Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin unta

Vierailija
12.04.2025 |

Että olin kahvilassa ja ostin kahvin joka maksoi 3,90 ja kakunpalan joka maksoi 6 e. Maksoin kympin setelillä. Menin pöytään, meinasin ottaa kuvan kakunpalasta, mutta huomaan kauhukseni että se on muuttunut velliksi lautaselle, menettänyt muotonsa. Vaikkei se ollut jäätelöä, vaan kakunpala.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissit murtuu ja tyhjänpäiväisyydet lässähtää. Hanki elämä.

Vierailija
2/8 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Someajan painajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta että olin pelkääjän paikalla autossa. Auton kuski näki jotain pelottavaa ja käski minun ajaa. Mulla ei ajokorttia joten en osannut lähteä liikkeelle. En muista miten uni jatkui 

Vierailija
4/8 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toistuu seuraavanlainen uni: Parrakas mies istuu huoneessa keinutuolissa (mahdollisesti omakotitalo) ja polttaa - tai pikemminkin imeskelee - piippua. Seuraavassa unen vaihees jostain kuuluu sitten pyssyn pamahdus ja käärme luikertelee pitkässä ruohikossa. Unen loppuvaiheessa juna menee tunneliin. Mitähän tämä kaikki mahtaa tarjoittaa?

Vierailija
5/8 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että ajoin parkkipaikalle ja löysin tyhjän paikan. Päätin peruuttaa siihen nätisti mutta polkaisin kaasua liian rajusti ja auto lähti heittelehtimään.

Vierailija
6/8 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen kahvilla + prinsessa kakulla joka oli valtava klontti jopa kahdelle. 40 kruunua eli 3,6€.

Olin ihan hereillä ja ajattelin miten kallista on Suomessa.

Vierailija
7/8 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että hullu Riikka riehui saksien kanssa.

Vierailija
8/8 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen kahvilla + prinsessa kakulla joka oli valtava klontti jopa kahdelle. 40 kruunua eli 3,6€.

Olin ihan hereillä ja ajattelin miten kallista on Suomessa.

Suomalaiset kahvilahinnat on oikean elämän painajainen.