Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miedosti hajustettuja pyykinpesuaineita? Lumme, Heti ainakin, muita?

Vierailija
12.04.2025 |

Nestemäisiä käytän. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla hajustettu? Käytän itse Bio Luvil Sensitiveä, jota ei ole lainkaan hajustettu.

Tätä ei nyt kysytty. 

Tää on keskustelupalsta eikä mikään kyselypalsta. Jos et sitä kestä niin painu...

Voi sentään. Rankka viikko koulussa?

Vierailija
22/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän hajustamatonta ja lisään tuoksun huuhteluaineella.

En käytä huuhteluaineita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menenytvittuun kyselyjesi kanssa.

Vierailija
24/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taloyhtiön pesukoneesta jää tunkkainen haju vaatteisiin, sellainen ummehtunut tai rasva lika, joten siksi käytän tuoksullisia ja pidän Omo pesuaineiden ja huuhteluaineiden tuoksuista oikeastaan kaikista.

Laita isännöitsijälle viestiä, että laittaa siistijän pesemään koneen sitruunahapolla kerran pari vuodessa.

Vierailija
25/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa hajujen sotkun ympärilleen:  pesuaineen, tuoksuvan deodorantin, tuoksuvan käsivoiteen ja suihkauksen hajuvettä?

Kaikki eri hajuisina päällekkäin! 

Eivät enää haista yksittäisiä hajujaan, kun sekoittavat ympärilleen hajumuurin?

Vierailija
26/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sertoa saa hajustamattomana ja jos haluaa kotimaista käyttää, se on hyvä valinta. Mutta pitääkö olla hajua? Swipe oli kai sellainen, vieläkö sitä myydään? Tosin ylihypetettyä, mutta ei se muita huonompaakaan ole. Sitä vain kai saa toreilta markkinoilta kun jälleenmyyjiä sinne sattuu ja vain yksityisiltä jälleenmyyjiltä muutenkin?

Niin kuin otsikossa jo sanotaan. Kyllä, mietoa hajua pitää olla. 

Riittäisikö hajuton pesuaine ja miedonhajuinen huuhteluaine, että saa sen "raikkaan puhtaan pyykin tuoksun"? Comfort Pure on oikeasti miedosti hajustettu, että ei ärsytä tälleen hajusteista ärsyyntyvän ihmisen hengitysteitä, mutta saa kuitenkin vähän jotakin tuoksua, koska jos 40 asteessa pesee, niin joku pieni tuoksu olisi hyvä olla. 60 asteessa ei tarvitse mitään, ei lakanoille eikä muullekaan mitä joutuu pitkäkestoisesti hengittämään.

Vierailija
27/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sertoa saa hajustamattomana ja jos haluaa kotimaista käyttää, se on hyvä valinta. Mutta pitääkö olla hajua? Swipe oli kai sellainen, vieläkö sitä myydään? Tosin ylihypetettyä, mutta ei se muita huonompaakaan ole. Sitä vain kai saa toreilta markkinoilta kun jälleenmyyjiä sinne sattuu ja vain yksityisiltä jälleenmyyjiltä muutenkin?

Niin kuin otsikossa jo sanotaan. Kyllä, mietoa hajua pitää olla. 

Riittäisikö hajuton pesuaine ja miedonhajuinen huuhteluaine, että saa sen "raikkaan puhtaan pyykin tuoksun"? Comfort Pure on oikeasti miedosti hajustettu, että ei ärsytä tälleen hajusteista ärsyyntyvän ihmisen hengitysteitä, mutta saa kuitenkin vähän jotakin tuoksua, koska jos 40 asteessa pesee, niin joku pieni tuoksu olisi hyvä olla. 60 asteessa ei tarvitse mitään, ei lakanoille eikä muullekaan mit

En käytä huuhteluaineita. 

Vierailija
28/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 asteessa pesemällä kangas puhdistuu. Bakteerit eivät enää lisäänny. Pesuaine ei tee sitä. Vain kuuma vesi tekee. Puhdas kangas ei haise.

Vierailija
29/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taloyhtiön pesukoneesta jää tunkkainen haju vaatteisiin, sellainen ummehtunut tai rasva lika, joten siksi käytän tuoksullisia ja pidän Omo pesuaineiden ja huuhteluaineiden tuoksuista oikeastaan kaikista.

Tuoksu peittää pyykin likaisen hajun,ei poista sitä. Ja sinä käytät tyytyväisenä likaisia vaatteita

Vierailija
30/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhteluaine on täysin turhaa kemikaalikuormaa.

Pyykkietikkaa sijalle.

Vierailija
31/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkietikkaa sijalle.

Ihan kuin etikka ei olisi kemikaali. 

Vierailija
32/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkietikkaa sijalle.

Se se vasta pahalle haisee, vaikka etikan käyttäjät ovat itse tottuneet siihen hajuun.

Vierailija
33/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoksu peittää pyykin likaisen hajun,ei poista sitä. Ja sinä käytät tyytyväisenä likaisia vaatteita

Minkäs sille voi, että on ummehtuneen hajuiset koneet ja luulen sen johtuvan liian ekologisista tai liian vähästä pesuaineen käytöstä. Pitää olla tymäkkä pesuaine, ja mielellään miellyttävä tuoksu. Semmoinen perinteinen pesuaine ja sitä ei saa säästellä.

Vierailija
34/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille voi, että on ummehtuneen hajuiset koneet ja luulen sen johtuvan liian ekologisista tai liian vähästä pesuaineen käytöstä. Pitää olla tymäkkä pesuaine, ja mielellään miellyttävä tuoksu. Semmoinen perinteinen pesuaine ja sitä ei saa säästellä.

Pahanhajuisen koneen aiheuttaa liian kylmällä vedellä peseminen ja päin vastoin yleensä liiallisesta pesuaineen käytöstä.. Siihen auttaa parhaiten kuumavesiohjelmien säännöllinen käyttö 60-90 astetta, ei vahvahajuisten pesuaineiden runsas annostelu. 

Vierailija
35/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahanhajuisen koneen aiheuttaa liian kylmällä vedellä peseminen ja päin vastoin yleensä liiallisesta pesuaineen käytöstä.. Siihen auttaa parhaiten kuum

Kyllä haisee pahalta erilaisten ekopesuaineiden jäljiltä. Ehkä olet tottunut hieman eltaantuneeseen hajuun.

Vierailija
36/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serto, olen käyttänyt vuosia.

Siis Serto Hajusteeton.

Vierailija
37/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 asteessa pesemällä kangas puhdistuu. Bakteerit eivät enää lisäänny. Pesuaine ei tee sitä. Vain kuuma vesi tekee. Puhdas kangas ei haise.

Pesuaine laskee veden pintajännitystä, mikä edesauttaa riittävän pesulämpötilan lisäksi pyykkien puhdistumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan