Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21 vuotta onnellista, seesteistä avioliittoa takana

Vierailija
11.04.2025 |

Mies minua 12 vuotta vanhempi. Ollaan oltu onnellisia ja kaksi lasta saatu. Olemme toistemme parhaat kaverit. Yhteiset kiinnostuksen kohteet ja arvot. Meidän luonteet vain sopii yhteen. Meillä Kotona raikaa nauru ja seksi aktiivista. Mies joka päivä kehuu minua ja ulkonäköäni ja minä rakastan mieheni miehekkyyttä. Hän on selkeästi perheen pää, mutta huomioi minut kaikessa.

Mutta! Olen alkanut pelätä tulevaisuutta. Miehen suvussa on riski saada sydänkohtaus 75 vuotiaana ja pelkään että jään leskeksi liian nuorena. Minua ahdistaa tämä pelko todella paljon. Pelkään etten kestä psyykkisesti mieheni menetystä.Tämä on hirveää. Selkeästi nuorempana minulla on suuri riski jäädä leskeksi. En kestä ajatusta menettää oma sielunkumppani

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, huomionhakuinen persoonallisuustyyppi.

Vierailija
2/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisit siis leskeksi 63-vuotiaana. Aika moni on leski tuossa iässä, vaikka mies olisi nuorempikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää sit itse lähteä ensin. Muuten ei voi mitään.

Vierailija
4/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa 14 vuotta. Kesällä naimisiin vihdoin. Iskin mieheni baarista ja en kuvitellut että saisin niin hyvän  miehen mutta elämämme ollut hyvää.

Vierailija
5/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäähän ei voi käsikirjoittaa etukäteen eikä sitä voi ostaa. Elä nyt ja älä stressaa.

Aika typerää tuollainen. Elleipä ollut provo taas. Vaikuttaa siltä

Vierailija
6/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voimaannut ja heität ikälopun muka sielunkumppanisi mäkeen ja käyt hommaamassa Ghanasta 17 v rakastajan?

7/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan verenpaineet ja kolesterolit seurannassa ynmä elämässä liikuntaa?

M60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme