Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoa kiukkuiselle ukolle?

Vierailija
12.04.2025 |

Mies kiukuttelee. Kupla tarvitsee perspektiiviä.

Lapsi nukahti yhdentoista aikaan. Mies oli iltavuorossa kaksi edellistä päivää, jolloin olin illat yksin erityislasten kanssa. Mies meni tällä erää nukuttamaan nuorinta lasta jonka jälkeen palasi huoneeseemme. Katsoin telkkaria kommentoiden podcastin sisältöä, johon mies suhtautui alentuvasti. Olin patjalla lattialla koska sänky edellisessä asunnossa. Mies yhden hengen sängyllä tiuskaisi että piti viettää kahdenkeskistä aikaa, ei taida mahtua koiran viereen. Vastasin rehellisesti, että olen väsynyt, ja tahdon nukkua. Mistä perus natkutusta kuka on tehnyt mitäkin ja kuka on väsynein. Totesin myös että pakottaminen on inhottavaa, mihin mies reagoi päälle puhumisella ja valittamalla ettei kukaan pakota, ja juuri äsken kommentoin vielä telkkaria eli energiaa riittää. Sitten keräsi peittonsa ja tyynynsä ja siirtyi olohuoneeseen murjottamaan. 

En löydä sanoja, joilla selittäisin miehelle mikä hänen toiminnassaan on väärin. En voi keskustella asiasta oikein kenellekään Joten kuplassamme mies voi hoitaa asiat miten haluaa. Hän vilpittömästi uskoo, että kuvatussa tilanteessa olen tuottanut riidan ja ollut epäkelpo ja kiukuttelee vieläkin.

En sinällään ollut edes ehdotusta vastaan, mutta triggeröi tapa jolla mies kommunikoi alentuvasti ja pakottaen. Kukaan ei estänyt oikaisemasta viereen. Jotenkin olisi pitänyt aivan intohimoisesti olla jotain juuri oikealla hetkellä kun miehen ainoa oma teko oli istua laittamassa sukkaa jalkaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle mieleen pitäisi tulla pussy, pimppi. Aiempi luonnos muistutti saksanpähkinää.

Vierailija
2/2 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että poistuu sille puolelle ovea, missä nimensäkin lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme