Ideoita lapsen 6kk synttäreille! Onko vauva-aiheisia kakunkoristeita
tai vauvahierontaa kaikille? :)
Kommentit (37)
Lapsi on meille kaikki kaikessa. Ajattelin jotain kivaa teemaa ja ehkä vyöhyketeraoeutti, joka tekisi kaikille halukkaille vauvahierontaa.
t.ap
Löyhää liekaa pikkasen jooko. Muuten sulla on aikamiespoika vielä 45 vuoden päästä peräkammarissa.
Vierailija:
Lapsi on meille kaikki kaikessa. Ajattelin jotain kivaa teemaa ja ehkä vyöhyketeraoeutti, joka tekisi kaikille halukkaille vauvahierontaa.t.ap
mutta laitoin jo kutsuun että ei lahjoja -vain läsnäoloa!
eikä kukaan tuonut lahjaa, kahviteltiin vaan. Ja oli kivaa.
Kun sama mullekin tuli mieleen, lahjojen keruu.. =/
Ja onko sitä pakko kutsua kaikkia, se lapsihan ei ymmärrä siitä touhusta yhtää mitään. Mitä jos vaan omalla perheellä teette jotain kivaa yhdessä?
Ikää meillä yli 30v, ja kissan ristiäisiä juhlittiin. Oli kutsukortit, kastelahjat ja kaikki. Minä olen sylikummi. Ristiäiset tosin oli eräänä lauantai-iltana, tarjolla oli boolia ja kaikenlaista naposteltavaa. Sen jälkeen porukalla baariin. Ne oli siis bileet, hieman erilaisella teemalla.
Ja saahan ihminen juhlistaa mitä haluaa! Leivon ja laitan kivaa ohjelmaa ja kutustaan muitakin vauvoja. Olen ä-lomalla ja aikaa on järjestellä jotain kivaa kaikille. t.ap
Vierailija:
Ja saahan ihminen juhlistaa mitä haluaa! Leivon ja laitan kivaa ohjelmaa ja kutustaan muitakin vauvoja. Olen ä-lomalla ja aikaa on järjestellä jotain kivaa kaikille. t.ap
voin tulla pitämään vauvahierontaa, vauvaliikuntaa tai vauvojen sanataidetuokion : )
ja hän oli kovin innoissaan! Sanoi leipovansa tuulihattuja, jonne värillistä kermavaahtoa. Mutta kukin omalla tavallaan :) ap
tuo sanataide kuulostaa jännälle! Minkälaista se on? Tai sitten se ihan perus vauvahieronta/jumppa
ap
Vierailija:
Ikää meillä yli 30v, ja kissan ristiäisiä juhlittiin. Oli kutsukortit, kastelahjat ja kaikki. Minä olen sylikummi. Ristiäiset tosin oli eräänä lauantai-iltana, tarjolla oli boolia ja kaikenlaista naposteltavaa. Sen jälkeen porukalla baariin. Ne oli siis bileet, hieman erilaisella teemalla.
Itsekin voisin mennä. Mutta puolivuotissynttärit... huh huh. Mitä ideaa siinä on?
tässä päivien mittaan, pakasta. Kun satsi koossa hyydytä maito liivatteella maitokakuksi! Hieman jotain sosetta siihen koristeeksi! Maistuu taatusti vauvoille!
Hauskoja juhlia!
sanataide on siinämielssä mukavampaa kun siinä ei tarvitse kenenkään arastellla jos kokee ettei osaa laulaa.
mutta ehkä 6kk vanhalla tuo sanataide vielä liian aikaista, mutta myöhemmin kyllä! Haluaisin teettää aiheeseen sopivan puvun, mutta kun se aihe on vielä keksimättä :/
ap
www. sweetart. fi