Miten kuvittelet vastakkaisen sukupuolen kokevan takaapäin-asennon?
Sehän on hyvin erilainen asento miehelle ja naiselle. Miltä kuvittelet sen tuntuvan toiselle sukupuolelle? Miksi se on kivaa sille toiselle?
Kommentit (62)
En kuvittele mitenkään sillä seksikumppanini eivät ole vastakkaista sukupuolta.
m37
Minun kanssa takaapäin nainen kokee saavansa kalun todella syvälle. On niin pitkä kalu että pitää varoa ettei satu.
Nautin ja kumppani nauttii kun köyritään takaapäin. Minä pyllistän ja muija tuuppaa straponilla hanuriin.
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa takaapäin nainen kokee saavansa kalun todella syvälle. On niin pitkä kalu että pitää varoa ettei satu.
Nainen mahalleen jalat suorana ja tyyny lantion alle. Mies tulee takaa laittaen jalkansa naisen jalkojen sivulle. Siitä kun nai, niin ei mene liian syvälle.Toiminut ainakin vaimon kanssa. Doggy ei meillä toimi em syystä ollenkaan.
Luulen että tykkää ainakin välillä, koska kun hän (vaimoni) haluaa pikapanon, niin se on aina takaapäin ja pieluiten keittiön pöytää vasten niin, että hän on haarat levällään jalat maassa, mutta vatsallaan pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen mahalleen jalat suorana ja tyyny lantion alle. Mies tulee takaa laittaen jalkansa naisen jalkojen sivulle. Siitä kun nai, niin ei mene liian syvälle.Toiminut ainakin vaimon kanssa. Doggy ei meillä toimi em syystä ollenkaan.
Näin meilläkin. Pylly pystyssä ei oikeen onnistu kun liian helposti työntää liian syvälle.
Voisin kuvitella, että ainakin jotkut naiset kokevat asennon hyvin tuhmana ja eläimellisenä kun mies astuu eläimellisesti takaapäin. Siinä voinee sitten samalla tavalla eläimellisesti alistua omille himoilleen ja nauttia. Voisin myös kuvitella sen kiihottavan, kun on ikäänkuin alistetussa asemassa eikä näe tarkalleen mitä kumppani tekee.
Mä en itse naisena pysty jotenkin täysin rentoutumaan ja nauttimaan siinä doggyssa koska mua häiritsee että mies näkee mun per**aukon kokoajan. Itse naisena en ymmärrä miksi miehet tykkää takaapäin kun voivat katsoa vaan selkää tai peräaukkoa.? Ja se on vaivaannuttavaa kokoajan tossa asennossa..
Voisiko joku valaista asiaa niin mäkin ehkä viitsisin useammin tohon asentoon
Ei onnistu, en tunne oikein mitään, miehen kalu valuu pois
Vierailija kirjoitti:
Mä en itse naisena pysty jotenkin täysin rentoutumaan ja nauttimaan siinä doggyssa koska mua häiritsee että mies näkee mun per**aukon kokoajan. Itse naisena en ymmärrä miksi miehet tykkää takaapäin kun voivat katsoa vaan selkää tai peräaukkoa.? Ja se on vaivaannuttavaa kokoajan tossa asennossa..
Voisiko joku valaista asiaa niin mäkin ehkä viitsisin useammin tohon asentoon
Naisen lantion kaari näkyy kiihottavasti. Ja loppua kohden näkee myös kuinka penis liikkuu pehmeässä vaginassa. Se on kiihottavaa. Ei heteromiestä peräaukko kiinnosta. Ei sitä edes huomaa. Pelko pois ja nauti itsekin! 😍
Miettiikö naiset koskaan, että heidän peräaukko on siinä ihan näytillä?
Lantion kaari ja se kun peppu pullottaa siinä edessä, siinä on aivan ihana puristaa reunoista kun tuntee sen pepun käsissä. Itselle myös pieni läpsintä tuottaa nautintoa eikä vaimoakaan se haittaa mitenkään, päinvastoin. Kun vaimo laittaa itsensä polviltaan suoraksi eli kasvot patjaan mutta peppu pysytyssä niin pakarat ovat siinä kuin 2 jalkapalloa- aivan käsittämättömän kiihottava näky. Riippuuko sitten anatomiasta mutta suklaareikä ei näy enkä kyllä katsele vaan noita pakaroita ja lantiota ja vyötäröä. Aah.
Itselleni naisena takaapäin ei ole fyysisesti erityisen kiihottava, moni muu asento on parempi, mutta on ihanaa tietää ja tuntea, kuinka mieheni pitää siitä. Mielelläni annan ja tunnen, kuinka hän nauttii.
Yks lysti mulle miten nainen sen kokee. Jos tarjoaa perseen puolelta niin sisään vain
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miettii ja se välillä huolettaa, toivottavasti ei ällötä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miettii ja se välillä huolettaa, toivottavasti ei ällötä miestä.
Ole huoleti..me tykätään katsella pyllyä..ja sitäpaitsi se p*rsereikä on aika söpö..ja vielä jos nainen saa orkun niin se kivasti nykii..😊
Takaapäin aina pyllyyn. Välillä penis pois. On kaunis näky nähdä peräaukko. Lopuksi kiri ja kun sanoo, että nyt lähtee, niin nainen kääntyy ja imee loppuun asti niellen.
Parempi selvyys saadaan kysymällä kuin kuvittelemalla.
Vaimoni ole koskaan saanut orgasmia takaa, mutta kiihoittuu ollessa astuttavana, kun tietää, että viimeistään takaa laukean ja ammun siemenet pillun perälle. Tykkää siitäkin, että välilihan tulee lähes aina kipeäksi ja tuntee saaneensa.