Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuvittelet vastakkaisen sukupuolen kokevan takaapäin-asennon?

Vierailija
12.04.2025 |

Sehän on hyvin erilainen asento miehelle ja naiselle. Miltä kuvittelet sen tuntuvan toiselle sukupuolelle? Miksi se on kivaa sille toiselle?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penetraatio on hyvin erilainen kokemus vastakkaiselle sukupuolelle ihan joka kantilta. 

Siinä missä suonekas kalu sykkii kovana - uppoaa se takaapäin ihanaan naisen vastaanottavaan, halukkaaseen sekä ihananpehmeään ja kosteaan pimppivakoon. 

Vierailija
2/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihkeen määrästä päätellen aika hyvältä tuntuu. Ainakin lähäriin verrattuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppumiehille takaapäin asento on taivas..näky on ihan uskomaton kun nainen pyllistää ja pillu näkyy sieltä välistä..ja kun tietää että kohta saa työntyä..huh huh

Vierailija
4/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiasento jossa valitettavasti työnnyn liian syvälle. 

Vierailija
5/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulle takaapäin lempiasento. Luulen, että joillekin miehille se ehkä on vähän 'villimpää' kuin lähäri ja ilmeisesti erityisesti peppumiehille kiva? 

Vierailija
6/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mulle takaapäin lempiasento. Luulen, että joillekin miehille se ehkä on vähän 'villimpää' kuin lähäri ja ilmeisesti erityisesti peppumiehille kiva? 

Niimpä..saa ihailla näkymää ja samalla työnnellä menemään..nautinto on moninkertainen

Vierailija
7/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pidän myös naisen ilmeistä kun suorilta käsivarsilta työnnyt sisään lähärissä; lopetan silti 95% doggyssa.

Vierailija
8/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanon haluaako rouva olla nelinkontin naitavana, ei kissaa ehdi sanoa kun siinä on pylly pystyssä odottamassa naimista eli tykkää ottaa takaapäin vastaan ja minä antaa. Takaapäiasennossa tuntuu parhaalta panna, mutta tuleekin nopeasti, joten pannaan takaapäin vain vähän aikaa ja vaihdetaan asentoa. Joskus harvoin rouva antaa naida dildolla, silloin on rouva on nelinlkontin ja työntelen isomalla dildolla, mitä itsellä, se näkymä on todella mahtava, siinä on rouva parhaimmillaan ja tykkää tästäkin.

Vierailija
9/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen, että kuvittelevat olevansa dominoivassa asemassa ja saavat siitä jotain kieroa tyydytystä. 

Vierailija
10/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen, että kuvittelevat olevansa dominoivassa asemassa ja saavat siitä jotain kieroa tyydytystä. 

Kuvittelen että saat kuvitelmastasi tyydytystä kun ajattelet toisten saavan omasta kuvitelmastaan tyydytystä.

Vierailija
11/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä herätyksenä kun..

"(Tuore tutkimus) - Paras aika harrastaa seksiä on aamulla kello 7.30, n.45min unien jälkeen. Energiatasot ovat korkeimmillaan yöunien jälk. ko.syystä osap. on enemmän kestokykyä."

..se on sit siinä.

Vierailija
12/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta varmaan tuntuu kiihottavalta koska hän tietää miehen näkevän peräaukon seksin aikana.

Vierailija
13/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain kaksi keskustelijaa vastasi kunnolla kysymykseen. Moni kommentoi että miltä se itsestä tuntuu. Sitä ei kysytty.

Vierailija
14/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vain kaksi keskustelijaa vastasi kunnolla kysymykseen. Moni kommentoi että miltä se itsestä tuntuu. Sitä ei kysytty.

Sellaista se täällä on jokaisessa ketjussa.

Vierailija
15/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä pidän myös naisen ilmeistä kun suorilta käsivarsilta työnnyt sisään lähärissä; lopetan silti 95% doggyssa.

Voisiko joku kertoa papalle mikä tuo "lähäri" on?

Vierailija
16/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa papalle mikä tuo "lähäri" on?

Se on se asento mitä olet harrastanut mummon kanssa silloin nuorena. Lähetyssaarnaaja.

Vierailija
17/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänä herätyksenä kun..

"(Tuore tutkimus) - Paras aika harrastaa seksiä on aamulla kello 7.30, n.45min unien jälkeen. Energiatasot ovat korkeimmillaan yöunien jälk. ko.syystä osap. on enemmän kestokykyä."

..se on sit siinä.

Muistan seksuaalisesti aktiiviselta kaudeltani että aikaisin aamulla oli ainoa aika vuorokaudesta jolloin EI tehnyt mieli.

Vierailija
18/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nautinto katsoa ja hyväillä naisen pakaroita levittäen näkymää kun kostea ja avoin häpy kutsuu nuolemaan, upottaa sormilla sisään vaginaan, avata häpyhuulia ja painaa terskan huulille työtäen paisuneen kalun nautin olla sisään 

M

Vierailija
19/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänä herätyksenä kun..

..se on sit siinä.

Ei ole. Paras aika ollut silloin kun vaimo ollut halukas. Se aika ei ollut koskaan aamuisin, vaan iltaisin. Siten aamuseksi mitä joskus kokeiltu ollut huonoa vaimon haaleiden halujen takia, eli vain minua varten. Siksi tyytynyt vain kovalla aamuseikollani kiusoittelemaan lusikassa vaimoa ja herätellyt haluja iltaa varten.

Vierailija
20/62 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pitää takaapäin asennosta, koska hän kiihottuu kovasti siitä, että häntä pidetään kiihottavana. Hänellä on hyvä peppu ja kontallaan se on tuhmasti tarjolla, sitä hän pitää hyvin eroottisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi