Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon sinulle merkitsee toisen ulkonäkö?!

Vierailija
12.04.2025 |

Olen ollut yhteydenpidossa yhteen mieheen reilun kk verran. Ollaan jo keski-ikäisiä. Tämä mies on todella mukava tms. Ainut asia mikä nyt mietityttää on toisen ulkonäkö. Korostan nyt heti tähän että en ole itsekään mikään "prinsessa". Ihan normaali nainen. Kysyisinkin tämmöstä että tottuuko sitä ajan kanssa siihen että toinen ei ole ihan sitä mihin normaalisti ihastuisi? Miehen kasvoissa on jotain mitä on vaikea nyt sanoa. En osaa selittää. En tiedä muistuttaako hän etäisesti jotain ns. ikävää ihmistä. Vaiko onko kasvoissa joku epäsuhta vaiko mitä. En tiedä mutta meneekö tämä ohi vaiko onko suhteella tulevaisuutta? Ja sori näin pinnallinen kysymys. Ei ole koskaan ennen näin käynyt.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pinnallinen kysymys. Usein käy niin, että esimerkiksi kun tutustut hyvin kauniiseen ihmiseen, ensin huomaat juuri ulkonäön. Sitten kun tutustut lähemmin, ulkonäön merkitys unohtuu. Anna miehelle mahdollisuus. Mutta jos jokin selittämätön häiritsee vielä jonkin ajan kuluttua, harkitsisin suhteen päättämistä. Et voi vaistomaisille reaktioillesi mitään etkä ole huono ihminen.  

Vierailija
2/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pinnallinen kysymys. Usein käy niin, että esimerkiksi kun tutustut hyvin kauniiseen ihmiseen, ensin huomaat juuri ulkonäön. Sitten kun tutustut lähemmin, ulkonäön merkitys unohtuu. Anna miehelle mahdollisuus. Mutta jos jokin selittämätön häiritsee vielä jonkin ajan kuluttua, harkitsisin suhteen päättämistä. Et voi vaistomaisille reaktioillesi mitään etkä ole huono ihminen.  

Kiitos sanoistasi!  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teen ainakin pilaa toisista ystävien kanssa. 

Vierailija
4/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitse todella paljon. Sanoisin jopa että kumppanin ulkonäkö on tärkein yksittäinen tekijä, kun etsin romanttista ja/tai seksuaalista paria. Ei toki siis ainoa tekijä, mutta tärkein kuitenkin.

Vierailija
5/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parisuhteessa sen verran tärkeää, ettei toisen ulkonäkö saa häiritä. Muissa ihmissuhteissa ei mitään väliä.

Vierailija
6/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus naisystävä, josta kaverini kännipäissään ihmettelivät, miksi olen hänen kanssaan, vaikka voisin saada paljon paremman näköisen. Olin ihastunut hänen luonteeseensa, ääneen ja eleisiin, joten minusta hän näyttikin kauniilta silmääni.

Nykyinen vaimo on alusta saakka ollut silmääni kaunis ja samaa ovat sanoneet kaikki muutkin.

Vierailija
7/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus naisystävä, josta kaverini kännipäissään ihmettelivät, miksi olen hänen kanssaan, vaikka voisin saada paljon paremman näköisen. Olin ihastunut hänen luonteeseensa, ääneen ja eleisiin, joten minusta hän näyttikin kauniilta silmääni.

Nykyinen vaimo on alusta saakka ollut silmääni kaunis ja samaa ovat sanoneet kaikki muutkin.

Mikset mennyt naimisiin sen ruman naisen kanssa? Miksi vaimoksi valikoitui kaunis nainen?

Vierailija
8/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Mitäpä jos on todella hyvännäköinen omaan silmään mutta muuten ei kovinkaan fiksu. Voiko samassa paketissa olla kaikki kohdallaan? Vanhempana hyvä keskusteluyhteys, samanlaiset arvot jne. tärkeitä asia.

Vierailija
9/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei miellytä mun silmää niin anna olla.

Vierailija
10/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset mennyt naimisiin sen ruman naisen kanssa? Miksi vaimoksi valikoitui kaunis nainen?

