kitkoilla ei pötkitä missä vaan. Ja ennemmin deittaileilet säkin tervettä kuin halvaantunutta autoonnettomuudessa.
Ja joillakin on kesäauto erikseen ja talviauto erikseen. On myös se komas autokin vetokoukulla, jos tarvitsee kuljettaa polttopuuta -takka tms. talvea vasten, rakentaa taloa. No se auto usein myydän sen jälkeen. Ja muulloin voi tilata ne takkpuut.
Mutta onneksi Sinulla on valinnanvapaus, auto edellä.
Lapissa? Nahkapenkit? Älä viitti.. perse jäätyy talvella ja kesällä palaa kiinni. Ellei sulla ole hyvä lämmitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites irrotettava vetokoukku ja kitkarenkaat?
Kitkat totta kai ok, mikään vetokoukku ei.
eli mitäänkö ei saa ostaa, kuljettaa mm peräkärryllä kierrätykseen,tuoda viedä, remontoida,kuljettaa jätteet peräkärryllä,ostaa remonttitarpeita jne. aika paljon noille vuokraperäkärryille on kysyntää. mökille on joskus kaikkee viemistä,kalusteita,tarvikkeita jne. olisikohan sun aika kypsyä. ajapa kerran teho -osasto kolari, oispa ollunna ne nastat alla . sää kuulut niihin, joille turnit on turvavyötkin, ne pilaa asukokonaisuuden miten kuuluu olla näyttää istuimella. ja nössöt käyttää vaan turvisvöitä. ja rahaaa on takaat se maksaa sakkoja.
räkänokkavaihe vielä karisee kun elämä opettaa sua jollain tapaa sano mun sanoneen.
Entäpä jos ei ole vetokoukkuun varaa ja on lautakuorma kattotelineillä. Lisäksi autossa vanhat talvirenkaat, joista on nastat revitty pois.
-Kattotelinemies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella ei ole 500 heppaista 60-luvun Ford Mustangia tai Dodge Chargeria ja isoja tissejä, niin mielenkiinto lopahtaa heti.
Toi ois mun fantasia.. nainen mielellään vähän sporttinen tulee paikalle ford Mustang fastback GT500 shelbyllä .
Hän tulee autosta ulos huoltoasemalle pesemään ikkunaa. Meidän katseemme kohtaavat. Hän antaa pienen hymyn ja sanoo ' hei, olisitko voinut auttaa minua tarkistamaan ilman paineen, sillä nahka mekkoni takia se ei onnistu '.
Menen auttamaan ja sen jälkeen kehun autoa ja nainen kertoo yksityiskoisesti autosta . Sytyn ja hän kysyy haluanko koeajaa.
Minä suostun ja menemme yhdessä ajamaan jonka jälkeen suutelemme kiihkeästi ja siirrymme naisen kotiin ja pian onkin jo häät.
Minä olin kerran lähellä tätä fantasiaa, ( oikeasti ihan sairaan kaukana). No tyttöystävä haluasi ostaa välttämättä hänen mielestään urheilu auton . Luulin ja toivoin mielessäni, että se olisi ollut Nissan 200xs tai Toyota Celica edes.. mutta ei se oli Opel Calibra, jossa oli kuramatot ruosteessa, nopeusmittari rikki, bensapumppu paskana.. menin paikalle kun osti yritin sanoa sille että älä osta sitä autoa. Mies myyjä huijasi sen hänelle . Nainen vain tokaisi, että olen vain mustasukkainen .
Joo no parin viikon päästä koko romu ei lähtenyt enään käyntiin....
No ei siinä ero tuli myöhemmin vaikka se ei johtunut naisen huonosta auto mausta.
Tää on nii Provo . Ei naisia kiinnosta onko autossa peräkoukkua. Naisia kiinnosta se, että se auto on nätin värinen ja hienon näköinen. Mielellään Bemari tai Audi .
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos ei ole vetokoukkuun varaa ja on lautakuorma kattotelineillä. Lisäksi autossa vanhat talvirenkaat, joista on nastat revitty pois.
-Kattotelinemies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites irrotettava vetokoukku ja kitkarenkaat?
Kitkat totta kai ok, mikään vetokoukku ei.
Kuinkahan vanha oikein olet? Ihmettelen jos olet 20v tai vanhempi.
syvä taukki se on,vielä on oppimista ja kehitys kesken, joku turbohuuli ketale metrikynsineen joiden alla bakteerit ja ulostetta,niitä imeskelee ja tukka irtoo kun hitsattu töpsöi pää täyteen,muut lisukkeet tukasta roikkuu narulla. ja silmät kii kun tekoräpsyt painaaaaa .
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan parane kertoen että mulla on farmari jossa on noi molemmat. Ap varmaan pyörtyy nähdessään että se varma merkki ap:n joutumisesta avmammaksi johonkin korpeen hyttysten ja villieläimien keskelle.
Minä en autoja deittaile, mutta jos deittailisin niin mieluummin farmari pitävillä nastoilla, kuin joku kitka liukastelija. Ja toki myös mieluummin hyttyset kuin kaupungin pakokaasut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyvyttömyys kulkea lihasvoimalla on turn-off. On ok kulkea autolla oikeasti pitkät matkat mutta se, että parin kilsan päähän kuljetaan autolla, on tosi noloa ja epäryhdikästä. Haluan miehen joka on fyysisesti hyvässä kunnossa. Velttoja autoilijamiehiä en katsele.
On hyvä, että kaltaisianne on paljon, niin mieheni saa olla rauhassa. Kukaan ei halua lähteä hänen kanssaan luxushuvilallemme, koska meillä on nastarenkaat ym vastustamanne jutut. Mies on kyllä tosi hyvässä kunnossa kaikesta pahennuksesta huolimatta.😅
Vierailija kirjoitti:
Minkä voittaa tehoissa niin sen häviää matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis...Mitä ne tarkalleen ottaen "kertovat"?
*Ei ap tähän vastaa, mutta kokeillaan nyt...
Kyllä ap vastaa tähän.
Nastat: Joko mies asuu jossain täysin korvessa missä tiet jäätyy kun niitä ei aurata ja hiekoiteta/suolata. Tai hän ei välitä siitä pienhiukkasten ja muiden ilman eläpuhtauksien määrästä jota nastarenkaiden käyttö lisää. Kummassakin tapauksessa mies on todennäköisesti persu.
Peräkoukku kertoo että miehellä on hyvin suurella todennäköisyydellä peräkärry, esim merkkiä Juhta tai Muuli, tai hän ainakin haluaa vuokrata sellaista. Peräkärryä hän tarvitsee joko kuljettaakseen remontti- ja puutarhatarvikkeita, koska joutuu ITSE huolehtimaan talonsa ja sen ympäristön tai muun asunnon kunnossapidosta, tai kuljettamaan työhönsä liittyviä asioita, mikä tarkoittaa että hän tekee manuaalista työtä. Kummassakaan tapauksessa mies ei
Sillä ratsastavalla kartanonherralla on varmaankin palvelijat huolehtimassa hevosten heinäpaaleista ja paskojen keräämisestä sun muusta, ja teidät haetaan limusiinilla miehen kattohuoneistosta toisinaan ihastelemaan hyvin hoidettuja hevosia ja käymään ehkä pienellä ratsastuslenkilläkin miehen kartanolla, joka ilmeisesti sekin sijaitsee Helsingin keskustassa.
Minulle ehdoton ei deittailussa on kyvyttömyys vetää polkupyörällä ylämäet beba irti satulasta.