Paljonko tupakka aski maksaa nykyaikana?
Kommentit (169)
11€ on Lm tupakka mieto ja Eestissä kuin Ruotsissa 4-5€ Eestissä eurot .
Vierailija kirjoitti:
Kauanko kestää tupakka-aski tupakoitsijalla ja paljonko siis rahaa keskimäärin palaa päivässä savuna ilmaan?
Keskimääräinen tupakoitsija polttaa noin 1/2 askia päivässä, joka Suomen hinnoilla maksaa noin 5-6 euroa päivässä.
L&M savuke 20 kpl Red Label maksaa 11,60e
Vierailija kirjoitti:
Camel 13.40
Poltin joskus 100 vuotta sitten camelia silloin kun se oli vielä halvempaa.
Mutta ei kannata tupakoida.Vapettakaa mielummin.
Punainen mallu 12.20e, sätkävehkeet ,puruina lm 15.35e, toimeentulotuella kun olen ja jokapäivä menee 12-15e savukkeisiin niin ruuat roskiksesta, paska maa tai tukiin 200% korotus ainakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sininen LM-aski maksaa 11€.
Jos aloitat 15 vuotiaana ja lopetat 80 vuotiaana (et todennäköisesti elä pitempään) maksat tupakoinnista aski/päivä n. 261 200€. Tuolla rahalla saisit auton ja kämpän.
Olen maksanut kämpän, auton ja tupakat. Kaljaakin olen ostellut monet kerrat vuodessa.
Katsottiin juuri että etelä Ruotsissa on mukavia vanhoja mummonmäkkejä myynnissä ja ikivanhoja kerrostalo asuntoja . Paremmassa kunnossa kuin Suomessa vastaavat. Esimerkiksi asunto vaunussa voi asua leirintä alueella siinä 300€ kk maksulla noin kun laskee paikka ja sähkö sekä sauna. Eestissä on puolet halvemmat superalkot kuin tupakat myös löytyy kylpylöitä edullisesti.