Se jätti minut ja nykyinen vaimoni teki aloitteen minulle.

Vierailija
11/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja kauniit naiset on kuin autoja. Kyllä mossellakin paikasta A paikkaan B pääsee, mutta jos on mahdollisuus ajaa mersulla, niin mieluummin sitten sillä.

Vierailija
12/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noku kaverit oli sitä mieltä.

Vierailija
13/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toisilleen tuntemattomia satunnaisia ns. identtisiä kaksosia haastatellaan, heillä on takanaan yllättävän samanlaiset elämät. Mitään tiedettä se ei ole, mutta kuitenkin jokin todellinen ilmiö. 

Jos toisen ihmisen olemuksesta tulee paha olo, miksi kiusata itseään ihan vain todistaakseen itselleen, ettei ole pintapuolinen ja ennakkoluuloinen ihminen? Harmillisen usein ne värinät pitävät sitten kuitenkin paikkansa.

Vierailija
14/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pinnallinen. Antaisin vielä suhteelle mahdollisuuden, ainakin jos olette olleet vasta vähän tekemisissä. Tiedät kyllä sitten jos jutusta ei kerta kaikkiaan tule mitään. 

Vierailija
15/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen deitannut ihan tarpeeksi muutoin mukavia tyyppejä, pitänyt yhteyttä ennen ekoja deittejä, ja kaikki on ollut siltä osin ihan kiinnostavaa, mutta kun tapaa livenä tajuaa miten toisessa pitää olla oikeasti myös fyysisestikin kiinnostavaa. Kannattaa luottaa omaan intuitioonsa ja ainakin varoa lupailemasta liikoja. 

Yksi tyyppi otti itsestään hyvin edustavia kuvia ja kun näin livenä olin pyörtyä mitä kaikkea osasi kuvissa rajata itsestään. 

Vierailija
16/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitsee tosi paljon, mutta ei siinä mielessä että toisen pitäisi olla tietyn näköinen tai kaunis / komea yleisillä standardeilla. Minulla on ollut mies, joka olisi varmasti 90 % mielestä ruma, mutta itselleni hänen ulkonäössään oli jotain vetoavaa ja pidin siitä todella paljon. Myöhemmin seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa, joka olisi varmaan 90% mielestä komea, mutta itse koin hänen ulkonäössään jotain vastenmielistä. Ihan pikkuseikat inhottivat, huulen kaari, niskan muoto, ja myös hänen ominaishajunsa oli mielestäni todella epämiellyttävä, toisin kuin tuolla "rumalla" exälläni.

Uskon, että ihmisen ulkokuori kertoo myös siitä mitä olemme sisältä. Keho ja mieli ovat todellakin erottamattomia. Tämä ei ole niin yksinkertaista että kaunis ulkoa on kaunis sisältä. Ennemminkin tiedostamattamme tunnistamme ihmisistä sopivatko he kanssamme yhteen ja tämä tapahtuu yleisistä ulkonäköstandardeista huolimatta, kun rakastuu oikeasti. 

Nykyinen mieheni on mielestäni maailman komein. Niin, hän on kaljuuntunut, viisikymppinen, isovatsainen mies jonka korvat ja nenä puskee harmaata karvaa. Minulle on aivan sama vaikka hän rypistyy ja lihoo. Näen hänessä aina jotain aivan muuta. Hän ei myöskään kykene haisemaan pahalle minun nenääni, vaan peseytymättömänäkin hänen tuoksunsa ei herätä minussa mitään vastenmielisyyttä.

Vierailija
17/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tissin ja yhden peräsimen verran.

Vierailija
18/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitsee liian paljon.

Itselläni on ikävän ihmisen perusilme, ja silti vaadin toiselta mukavan ihmisen perusilmettä. Ja sopusuhtaisuutta, vaikka en itse ole sellaisen näköinen.

Parempi yksin.

Vierailija
19/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään pinnallinen kysymys.

Vierailija
20/31 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen. Sisimpäsi yrittää viestiä. Ihminen ei pysty pahuuttaan piilottamaan kokoaikaisesti. Kasvot paljastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä