Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku oikeasti vaatteita jostain Prismasta?

Vierailija
10.04.2025 |

Eikö edes nolota yhtään? 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostan mutta jos on äkillinen tarve ja liitissä ei ole niin pörrismasta ostan.

Vierailija
22/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, mistä löydän sen hetken tarpeeseen sopivaa vaatetta oli se sitten Prisma tai H&M. Sen kummempia merkkikuteita en tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut vaatteita vuosiin. Rahaa ei ole.

Vierailija
24/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villakangastakki, Kekäleessä 650e ja HalpaHallissa 120e, heh heh.

Ai sama merkki ja malli? Tuskin.

Katsopa sitten sen halvan takkisi materiaalit. Ei taida olla 120€ "villakangastakki" villaa, vaan jotain tekokuitusekoitetta.

Jos se on hänelle mieleinen takki, mitä asia sinulle kuuluu? 

Vierailija
25/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa hinnan erossa alkaa jo näkyä se "villan" laatu. 

Vierailija
26/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän aina adidaksiin ja muihin urheiluvaatteisiin Sokoksen hintalaput roikkumaan, ettei kukaan luule, että ostin ne Prismasta.  

Vierailija
27/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ostaa kivoja vaatteita. Ei sillä, voi Prismassakin sellaisia olla, mutta kun lähden vaateostoksille, käyn samalla kahvilla, syömässä ja muutenkin nautin kaupunkielämästä. Vaatteiden osto ruokaostosten yhteydessä jostain peltoprismasta ei ole kovin hohdokasta. 

vaatteiden osto = hohdokasta?

Mulle vaatteiden etsiminen ja ostaminen on lähinnä pakkopullaa, joten kiva jos pääsee helpolla. Tosin aika harvoin tulee ostettua vaatteita Prismasta, mutta siis joskus sitäkin.

Vierailija
28/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sieltä mistä sopivan ja itseä miellyttävän löydän ja hinta on itselle sopiva. Sinä se tässä nolo olet typerän kysymykseesi takia.

Vierailija
29/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoittaa tänne jatkuvasti   'syökö joku?' ja 'ostaako joku?' -avauksia? Kyllä kauppa pitää tarjolla sitä mikä myy ja tuottaa kaupalle rahaa. Hyllytila ja lattiatila ovat kalliita.

Vierailija
30/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sitten ostaa mm. Adidaksen tms vaatteet ihan urheiluliikkeestä? Miten ne siellä eroaa Prismassa myytäviin, paitsi hinnassa?

Vierailija
31/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vähääkään. Mä ostan vain aleista, ei kaikki ole rikkaita, et voi ostaa joitakin DIORIN yms yli hintaisia vaatteita yms !!!!!!! Halpaakin voi olla parempi. Se, et vaate yms maksaa paljon, ei merkkaa sitä, et se olis tehty jotenkin paremmin, paremmasta kankaasta yms ! Sama juttu on myös, jos se vaate yms on HALPA. Niissä kalliissa maksaa se merkki, ei muu asia !!! Sen oon huomannu myöskin kirppareilla. Ihmiset ei oo tajunnut, et kirppiksillä tavara myydään selvällä alehinnalla, kuin sen alkuperäinen hinta oli !!!! Täällä o oikeesti ihmisii, jotka kituu köyhyydessä ja ovat selvästi köyhyysrajan alapuolella, kuten mä oon. Se ei ole kivaa, enkä ole itse tätä valinnut. Oikeesti !!!!!! 

itse en osta ikinä enää mitään kalliita merkkivaatteita, Esim tommy hilfigerin farkut yli 100e meni paskaksi noin 1.5vuodessa haaroissa 3 sormen pään kokoista reikää! oli tasan viimeinen sen merkin vaate. suurinosa merkki vaatteista on paskaa. 

kirppisellä voi olla ihan uudenveroisia vaatteita ja kestäviä

M43

Vierailija
32/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaupan liiton tekemän tutkimuksen mukaan suomalaiset ostavat vaatteensa useimmiten marketeista. Tärkein ostokriteerimme vaatetuksessa on puolestaan mukavuus."

Vastaus kysymykseen on kyllä ja tämän pitäisi selvitä yhdellä vilkaisulla katukuvaan missä päin Suomea hyvänsä.

Vierailija
33/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osta. Pitävät vaateosastoa siellä vaan huvikseen.

😁😁 Juuri näin. 

Enkä.usko aloittajan oikeasti erottavan,, kenellä on prismaa päällä. Olen aika "merkki" fanaatikko. Ostan paljon pienten suomalaisfirmojen ja kuuluisien ulkomaalaisten merkkien vaatteita. Mutta yksi paras)lempivaate on Prisman neuletakki. 

Vierailija
34/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on huonoa laatua eikä kestä käytössä hyvänä kauaa.

Jos vaihtoehtoina on prisma, tokmanni ja new yorker, niin mistä arvelit parasta laatua löytyvän?

Vierailija
35/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua nolottaisi kritisoida sitä mistä kukakin vaatteensa ostaa.

Vierailija
36/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sama merkki ja malli? Tuskin.

Katsopa sitten sen halvan takkisi materiaalit. Ei taida olla 120€ "villakangastakki" villaa, vaan jotain tekokuitusekoitetta.

Koomisin "villana" myyty vaate sisälsi 20% villaa ja 80% akryyliä eikä ollut mikään halpahallitakki vaan törkeän kallis muotivaate.

Villa ei edes ole mitenkään kallista. Minulla on satasella tarjouksesta ostettu villakangastakki joka on 100% villaa

Vierailija
37/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma myy hyviä ja asiallisia vaatteita.

Olen ostanut, aion ostaa, ei nolota. Mitäs nolostelua siinä nyt olisikaan. 

Ap taitaa olla itsestään todella epävarma teinari.

Vierailija
38/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut prismasta t-paitoja, kalsareita, pipoja, hanskoja. Laatu on parempi kuin jossain veromodassa yms.

Muutama vuosi sitten löysin myös täysvillaisen villatakin prismasta. Laatu oli taatusti parempi, se on käytössä vieläkin. Eikä ollut kallis. En ole kyllä nähnyt samaa takkia enää. 

Juuri muuta vaatetta en osta prismasta enkä mistään, koska saan melko kivuliasta ihottumaa (oikeasti enkä vain kuvaannollisesti) polyesteristä ja kaikkialla sitä on vähintään ompelulangoissa (ja langoista ei aina edes sanota tuotetiedoissa). Joten joudun tekemään ja teettämään itse.

Vierailija
39/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2  t-paitaa, miksi hävettäisi ? 

Voisitko perustella miksi hävettäisi ostaa prismasta ?

Vierailija
40/74 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Kekäleen ylihintaiset ryysyt samaa kamaa kuin Prisman rätit. Jotkut oikeasti luulevat että korkeampi hinta ja joku merkki automaattisesti takaavat että tuote on kestävämpi ja eettisempi kuin halpisvaate.