Miehestä ei ole kuulunut pariin viikkoon
Olen viimeaikoina ollut se aloitteellinen osapuoli yhteydenpidossa, ja sovittiin, että tavattaisiin ensi viikolla. Testinä lopetin yhteyden ottamisen häneen, eikä hänestäkään ole kuulunut yhtään mitään. Ilmeisesti häntä ei sitten kiinnosta olla tekemisissä, mutta ei ollut munaa sanoa sitä suoraan. No tiistaille olisi tapaaminen suunniteltuna, mutta pitäisikö perua vai jatkaa radiohiljaisuutta. Tekisi kyllä mieli tavata, mutta mitä sitä tuhlaamaan aikaa kun toisella tuntuu olevan muut mielessä
Kommentit (37)
Kyllähän sitä vaistoaa, että onko toinen tosissaan kiinnostunut vai ei. Jos joudut sitä miettimään niin yleensä vastaus on ei ole kiinnostunut. Mutta voihan se vielä muuttua, kun tutustutte paremmin.
Itse ainakaan en kovin alussa tutustumista näytä kiinnostustani ja innostustani vaikka ajattelisin miestä 24/7. En halua vaikuttaa liian päällekäyvältä ja ahdistaa toista liialla innokkuudella :D saatan vaikuttaa jopa viileältä vaikka oikeasti olen pilvissä, jos mies laittaa edes moi. Enkä joka päivä pommita viesteillä vaan saatan pitää useamman päivän tauon ettei toimen pidä liian innokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Noita miehiä ei olisi, jos naiset tekisivät lopun heti tuollaiselle pelleilylle.
Tai ainakaan ne ei olis yhtä suosittuja.
Vierailija kirjoitti:
Noita miehiä ei olisi, jos naiset tekisivät lopun heti tuollaiselle pelleilylle.
Ei me kaikki naiset olla sun äitejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ainakaan ne ei olis yhtä suosittuja.
Eivä ne olekkaan suosittuja
Vierailija kirjoitti:
Mitä hätäilet? Oli meilläkin alussa välillä kuukausi väliä että ei kuulunut mitään. Nyt oltu kumminkin yhdessä yli 30v.
Joo ehkä joskus vuonna miekka ja kivi tuo oli normaalia, mutta nykyään kaikilla on mahdollisuus kommunikoida päivittäin
Se mies pitää seuraa jo seuraavalle ja toivoo sydämestään,että entiset akat ei pilaisi juttua yhteydenotoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä vaistoaa, että onko toinen tosissaan kiinnostunut vai ei. Jos joudut sitä miettimään niin yleensä vastaus on ei ole kiinnostunut. Mutta voihan se vielä muuttua, kun tutustutte paremmin.
Itse ainakaan en kovin alussa tutustumista näytä kiinnostustani ja innostustani vaikka ajattelisin miestä 24/7. En halua vaikuttaa liian päällekäyvältä ja ahdistaa toista liialla innokkuudella :D saatan vaikuttaa jopa viileältä vaikka oikeasti olen pilvissä, jos mies laittaa edes moi. Enkä joka päivä pommita viesteillä vaan saatan pitää useamman päivän tauon ettei toimen pidä liian innokkaana.
Tässä on aika samanlaista pohdintaa kuin itsellänikin. Pari viikkoa on kuitenkin jo niin pitkä aika, että luulisi edes jotain yhteyttä ottavan jos kiinnostaa vähääkään. Viimeksi kun nähtiin niin oli ihan kivaa jne. Joten odotukset mukavaan tapaamiseen on olemassa, mutta ei sitten toisaalta osaa asennoitua ilolla lähtemään kun toisen haluttomuus paistaa läpi. Ehkä tapaaminen lämmittäisi välejä, mutta en halua toista pakottaakaan. Tee tässä sitten valinta...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Voithan tämän yhden tapaamisen nyt katsoa ja sinuna ottaisin tämän puheeksi. Et menetä mitään vaikka viestisit nyt ensin (tämän kerran vaikka) mutta pidemmän päälle toki oltava vastavuoroista!
Sanon tämän siksi että mulla olis mennyt sivu siun aivan ihana rakastava suhde (nykyinen) jos olisin luovuttanut vastaavan kuuloisessa tilanteessa heti. Mun mies oli toipunut pitkän suhteen erosta ja kevyesti tapaili toistakin (Tinderistä) kun tavattiin harrastuksessa. Kuulin tämän siis vasta vuosien päästä. Mun kanssa aloitti tapailun (ja jäi tämä toinen pois) mutta oli jotenkin sellaisessa elämäntilanteessa siinä että ei vaan ollut kovin innokas ihan alkuun, ehkä pari kk meni niin että minä taisin innokkaampana ehdottaa näkemiset. Itse tapaamiset oli aina todella ihania ja mitään ohareita ei ikinä ollut.
