Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiton kaksivuotiaani ulkovaatteissa parvekkeelle leikkimään.

Vierailija
15.03.2007 |

Ei jaksaisi millään lähteä ulos. Mä oon jotenkin koukussa tähän palstaan :( Onkohan joku raja ylitetty nettiriippuvuudessa ? Miten tämän kierteen saisi poikki !

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tää nettiriippuvuus alkoi jo odotusaikana, palstailin ja vauva-aikana ja edelleen olen yhteisössä. Nyt löysin pari kk sitten tän av:n, valitettavasti ja oon aivan koukussa. Eilen laskin että olen lapsen kanssa vain vaipanvaihto ym. ruokailuajan, ulos mennään kun toiset menee jo sisälle, käydään vaan pikasesti kääntymässä, sitten syömään, lapsi unille, taas nettiin, sitten teen jotain ruokaa äkkiä kun lapsi herää, mies on illan lapsen kanssa ja mä yritän tehdäj otain kotitöitä kun päivällä lapsi muka vie niiiin paljon aikaa etten " ehdi" .

Yöllä saatan olla netissä 01 saakka... ja väsyttää...

tää on kauheeta!

ap

Vierailija
22/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko netti tärkeämpää kuin lapsenne hyvinvointi?

Omakin mieliala kohenisi kun tekisi muuta kuin netissä roikkuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle sanoisin, että et menetä yhtään mitään, vaikka et täällä kävis ollenkaan. Kyllä se oikea elämä on jossain ihan muualla. Kun saa siitä ulkoilun alusta kiinni, tulee siitä nautittavaa. Mikäs sen kivempaa tällaisilla kevätilmoilla kun esim. eväsretki lasten kanssa jonnekkin metsään/rannalle tms. Kateellisena muistelen noita kotiäitiaikoja...

Ihan oikeesti, ei ole mitään tarvetta lukea joka ketjua ja sen käännettä. Mitään et menetä vaikket täällä roikukaan. Tällaista negatiivista ympäristöä ei ole missään muualla, kaikki patoutumat oksennetaan täällä ja moitteita saa tekee niin tai näin. TODELLINEN elämä on toista, näytä sitä lapsillesi. Tee päätös, ja pysy siinä. Yksinkertaista

Vierailija
24/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sä istut tietokoneella ja PUTOAA ALAS PARVEKKEELTA!

Vierailija
25/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etipä se kirjoitus..

Vierailija
26/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ollessani olen vain iltaisin kun lapset nukkuu niin netissä, joskus harvoin avaan koneen jo päivällä, jos tarvii maksaa laskuja tai jotain. ja silloinkin saatan piipahtaa 10 min koneella.

haloo, asiat tärkeysjärjestykseen!!

Vierailija
27/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa vaan että taas niin myöhään... tänään yritämme todellakin lähteä ulos nyt heti 9-9:30 eikä 10:30 kuten tavallista.

mulla ei onneksi ole niin paha tlanne kuin esim 15 (?) , ollaan joka päivä ulkona aamupäivällä, iltapäivällä ja mieheni menee ulos illalla lapsen kanssa.

koen kuitenkin olevani riippuvainen tästä netistä. mieheni varmasti arvaa asioiden oikean laidan :( joskus on käynyt mielessä että pyytäisin ottamaan vaikka tuon laajakaistaboxin mukaansa aamulla etten pääsisi koneelle.

silloin kun taaperomme oli vauva ja nukkui paljon päivisin en kokenut ongelmaksi, koin netissä istumisen oikeutetuksi itselleni, rentoutuskeinoksi. nyt kun taapero on valtasosin hereillä koen jatkuvasti huonoa omaatuntoa kun äitin pitää tas vähän vilkaista koneelle :(