Miehestä ei ole kuulunut pariin viikkoon
Olen viimeaikoina ollut se aloitteellinen osapuoli yhteydenpidossa, ja sovittiin, että tavattaisiin ensi viikolla. Testinä lopetin yhteyden ottamisen häneen, eikä hänestäkään ole kuulunut yhtään mitään. Ilmeisesti häntä ei sitten kiinnosta olla tekemisissä, mutta ei ollut munaa sanoa sitä suoraan. No tiistaille olisi tapaaminen suunniteltuna, mutta pitäisikö perua vai jatkaa radiohiljaisuutta. Tekisi kyllä mieli tavata, mutta mitä sitä tuhlaamaan aikaa kun toisella tuntuu olevan muut mielessä
Kommentit (37)
Olin aikoinonaan vastaavassa tilanteessa. Erinäisistä syistä kärsin itseluottamuksen puutteesta ja riipuin miehessä. Olin aktiivisempi osapuoli ja kun hiivuin, alkoi ns. pommitus miehen puolelta ja syyllistäminen joka upposi minuun että niin tietenkin, syy tottakai minussa.
Olipa sitten kerran taas sovittu tapaaminen. Päätin että mitenkään en muistuta mitä on sovittu koska ohareita oli ollut jo muutamia.
Ja niinhän siinä kävi että mies ei saapunut paikalle.
Siitä meni viikon verran ja kovin kummissaan mies otti yhteyttä. Sanoin että kiitti ohareista, ei ole sanottavaa.
Tästä on vuosi aikaa ja vieläkin mies ottaa yhteyttä parin kuukauden välein. Väittää välittävänsä. Juu niin varmaan.
Eli ap. Pääset helpommalla kun feidaat hänet nyt ja etsit itsearvostuksen rippeet sekä jatkat elämää.
Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa.
Jos kokee tarvetta lapselliselle testailulle, niin kannattaa lopettaa parisuhde - asiallisesti tietenkin - ja sen jälkeen yrittää opetella terveempiä toimintamalleja ennen seuraavaa yritystä.
Unohda koko tyyppi, selviät vähemmällä
No katso nyt ensin, että tuleeko sitä tiistain tapaamista lainkaan. Jos ei, niin sitten laita piste jutulle.
Mies priorisoi liikaa muita asioita, joten jätä se.
Vierailija kirjoitti:
No katso nyt ensin, että tuleeko sitä tiistain tapaamista lainkaan. Jos ei, niin sitten laita piste jutulle.
Tätä olen miettinyt. Mitään tapaamista tuskin tulee jos en ota yhteyttä, joten otanko yhteyttä vai annanko asian olla. Tunne sanoo, että ota yhteyttä ja varmista tapaaminen, järki taas sanoo ettei kannata enää pitää yhteyttä.
-ap
Jos hän on kuollut. Sellaistakin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen miettinyt. Mitään tapaamista tuskin tulee jos en ota yhteyttä, joten otanko yhteyttä vai annanko asian olla. Tunne sanoo, että ota yhteyttä ja varmista tapaaminen, järki taas sanoo ettei kannata enää pitää yhteyttä.
-ap
Tee mitä haluat.
Teillä ei ole suhdetta, olet sen vain omaan päähäsi rakentanut. Sittenpähän tiedät kun olet muutaman kerran jälleenrakentanut itsesi.
Jos olisi kiinnostunut, pitäisi aktiivisesti yhteyttä ja näyttäisi sen.
Voithan tämän yhden tapaamisen nyt katsoa ja sinuna ottaisin tämän puheeksi. Et menetä mitään vaikka viestisit nyt ensin (tämän kerran vaikka) mutta pidemmän päälle toki oltava vastavuoroista!
