Ideoita lapsen 6kk synttäreille! Onko vauva-aiheisia kakunkoristeita
Kommentit (37)
miksi sitä ei saisi kokoontua ystävien kanssa yhteen ?
Aluksi mietin mansikkateemaa ja olisin teettänyt pienen mansikkapuvun lapselle ja tarjoilut mansikoista, mutta se sopisi kesään. (ihana mansikkabooli aikuisille myös :)
Mutta nyt ehkä vain teemakakku, johon kutsut sopivat. Ja ehkä kuitenkin se vauvahieronta/jumppa ;)
ap
olin ihan pihalla, että mitä hemmettiä, kunnes luin kortin, että puolen vuoden kunniaksi. Onneksi toivat, sillä en olisi ymmärtänyt muuten ostaa mitään, kun kummipoikamme täytti puoli. Ja nyt tiedän, että siellä oltaisiin loukkaannuttu, ellei tätä juhlapäivää olisi muistettu.
Huhuh... Ihan naurettavaa...
kivoihin, värikkäisiin pikkukulhoihin äidinmaitoa, korviketta, pepovelliä ja sokerivettä. Pikkuvieraille kasa tutteja kätösiin ja saavat dipata niitä mieltymystensä mukaan. Lisähuvina aikuisilla vedonlyönti siitä, mikä " kastikkeista" saavuttaa suurimman suosion.
mut vaan mummot ja vaarit ja enot ja tädit
must se kuuluu asiaan
kaikkien lasten pul vuotissynttärit ollaan vietetty suvussa
tosin sokerivettä ei laiteta...mutta velliä tilalle. Teema voisikin olla tutti! Ja kakkuun marsipaanista tutti ja jos keksisi jonku tuttihatun lapselle ja äidille :)
Kutsut myös tuttiteemalla ja tuttikarkkeja kulhoon. Ei hassumpi idea, varsinkin kun meilläkin tuttia syödään tiuhaan tahtiin :)
ap
vaikka itse emme lastemme puolivuotissyntymäpäiviä olekaan viettäneet. Jos ap haluaa järjestää juhlat, niin järjestäköön! Mikäs sen mukavampaa kuin kokoontua yhteen ystävien tai sukulaisten kesken, jos joku tahtoo järjestää jotain. Mutta tällaisten pikkujuhlien kutsussa voisi mainita, ettei lahjoja tarvitse tuoda. Muuten vierailta hajoaa pää, kun koko ajan pitää lahjoja keksiä.
On se näköjään kamalaa, jos joutuu menemään jonkun luokse kyläilemään. Istukaa ja homehtukaa vaan sohvalla!
Vierailija:
nanataide tuleituu loruiluun.
Kiitos vinkeistä! t.ap
ja lisää saa antaa ;)
ajattele nyt mitä pöpö pesiä ne dipit sit on kun kaikki kakarat kuolaa sinne yöäk
heti teidän kullannuppu saa visvasyyliä kihomatoja räkätaudin korvatulehduksen ripulin vielä vaikka rota sellaisen
hui kamalaaaaa
Etkö tosiaan tajunnut ?
no käännetään;
sanataide tukeituu loruiluun.
Me ollaan kans suvussa juhlittu aina ekan 6kk täyttymistä ja sen jälkeen vain vuosia. Albumeista kiva katsoa miltä kaikki tytöt on näyttänyt, kun samassa mekossa 6kk juhlissaan ollut! Ei tietenkään vauva itse ymmärrä muutakuin sen että hänestä moni välittää, mutta perheelle juttu ja yhdessäolo tärkeää.
-ihania muistoja lisää-
Tai jopa ilman mitään virallista syytä. Hui...
Vierailija:
Ei tietenkään vauva itse ymmärrä muutakuin sen että hänestä moni välittää, mutta perheelle juttu ja yhdessäolo tärkeää.
Vauva ymmärtää hälinän, vieraat ihmiset, kummalllisen ruuan, stressin, ahdistuksen...Että eiköhän noita bileitä pidetä ihan v aan äidin kunniaksi ja iloksi..
voi olla erilainen vaihtoehto, ja vieraat saavat mukaansa mm lorukortteja muistoksi.