Mikä on paras sijoitus elämässä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveys
Panostaa voi, miten sijoitat?
Miten terveys mielestäsi syntyy? Eikö kehot ole melko yksilöllisiä? Panostus omaa tekemistä, sijoitus rahan käyttämistä. Kysymyksesi on typerä
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen koulutus. Nykypäivänä saa todella miettiä päänsä puhki, että mikä se voisi olla. Lähtökohtaisesti tietenkin korkeakoulu, jolloin voi päästä parempaan asemaan työelämässä. Sen myötä mahdollistuu kaikki. Voit saada tasokkaan puolison, jonka kanssa saat kauniita, terveitä ja älykkäitä lapsia. Saat sisältöä elämään perheestä, on varaa hankkia sellainen koti mikä miellyttää, ja kasvattaa siinä samalla varallisuutta ja elää täyttä elämää. Lapset voi harrastaa, perhe voi matkustaa. Jne jne. Mutta kaikki lähtee siitä, että opiskelee itselleen kunnollisen tutkinnon.
Pidä turpasi kiinni
Kyllä se tämä on:
Tänään saatiin uusi Timon Lista:
Tulikiven osake nyt 0,48€, tavoitehinta 0,69€, nousupotentiaali +43%.
Oon aika paljon nautiskellut elämässä. Tehnyt matkoja, ostanut tyylikkäitä vaatteita, upean mutta järkevän arvoasunnon joka on hyvällä sijainnilla.
Olen panostanut omaan hyvinvointiin, se näkyy ulospäin ja ruokkii menestystä. Terveyden vaaliminen ja oman ajan ottaminen. Olen pitänyt vakityön joka tuo perustoimeentulon ja saa pitkät lomat, työterveyshuollon ja muut etuudet.
Olen silti järjestänyt niin että saan kouluttautua ja on vapaus tehdä omankin yrityksen juttuja. Mielen ja ajattelun virkeys ja siihen panostaminen on ollut tärkeintä.
https://www.seiska.fi/kotimaa/sankypaljastus-hurjassa-kunnossa-oleva-so…