Sanon tämän siksi että mulla olis mennyt sivu siun aivan ihana rakastava suhde (nykyinen) jos olisin luovuttanut vastaavan kuuloisessa tilanteessa heti. Mun mies oli toipunut pitkän suhteen erosta ja kevyesti tapaili toistakin (Tinderistä) kun tavattiin harrastuksessa. Kuulin tämän siis vasta vuosien päästä. Mun kanssa aloitti tapailun (ja jäi tämä toinen pois) mutta oli jotenkin sellaisessa elämäntilanteessa siinä että ei vaan ollut kovin innokas ihan alkuun, ehkä pari kk meni niin että minä taisin innokkaampana ehdottaa näkemiset. Itse tapaamiset oli aina todella ihania ja mitään ohareita ei ikinä ollut.
Sitten kyllästyin ja otin asian puheeksi ja mies oli tuossa kohtaa jo sitten orastavasti ihastunut niin kaikki lähti rullaamaan omalla painollaan. Sen koommin ei ikinä ole vastaava ongelmaa ollut ja tosiaan oikein ihana suhde tästä tuli, yhteen muutto seuraavana kummankin mielessä.
Sanoisin siis et kato tämä kortti jos mies kiinnostaa, käy keskustelu ja sitten luiskaan jos on emmätiiä-osastoa?
Hänellä oli etsintäkuulutus päällä. Jäi kiinni poliisiratsiassa ja on nyt vankilassa suorittamassa vankeusrangaistusta. Ottaa yhteyttä kun haluaa että tuot kamaa vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ap:lle tiedoksi että kaikki ihmiset jotka eivät ole vielä kuolleet tulevat kyllä kuolemaan.
Mitä hätäilet? Oli meilläkin alussa välillä kuukausi väliä että ei kuulunut mitään. Nyt oltu kumminkin yhdessä yli 30v.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti!
No mitä helvettiä? Olette sopineet tapaamisesta ensi tiistaille? Silloinhan se asia on hoidossa ja tapaatte tiistaina, mitä tuossa ennen sitä pitää vielä neuvotella?
Hän ei ole sinusta kiinnostunut tai vaihtoehtoisesti pyörittää monta naista yhtä aikaa. Mistäkös minä sen tiedän? No siitä, että olen mies. Kun elämään ilmaantuu SE nainen, joka saa miehen lakoamaan lumovoimallaan, häntä ei unohdeta kuin vanhaa kinnasta. Joku toinen kun saattaa viedä hänet mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tee mitä haluat.
Teillä ei ole suhdetta, olet sen vain omaan päähäsi rakentanut. Sittenpähän tiedät kun olet muutaman kerran jälleenrakentanut itsesi.
Jos olisi kiinnostunut, pitäisi aktiivisesti yhteyttä ja näyttäisi sen.
Mistään suhteesta en ole mielestäni maininnut kyllä mitään. Tutustumisvaiheessa ollaan ja toiset treffit "tulossa"
-ap
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli etsintäkuulutus päällä. Jäi kiinni poliisiratsiassa ja on nyt vankilassa suorittamassa vankeusrangaistusta. Ottaa yhteyttä kun haluaa että tuot kamaa vankilaan.
Tuollaisia jännämiehet ovat.
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä? Olette sopineet tapaamisesta ensi tiistaille? Silloinhan se asia on hoidossa ja tapaatte tiistaina, mitä tuossa ennen sitä pitää vielä neuvotella?
Terveen parisuhteen ominaisuuksia on olla yhteydessä ihan päivittäin.
Noita miehiä ei olisi, jos naiset tekisivät lopun heti tuollaiselle pelleilylle.
Jos parisuhde on kehittyäkseen niin kyllä siinä aktiivisemmin pidetään yhteyksiä, se tulee luonnostaan.
En puhu nyt sinun tapauksesta mut tänäpäivänä ns.deittimaailmassa ihmiset treffailee useita ihmisiä samaan aikaan.Mielestäni kovin pinnallista ja hyvin outoa.Aivan kuin etitään sitä jota ei olekkaan.