Tilillä on rahaa 2,80€ ja seuraavat tuet maksetaan toukokuun 1. päivä
Ideoita, miten pärjään toukokuulle asti? Minulla on nälkä! =(
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin
Mulla on kolme euroa. Olen kyllä töissä ja nytkin niistä niin väsynyt etten jaksa muuta kuin tuijottaa tätä typerää palstaa.
Varmaan pitäisi ottaa joku iltatyö vielä täyden työpäivän jälkeen, jotta olisi joskus vähän rahaa. Mutta pian olisin sitten loppuun palanut, kun lähellä se on nytkin
Kannattaa opetella rahankäyttöä ja minimoida menoja, jos ei kerran täysillä viikkotyötunneilla raha ruokaan riitä.
Taitaa kessu ja viina maistua, vähän pelejä ja roskaruokaa kylkeen? Vai onko vipit ulosotossa? xD
Kiitos kauniista sanoistasi. Nämä auttoivat taas eteenpäin pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää on
Hehe reps 😆
Rip rap Xtra coop nakkia ja perunasalaattia loppukuuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää on
Hehe reps 😆
Rip rap Xtra coop nakkia ja perunasalaattia loppukuuksi.
Olen allerginen nakille. Tarvitsen jauhonlihaa. Raha ei riita pakettiin, edes pieni ei ole raha. Missä apu? Kova nälka!
Säästän energia kulkemalla hissillä kerroksissa. Silti nälkä, iso hätätila :( Ei raha. Ei mikään.
Helppoa sulla ,minä saan seuraavaksi rahaa heinäkuussa ,vettä tulee hanasta muuta ei ole,tosin vesilaskun maksamatta jättäminen loppuu se vedentulokin varmaan.Kerjätä en voi ylpeys estää sen .
Uhteiskubta ei auta minua. Kuka autta??
Kelan tuet maksetaan toukokuun 2. PÄIVÄ. Ensimmäinen päivä on vappu.
Pelasitko rahasi? Miten jouduit tuohon tilanteeseen. Vuokra ja sähkö kannattaa maksaa aina ekana. Sitten ruoka raha. Laskut vaikka ulosottoon , ihmisen pitää myös syödä.