Sitten kyllästyin ja otin asian puheeksi ja mies oli tuossa kohtaa jo sitten orastavasti ihastunut niin kaikki lähti rullaamaan o
Itse taas en enää ottaisi mitään alkusuhteen ongelmakohtia esiin, muuta kuin perusteena miksen enää halua tavata (jos siis erikseen syytä kysyy).
Jos jo alussa tulee ongelmaa, niin eiköhän johdu ihan niin perustavanlaatuisesta asiasta, ettei suhde kiinnosta toista riittävästi.
Ihastunut ihminen menee vaikka läpi harmaan kiven, eikä malta odottaa kuulevansa ihastuksestaan. Siksi en aloituksen tilanteessa tuhlaisi enää aikaani enempää.
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun te naiset treffailette vain niitä top5% alfoja. Tavallinen mies kyllä ilmoittaisi olemassaolostaan mutta eihän teille tavallinen Toyotamies kelpaa
Jep jep. Edellinen alkuseurustelu päättyi, koska toisella ei ollut koskaan aikaa yhdessäoloon, eikä näyttänyt näkevän siihen edes tarvetta. Jostain syystä olisi kuitenkin halunnut roikottaa minua mukana, muttei tavata (tai siis juu, ilmeisesti olin sellainen parempaa odotellessa)
Oli tavallinen (kuten itsekin olen), ylipainoa jonkin verran jne, ja joskus kertoi miten oli ennen tapaamistani turhautunut deittisovellukseen, koska oli niin haastavaa saada edes mätsejä aikaiseksi.
Jos olet itse kuitenkin osoittanut kiinnostusta ja miehestä ei kuulu mitään pariin viikkoon, on homma tuhoon tuomittu. Joka päivä ja 24/7 ei tarvitse olla yhteydessä mutta jos miehellä on kiinnostusta, haluaa mies ylläpitää jonkinlaista jatkuvaa ja säännöllistä yhteydenpitoa.
Tuota tiistaista tapaamista tuskin edes tulee. Ja olisin sinun kengissäsi sillä asenteella että sitä ei tule ellei mies ota yhteyttä ja ilmaise haluavansa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itse kuitenkin osoittanut kiinnostusta ja miehestä ei kuulu mitään pariin viikkoon, on homma tuhoon tuomittu. Joka päivä ja 24/7 ei tarvitse olla yhteydessä mutta jos miehellä on kiinnostusta, haluaa mies ylläpitää jonkinlaista jatkuvaa ja säännöllistä yhteydenpitoa.
Tuota tiistaista tapaamista tuskin edes tulee. Ja olisin sinun kengissäsi sillä asenteella että sitä ei tule ellei mies ota yhteyttä ja ilmaise haluavansa nähdä.
Tämä.
Tuossa kohtaa itse vaan poistaisin koko yhteystiedon, niin ei tulisi heikkona hetkenä laitettua viestiä.
Joskus viikkojen päästä jos mies laittaisi viestiä, voisi vastata "Ai niin, sinä! Olinkin jo unohtanut sinut, kun ei mitään ole kuulunut. Mutta on nyt kiireitä niin en kerkeä, kaikkea hyvää jatkoon!"
Ja numero taas poistoon.
Tuo viittaa siihen, että tällä hetkellä hän ei ole erityisen kiinnostunut sinusta. On kuitenkin mahdollista, että hän kiinnostuu hitaammassa aikataulussa. Suosittelen toimimaan oman kiinnostuksen mukaan eli tapaamaan hänet, mutta älä näyttäydy liian innokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Tuo viittaa siihen, että tällä hetkellä hän ei ole erityisen kiinnostunut sinusta. On kuitenkin mahdollista, että hän kiinnostuu hitaammassa aikataulussa. Suosittelen toimimaan oman kiinnostuksen mukaan eli tapaamaan hänet, mutta älä näyttäydy liian innokkaana.
Miksi se tekee niin,, että aiemmin oli innokas ja kiinnostunut ja sit yhtäkkiä etääntyy?
Sit kun kysyy suoraan niin roikotetaan siinä hirressä eikä voi sanoa suoraan vaikka kumpikin kait tajuaa että sitä ei enää vaan kiinnosta.
Inhottavaa kun itse ottaa hitaasti, toinen piirittää ja just kun uskaltaa ihastua, niin toinen muuttuu täysin. Suorat pakit sattuis paljon vähemmän.
En teistä muista tiedä, mutta mulle ei tehdä kuin yhdet oharit. Toiseen, saatikka kolmanteen, ei tule tilaisuutta.
Sen siitä saa kun te naiset treffailette vain niitä top5% alfoja. Tavallinen mies kyllä ilmoittaisi olemassaolostaan mutta eihän teille tavallinen Toyotamies kelpaa