miesystävä tykkäilee naisten kuvia
Kuinka monea vaivaisi asia että miesystävä seuraa joka sinkkusivulla naisten kuvia ja tykkäilee niistä, sitten ihmettelee että en ole oikein helposti lähestyttävä, mutta minua vaivaa asia. Olenko ainut jota tällainen vaivaa ja minusta ei ole sopivaa.
Kommentit (36)
Kyllä vaivaisi. Mitä tekee sinkkusivustoilla, jos ei hae seuraa? Ei kiitos. Entinen etsi myös parempaa ja ilmeisesti löysikin. Harmi kun ei muistanut mulle mainita...
Jos mies on ystävä, niin mitä väliä mistä se tykkäilee
Sun miehes on komea ja se tykkäilee koska naiset ei koskaan jätä komeaa miestä. Katselet vaan kun se tykkää muista naisista ja pettää varmasti jos saa tilaisuuden.
Vielä pahempaa on ap. se, että minun mieheni tykkäilee muiden naisten kuvista muttei minun..
Nykyajan miehet..ne on kaikki tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan miehet..ne on kaikki tuollaisia.
Some mahdollistaa tämän. Kerran kysyin eksältä miksi pitää tykkäillä, eikö riitä pelkästään katselu/seuraaminen. Kuulemma siksi koska tykkäyksestä saa se nainen hyvän mielen.
Ok, mutta toisten naisten tykkäily saa minulle pahan mielen, mutta sillä ei ollut väliä🤔
"miesystävä seuraa joka sinkkusivulla naisten kuvia"
Mikä tällainen "sinkkusivu" on? Instagram?
Lisää syitä pysyä pois instasta ja naamakirjasta.
Valitettavasti somen hylkääminen tarkoittaa, ettei henkilöä ole enää olemassa.
Itse en ole avannut mitään sometilejä ja minusta on tullut erakko.
Mä laitoin tommosen ukon luiskaan. On niitä täyspäisiäkin tuolla edelleen.
Se tykkäilee edelleen nettibimboista ja ulisee kun ei suhteet onnistu, mulla on tässä ollut ihan oikeitakin ihmisiä.
Aah , taas yksi murhe vähemmän kun en ole somessa.
M42
Vierailija kirjoitti:
Sun miehes on komea ja se tykkäilee koska naiset ei koskaan jätä komeaa miestä. Katselet vaan kun se tykkää muista naisista ja pettää varmasti jos saa tilaisuuden.
Indikoit siis, että joku niistä naisista antaa tilaisuuden sen perusteella, että mies on kuvasta tykännyt. No, kriterinsä kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vielä pahempaa on ap. se, että minun mieheni tykkäilee muiden naisten kuvista muttei minun..
Mulla oli tollanen ukko, onneksi ei enää olla missään tekemisissä. Ihan hirveää käytöstä.
Mun ukko viheltelee aina vähäpukeisille teinitytöille. Pikkasen hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Mun ukko viheltelee aina vähäpukeisille teinitytöille. Pikkasen hävettää.
Miten kehtaat olla tuollaisen lapsellisen p*don kanssa?
Komea miehesi haluaa muita naisia. Pettää koska ei väliä jos ero tulee niin joku nainen haluaa aina sitä komeaa pettäjä miestä.
No kyllä vaivaisi minuakin.