Perussuomalaisten kannatus romahtanut.
Uusimman Ylen kannatusmittauksen mukaan perussuomalaisten kannatus on jo laskenut 11,7 prosenttiin.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
"Katainen (kok) jätti pääministerin tehtävät yllättäen kesken hallituskauden keväällä 2014. Samalla hän ilmoitti, ettei aio hakea kokoomuksen puheenjohtajan paikkaa seuraavassa puoluekokouksessa."
Seuraajana oli ilman vaaleja valittu valepääministeri Kiviniemi. Tätähän ei kansa äänestänyt.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009615316.html#:~:text=Katainen%20j%C….
Sulla alkanu jo varhaisiän dementia. Kiviniemi korvas Vanhasen 2010 ja Stubb Kataisen 2014
Itse äänestin PS:a, mutta kansa puhuu ja päättää. Kunpa ihan kaikki muistaisivat demokratian pelisäännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo minulle vain siitä että Suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu.
Persusaatanahan ne tukien varassa elää, kaikki kotikaupunkini persuehdokkaat, kahta lukuunottamatta, ovat tukien varassa eläviä kouluja käymättömiä ää liöitä, kuten olet sinäkin.
Mun auto on kyllä Audi ja kello Tag Heuer. Mikä auto ja kello sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän on, taittuuko Reivi-Riikalta ja Zumba-Jussilta riemukkaat lantionveivaukset vaali-iltana? En malta odottaa.
Ja mielenkiintoista kuulla, kenestä ne tekee tällä kertaa syntipukin. Peilissä ei varmaan edelleen ole vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestin PS:a, mutta kansa puhuu ja päättää. Kunpa ihan kaikki muistaisivat demokratian pelisäännöt.
Ei kai demokratia kenenkään muistista ole kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kenenkään muistista kiinni jää 😂 vitsit te persut tiedätte politiikasta vähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo minulle vain siitä että Suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu.
Persusaatanahan ne tukien varassa elää, kaikki kotikaupunkini persuehdokkaat, kahta lukuunottamatta, ovat tukien varassa eläviä kouluja käymättömiä ää liöitä, kuten olet sinäkin.
Tilastojen mukaan eniten työttömiä tosiaan on nimenomaan ps kannattajissa
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän on, taittuuko Reivi-Riikalta ja Zumba-Jussilta riemukkaat lantionveivaukset vaali-iltana? En malta odottaa.
Tulee varmaan hieno meemi, missä spastisesti koikkelehtiva reivi-Riikka on fotoshopattu tulostaulun eteen 😂.
Vierailija kirjoitti:
Laitan jokaisesta persupostauksesta euron Perussuomalaisten vaalikassaan. Vauva.fi auttaa heitä hyvin eteenpäin, ainakin niin kauan kun rahani riittävät. Lottovoittajan on helppo....
0/5
Aluevaalien osalta kannatus jo reilusti alle 10%
SDP:tä äänestävillä miehillä ei oo palleja. Ne on eunukkeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä luulet olevasi? Ihme nat si.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista olisi tietää miten olet asiaa tutkinut 🤔😲
Vierailija kirjoitti:
Laitan jokaisesta persupostauksesta euron Perussuomalaisten vaalikassaan. Vauva.fi auttaa heitä hyvin eteenpäin, ainakin niin kauan kun rahani riittävät. Lottovoittajan on helppo....
Lähetä suoraan vaan litra bensaa joka kerta. Sehän on euron, eikö vain? Pääsee persut polttaa tän maan tuhkaks nopeemmin.
Sun rahoilla persut ostaa pikkujouluihin viinaa, ja lapsilta rakkautta.
Kulttilainen tekee kulttilaisen hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista olisi tietää miten olet asiaa tutkinut 🤔😲
Nää on näitä Sebun, ja Vigeliuksen empiirisiä tutkimuksia taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai demokratia kenenkään muistista ole kiinni?
Mistä lähtien persuja on edes kiinnostanut demokratia?
Vierailija kirjoitti:
Ja silti ne saa enemmän pillua kuin persuperkeleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset pääsi hallitukseen valehtelemalla. Jos samanlaista valehtelua harrastaisi työhakemuksissa ja tulisi valituksi, hyvin nopeasti tulisi lähtö talosta. Hallituksessa sen sijaan istutaan kuin tatti p a s k a s s a (osuva vertaus persuista) eikä lähdetä mihinkään, koska kansa on valinnut ja pulinat pois.
Sanna Marin on ainoa joka pääsi valehtelemalla pääministeriksi,valehtelija oli tässä tapauksessa Antti Rinne. SDP
Mikä yhdistää Marinia, ja lasta?
Persuilla on sairaalloinen pakkomielle molempiin.
No ei ole ihme. Sunnuntaina saadaan nauraa!