Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, vältteletkö koskaan halaamista erektion takia?

Vierailija
11.04.2025 |

Mieleeni tuli tällainen kysymys, että oletko koskaan vältellyt naisen halaamista, koska läheisyys saattaisi saada aikaan kiusallisen erektion? Tai sinulla on ollut erektio, mutta et ole halunnut naisen tuntevan sitä halatessa, ja olet sen takia pitänyt etäisyyttä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä haluanko antaa halattavan kohteen saada tietää erektiostani.

Vierailija
2/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttöystävällä alkaa olla erektioita niin haalamisen lisäksi saatan vältellä sitä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus vältän...koska jotkut naiset tulkitsee sen omalla tavallaan. Ja mulla seisoo kalun niin helposti viehättävän naisen lähellä... T: m 26 v

Vierailija
4/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks naiskaveri jonka seurassa seisoo ihan vaan häntä katsellessa. Himoitsden häntä. Halaamme aina kun nähdään ja loppuhalauksen aikana työnnän tahallani lantiotani eteen niin että hän tuntere taatusti kovan munani.

Vierailija
5/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan todellakin välttää seksikkäiden naisten koskemista. Minulla on aina ajatuksia kun naisia on lähettyvillä

Vierailija
6/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seipääni seisoo kuin peitsi kun halaan naista tai kun miestä kättelen. Sen jälkeen heti menen komeroon ja sivelen kikkeliäni hekumaan asti. Oi kuinka reiteni ovat jo tulessa

Vierailija
7/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla on ollut tuo tilanne, olen halannut siten että selkä on notkolla ja lantio siis taaempana. Tämä saattaa kuulostaa hassulta mutta pitkänä miehenä lyhempää naista halatessa ylävartalo on kuitenkin napaan asti kiinni siinä halattavassa (jonka alle erektioni yltää noin sentin päähän). Asento on siis yllättävän luonnollinen.

Vierailija
8/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yks naiskaveri jonka seurassa seisoo ihan vaan häntä katsellessa. Himoitsden häntä. Halaamme aina kun nähdään ja loppuhalauksen aikana työnnän tahallani lantiotani eteen niin että hän tuntere taatusti kovan munani.

Sama toisinpäin. Pikkusiskon tyttökaveri kiusasi minua yhden kesän niin että seisokkia sai piilotella jatkuvasti, Kun tämä huomasi minun tulevan esim. keittiöön se asettui nojaamaan keittiön pöytää vasten pylly pystyssä niin että jouduin kulkemaan poikittain sen ja jääkaapin välistä.

Kun jalassa olivat vain ohuet shortsit eikä mitään alla ja tytöllä lyhyt kesämekko niin ihon lämmönkin tunsi kun lahkeessa olevaa kalu hiveli pakaraa vasten ja luiskahti peppuvaakoon josta sen sai suorastaan kiskoa taas toisen pakaran päälle että pääsi ohi. Se saattoi kulkea tarkalleen edessäni ja yhtäkkiä pysähtyä varoittamatta takapuoli pitkänä niin että törmäsin kalu pakaroiden välissä sen peppuun.

Vierailija
9/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama toisinpäin. Pikkusiskon tyttökaveri kiusasi minua yhden kesän niin että seisokkia sai piilotella jatkuvasti, Kun tämä huomasi minun tulevan esim. keittiöön se asettui nojaamaan keittiön pöytää vasten pylly pystyssä niin että jouduin kulkemaan poikittain sen ja jääkaapin välistä.

Kun jalassa olivat vain ohuet shortsit eikä mitään alla ja tytöllä lyhyt kesämekko niin ihon lämmönkin tunsi kun lahkeessa olevaa kalu hiveli pakaraa vasten ja luiskahti peppuvaakoon josta sen sai suorastaan kiskoa taas toisen pakaran päälle että pääsi ohi. Se saattoi kulkea tarkalleen edessäni ja yhtäkkiä pysähtyä varoittamatta takapuoli pitkänä nii

Ja sinä tietysti jätit panematta?

Vierailija
10/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sinä tietysti jätit panematta?"

Se oli 14v mutta avoimesti kiimaisin kissa jonka olen nähnyt. Siinä oli hiki otsalla ja itsehillintä venyi ratkeamispisteeseen kun tämä kulki meillä kesällä pelkässä lyhyessä topissa jonka alta alatissi vilkkui ja hinkkasi takapuoltaan haarojani vasten aina kuin mahdollista.

Valitettavasti muutti paikkakunnalta vanhempien työn takia ennen kuin täytti 16.

Vierailija
11/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nuorempana tanssinut hitaita vältellen koko kehon kosketusta, koska mulla on ollut kulli kovana. M47

Vierailija
12/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on sopiva kohde, pyrin suorastaan hakeutumaan tilanteeseen, jossa saa halata.

Vierailija
13/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksesta nyt vielä selviää ilman erikoisefektejä.

Tanssiessa on joskus tullut oikea investointiseisokki. Onneksi on tapahtunut kännissä tanssiravintolassa, niin ei ole nolostuttanut siinä määrin kuin olisi aiheellista.

Vierailija
14/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana = kolme-nelikymppisenä ollessani oli vielä ravintoloissa tansseja  monella paikkakunnalla

Ajotin työmatkani niin, että olin usein yötä hotellissa silloin kun siellä oli tanssi-ilta

Olen 195 cm pitkä hyvin varustettu mies. tansseihin puin ylleni mustat suorat housut ja niiden alle ohuet silkkibokserit

Kun tanssin naisen kanssa ja nainen huomasi millainen patukka housunlahkeessani pullottaa, niin naisen reaktio kertoi kyllä kannattaako kyseistä naista hakea uudelleen tanssimaan Hain yleensä tanssimaan varattuja naisia, sillä monet heistä halusivat vaihtelua arkiseen seksiin miehensä kanssa, ja varatut naiset ovat luotettavampia, ja osaavat pitää suhteen salassa

Nopein tällainen tanssitapaaminen johti seksiin hotellihuoneessani kahden tanssin jälkeen = parikymmentä minuuttia ensikatseesta oltiin jo naimassa (tätä ei tietenkään tarvitse uskoa, mutta terveiset ihanalle punatukkaiselle naiselle Kuusamoon)

Vierailija
15/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin joskus alkaa erektio muodostua, erityisesti krapulassa, kun rouvan kanssa on aamuhali, en peittele sitä. Toinen tilanne on kun aamuyöstä erektio ja rouva on ihan kiinni, silloinkin annan kovan tuntua. 

Vierailija
16/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa en todellakaan peittele. Varmaan toisten tai kolmansien treffien lopussa kun suudeltiin, niin alkoi seisomaan todella rajusti. Yritin hiukan peitellä tätä, mutta en onnistunut. Nuorena ja selvin päin tilanne jostain syystä hiukan nolotti sillä hetkellä, mutta kun hän tilanteen huomasi, niin painautui tiukemmin minua vasten. Samalla hävisi itseltäni tämä pieni nolostuminen. Tämän jälkeen en hänen seurassaan ole todellakaan vältellyt halaamista erektiossa.

Mitä sitten taas tulee muihin naisiin, esim yhteen työkaveriin, joka on ns halailija, niin eipä ole erektiota ollut päällä. Voisi olla molemmille hiukan kiusallinen tilanne. Tosin eipä töissä ole sellaisia asioita, että erityisesti kovettaisi.

Vierailija
17/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Hain yleensä tanssimaan varattuja naisia, sillä monet heistä halusivat vaihtelua arkiseen seksiin miehensä kanssa, ja varatut naiset ovat luotettavampia, ja osaavat pitää suhteen salassa

Varattua parempaa pillua ei voi saada. Ei jälkipuheita eikä seurauksia. Helppoja ja nopeita. Panen yleensä vain näitä elämäänsä pettyneitä nuoria rouvia. 

Vierailija
18/22 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
19/22 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut koskaan ongelma seisokin kanssa. Vaimoni on ainut nainen jonka kanssa seisoi heti ekasta suudelmasta. Ennen häntä tuli paljon suudeltua ja halailtua naisia. Sen jälkeenkin tullut halailtua ihan ystävyyden ja näkemisen takia. Onpa pari sellaistakin joka fantasioinut panevani, vaimon lapsuuskaveri ja vaimon pienipyllyistä siskoa. Molemmat halaavat mielellään, mutta kun alapäässä ei ole värähtänytkään, vaikka olisi itsekin toivonut,,että olisin voinut vaivihkaa viestittää kullillani. Tämä seikka ollut itselleni mystiikkaa, että vain yksi nainen on herättänyt kullini ja se on vaimoni. 

Vierailija
20/22 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ongelma. Olen halannut yhteensä neljän vuosikymmenen aikana alle 10 kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän