Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita lapsen 6kk synttäreille! Onko vauva-aiheisia kakunkoristeita

Vierailija
14.03.2007 |

tai vauvahierontaa kaikille? :)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. sweetart. fi

Vierailija
2/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on meille kaikki kaikessa. Ajattelin jotain kivaa teemaa ja ehkä vyöhyketeraoeutti, joka tekisi kaikille halukkaille vauvahierontaa.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hei, tervetuloa Janican 1v8kk synttäreille torstaina kello 17.00"

Vierailija
4/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyhää liekaa pikkasen jooko. Muuten sulla on aikamiespoika vielä 45 vuoden päästä peräkammarissa.

Vierailija
5/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsi on meille kaikki kaikessa. Ajattelin jotain kivaa teemaa ja ehkä vyöhyketeraoeutti, joka tekisi kaikille halukkaille vauvahierontaa.

t.ap

Vierailija
6/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lahjapöytä, kakku ja kaikki. Argh.

Vierailija
7/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mielipiteetkin luetaan :) ap

Vierailija
8/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitoin jo kutsuun että ei lahjoja -vain läsnäoloa!

eikä kukaan tuonut lahjaa, kahviteltiin vaan. Ja oli kivaa.

Vierailija
9/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sama mullekin tuli mieleen, lahjojen keruu.. =/

Ja onko sitä pakko kutsua kaikkia, se lapsihan ei ymmärrä siitä touhusta yhtää mitään. Mitä jos vaan omalla perheellä teette jotain kivaa yhdessä?

Vierailija
10/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää meillä yli 30v, ja kissan ristiäisiä juhlittiin. Oli kutsukortit, kastelahjat ja kaikki. Minä olen sylikummi. Ristiäiset tosin oli eräänä lauantai-iltana, tarjolla oli boolia ja kaikenlaista naposteltavaa. Sen jälkeen porukalla baariin. Ne oli siis bileet, hieman erilaisella teemalla.

Vierailija
11/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saahan ihminen juhlistaa mitä haluaa! Leivon ja laitan kivaa ohjelmaa ja kutustaan muitakin vauvoja. Olen ä-lomalla ja aikaa on järjestellä jotain kivaa kaikille. t.ap

Vierailija
12/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja saahan ihminen juhlistaa mitä haluaa! Leivon ja laitan kivaa ohjelmaa ja kutustaan muitakin vauvoja. Olen ä-lomalla ja aikaa on järjestellä jotain kivaa kaikille. t.ap

Vierailija
13/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin tulla pitämään vauvahierontaa, vauvaliikuntaa tai vauvojen sanataidetuokion : )

Vierailija
14/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän oli kovin innoissaan! Sanoi leipovansa tuulihattuja, jonne värillistä kermavaahtoa. Mutta kukin omalla tavallaan :) ap

Vierailija
15/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sanataide kuulostaa jännälle! Minkälaista se on? Tai sitten se ihan perus vauvahieronta/jumppa

ap

Vierailija
16/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ikää meillä yli 30v, ja kissan ristiäisiä juhlittiin. Oli kutsukortit, kastelahjat ja kaikki. Minä olen sylikummi. Ristiäiset tosin oli eräänä lauantai-iltana, tarjolla oli boolia ja kaikenlaista naposteltavaa. Sen jälkeen porukalla baariin. Ne oli siis bileet, hieman erilaisella teemalla.

Itsekin voisin mennä. Mutta puolivuotissynttärit... huh huh. Mitä ideaa siinä on?

Vierailija
17/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä päivien mittaan, pakasta. Kun satsi koossa hyydytä maito liivatteella maitokakuksi! Hieman jotain sosetta siihen koristeeksi! Maistuu taatusti vauvoille!

Hauskoja juhlia!

Vierailija
18/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanataide on siinämielssä mukavampaa kun siinä ei tarvitse kenenkään arastellla jos kokee ettei osaa laulaa.

Vierailija
19/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä 6kk vanhalla tuo sanataide vielä liian aikaista, mutta myöhemmin kyllä! Haluaisin teettää aiheeseen sopivan puvun, mutta kun se aihe on vielä keksimättä :/

ap

Vierailija
20/37 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä hei vaikka vaan puolikas puku, kun on puolikkaan synttärit