Olen 49v nainen ja menossa ostamaan kondomeja ekaa kertaa ikinä.
Mitä ostan? Sanokaa joku perusvarma.
Olen avioeroni käsitellyt ja nyt olisi aika saada irtoseksiä jostain. Kumit varmuuden vuoksi käsilaukkuun, jos vaikka onni suosisi rohkeaa.
Kommentit (35)
No eikö nyt tuohon ikään mennessä ole sitä seksiä tehty ihan tarpeeksi. 49v ja lähtee hakemaan irtoseksiä kuin 15v teini. Jotain rajaa!
Etsi asiallinen suhde ja seksi himassa paljon lystäät!
Vierailija kirjoitti:
No eikö nyt tuohon ikään mennessä ole sitä seksiä tehty ihan tarpeeksi. 49v ja lähtee hakemaan irtoseksiä kuin 15v teini. Jotain rajaa!
Kaikenlaiset luuserit täälläkin aukoo päätään!
Tyydytä itsesi mielummin, ei se irtoseksi aina niin onnistunutta ole
Itse en ainakaan hankaisi kenenkään irtokullia kitalakeen herpeksen toivossa.
Laita kortonkia vaan jos nussia meinaat ja myös jos annat persereikääsi.
Vai siitäkö syystä ero tuli
Ensinnäkin: Oikea asenne! Kerranhan sitä eletään, mutta ei tarvitse kuitenkaan turhia riskejä ottaa.
Toiseksi: Itse olen keski-ikäinen mies, eikä minullakaan ole sen tarkempaa hajua kortonkien hienouksista. Pari kertaa olen niitä eläessäni ostanut. Ilmeisestikin jotain standardikokoa ja hyvin ovat istuneet.
Kuten joku aiemmin mainitsi, niin varmaan on viisainta samalla punastelulla ostaa useampaa kokoa, niin ei jää ainakaan siitä kiinni. Ainakin täällä palstalla on niin kortonginvastaisia ketkuja, että varmaan yrittäisivät väittää sukelluspukuja liian ahtaiksi. Vetää sitten sen XXL lootan esille veskasta ja "herra on hyvä".
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: Oikea asenne! Kerranhan sitä eletään, mutta ei tarvitse kuitenkaan turhia riskejä ottaa.
Toiseksi: Itse olen keski-ikäinen mies, eikä minullakaan ole sen tarkempaa hajua kortonkien hienouksista. Pari kertaa olen niitä eläessäni ostanut. Ilmeisestikin jotain standardikokoa ja hyvin ovat istuneet.
Kuten joku aiemmin mainitsi, niin varmaan on viisainta samalla punastelulla ostaa useampaa kokoa, niin ei jää ainakaan siitä kiinni. Ainakin täällä palstalla on niin kortonginvastaisia ketkuja, että varmaan yrittäisivät väittää sukelluspukuja liian ahtaiksi. Vetää sitten sen XXL lootan esille veskasta ja "herra on hyvä".
Just näin. Kerran sitä eletään asenne on hyvä muistaa kaikessa tekemisessä mitä mieleen juolahtaa ja varsinkin jos se koskee omaa hyvinvointia ja nautintoja.
Kerran sitä eletään, niin voi ajaa myös kännissä, koska kerran vaan eletään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän tosiasioiden toteaminen ei ole pään aukomista!
Kaikenlaiset täällä myös vaan haluaa karvaväliä esittää ja kulkea oma nautinto ensin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset täällä myös vaan haluaa karvaväliä esittää ja kulkea oma nautinto ensin!
Luuserille voi olla elämän tosiasia, muttei viriileille seksuaalisille ihmisille. Viisikymppisilläkin voi olla viriiliä seksiäelämää edessä vielä 30 vuotta jos terveyttä piisaa.
Kun lähes viisikymppinen lähtee hakemaan irtoseksiä; pettymyksiä on aivan varmasti odotettavissa ja hommasta jää vain "kakan maku suuhun."
Voi olla että kaveri tikkaa kassit tyhjiksi ja lets menox.tudlin muuta puhuttavaa löytyy
"Just näin. Kerran sitä eletään asenne on hyvä muistaa kaikessa tekemisessä mitä mieleen juolahtaa ja varsinkin jos se koskee omaa hyvinvointia ja nautintoja.
Kerran sitä eletään, niin voi ajaa myös kännissä, koska kerran vaan eletään!"
Siinähän ajelet. Aloittaja kuitenkin puhuu kondomeista (turvaseksistä), joten ei mikään koherentein asia verrata kännissä ajeluun.
Vierailija kirjoitti:
"Just näin. Kerran sitä eletään asenne on hyvä muistaa kaikessa tekemisessä mitä mieleen juolahtaa ja varsinkin jos se koskee omaa hyvinvointia ja nautintoja.
Turvaseksi on se, että ei heilu tuolla yössä karvaväli auki ja ole panemassa siellä missä vähäkin mahdollisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuserille voi olla elämän tosiasia, muttei viriileille seksuaalisille ihmisille. Viisikymppisilläkin voi olla viriiliä seksiäelämää edessä vielä 30 vuotta jos terveyttä piisaa.
Lopeta sit olemasta luuseri ja menee naimaan 24/7 ympäri maailmaa ja älä mitään vauva palstalla roiku vaan mene köytä sekin aika naimiseen.
Hitto että ihminen osaa olla oksettava!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että kaveri tikkaa kassit tyhjiksi ja lets menox.tudlin muuta puhuttavaa löytyy
Kamala ajatus.
Nainen on etsimässä seksiä ja sitten käykin sellainen onnettomuus, että löytää miehen jolla on seksi mielessä.
Toisaalta, kyllä ihan normaalit miehet tykkäävät seksistä ja osaavat myös auttavasti puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvaseksi on se, että ei heilu tuolla yössä karvaväli auki ja ole panemassa siellä missä vähäkin mahdollisuutta!
Missä vuodessa sinä oikein elät? Tässä tapauksessa sadan vuoden tarkkuus riittänee.
Se, että etsii aktiivisesti seksiä ei tarkoita sitä, että hyökkää joka ikiseen epämääräiseen tilaisuuteen.
Ihan hirveen montaa vastausta kysymykseeni ei ole tullut, kaikenlaista muuta shittiä kylläkin 😀 En varmaan aio ostaa montaa sorttia ja kokoa. No täytyy toivoa, että miehilläkin on kumeja messissä jos ovat seksin toivossa.
Ap
Tykkäätkö jos mies ostaa Sinulle rintsikat sovittamatta? Come on.. 😬
Sitten ihmetellään kun miehellä ei ole fiiliksiä kun joko tippuu pois päältä tai hirttää niin että sattuu.
No sun pitäisi ostaa MySizelta useampaa kokoa. Kondomi valitaan kalun koon mukaan ja ilmeisesti et tiedä sitä.