Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka saa hullun kissan hengiltä? koti konstein?

Vierailija
15.03.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laissa on myös säädetty miten eläimen saa lopettaa! Varmin tapa on viedä se eläinlääkärille!

Vierailija
2/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jos jollain on ideaa miten kääntää miehen pää. Mulla ainakin hajoo ihan justiin ja päädyn vielä suljetulle osastolle kun kissa tuhoaa mun kodin. Auttakaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8:

narttu vai uros?

Vierailija
4/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua. Ja vielä lapsi tulossa, mitäs sitten kun se lapsi sotkee??? Mielestäni ihminen, joka voi edes ajatella tekevänsä eläimelle pahaa, ei ole täysin järjissään.

Vierailija
5/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kassiin ja hurautat yli.

Auton pakokaasulla kissa autoon ja letku pakoputkesta autoon.

Jälimmäinen parempi.

Vierailija
6/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla lapsia niin alkaa suakin sitte vituttaan kun kusta on lasten sängyt ja vaatteet täynnä. Ja kaiken lisäksi kissa on niin arvaamaton että saattaa käydä päälle. Tulevaa lastani tässä yritän suojella

Vierailija
7/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet halua mainetta eläinrääkkääjänä ja vielä syytettä siihen päälle. Mitähän ukkosi sanoisi, jos salaa listit elukan? Terveellä pohjalla sekin suhde..

Vierailija
8/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmäkulman on repinyt verille kissa ollessani muutaman kuukauden ikäinen vauva.

Puhu miehellesi järkeä jos ei tehoa sanot että valitsee joko sinut ja lapsen tai kissan.

Kissa on selvästi luonnehäiriöinen jos hyökkäilee kimppuun. Tuollainen peto voi tappaa vauvan.

Vierailija
9/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saisi kissastani kasvatettua noin sekopäistä.

10/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

19:

Puhu miehellesi järkeä jos ei tehoa sanot että valitsee joko sinut ja lapsen tai kissan.

Vierailija
11/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yrittäny miehelle tota et valitte mut ei suostu alistumaan mun uhkailuille.

Vierailija
12/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kaksi kissaa jotka ovat isin omia kultamussukoita. Multa sen sijaan menee järki kun ne raapivat tapetit seinistä ja kankaat huonekaluista, kuseksivat kaikkiin lattialle unohtuneisiin vaatteisiin, oksentavat lasten sänkyihin... Ja mikä pahinta, toinen niistä on päättänyt olla käyttämättä hiekkalaatikkoaan vaikka mitä tehtäisiin. Se paskoo kylpyammeesen ja kusee kylppärin lattialle. Aina.

Mäkin haluisin eroon moisista kiusankappaleista ja usein mullakin on sellanen olo että voisin vaikka kuristaa ne. Mutta en mä nyt oikeasti tekisi pahaa eläimelle. Enkä usko että säkään tekisit. Kunhan purat vaan paineita täällä. Mutta siis täydet sympatiat sulle.

Vierailija
13/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin SITÄ SUUREMMALLA syyllä kannattaa miehen kanssa puhua ennen kun yrität listiä sen salaa. Totuus tuuppaa väkisin tulla esille ja mitähän sinä luulet että miehesi ajattelee sinusta kun hänelle selviää että tapoit hänen kissansa.

Löytyisikö uusi koti kissalle?

Vierailija
14/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy tähän on että perheen lapset rääkkäsi kissaa sen ollessa pentu ja lapsetkin olivat liian pieniä saamaan lemmikin.

Oikeasti tykkään kissoista ja on niitä ollut lemmikkinä jo vuosikausia mutta vihainen ja arvaamatton kissa pitäisi lopettaa.

Vierailija
15/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos uusi koti löytyisikin niin mies suostuisi kissasta luopumaan, mutta kuka huolii tuollasen luonnevikasen joka kusee joka nurkan ja saattaa käydä vielä päällekin. Eli maksan 100e sille joka hakee pois!

Vierailija
16/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
17/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niimpä. aamulla jo mietinkin tavaroiden pakkausta, mutta mies on mulle tärkee ainoa este on kissa.. se tässä vituttaakin jos olis mun kissa olis saanu lähteä ajat sitten.

Vierailija
18/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siivoaa kissan aiheuttamat sotkut?

Vierailija
19/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sille uusi koti, tai vie vaikka hesyyn. Ne hoitaa sen sun puolesta.

Vierailija
20/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissalla psyykelääkitys, ei edes kallis (12e 3kk), kuseksiminen loppu, ja kissa on rauhallisempi, iloinen, ei enää agressiivinen ja pelokas.

Eli käytä eläinlääkärillä, saatte avun, eikä miehen tarvitse luopua kissoista mutta sinulta loppuu kusipyykki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi