Vaalitentti juuri nyt - mieskomeutta!
Kommentit (63)
Kyllähän tuo Wigeliuskin on komea!
Timo Furuholm on edustanut Suomea kaikkien ikäluokkien nuorisomaajoukkueissa. A-maajoukkueessa hän debytoi Etelä-Koreaa vastaan tammikuussa 2010 Málagassa pelatussa ystävyysottelussa. Avauskokoonpanossa Furuholm oli ensimmäistä kertaa toukokuussa 2012 Turkkia vastaan pelatussa ottelussa. Ensimmäisen A-maajoukkuemaalinsa hän viimeisteli ottelussa Latviaa vastaan elokuussa 2011.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä poliittisesti vasemmalla on paremman näköistä porukkaa kuin oikealla. ;)
Ei saa kuntosalilta työläisen vartaloa👍
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo Wigeliuskin on komea!
Koppalakki vaan puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Timo Furuholm on edustanut Suomea kaikkien ikäluokkien nuorisomaajoukkueissa. A-maajoukkueessa hän debytoi Etelä-Koreaa vastaan tammikuussa 2010 Málagassa pelatussa ystävyysottelussa. Avauskokoonpanossa Furuholm oli ensimmäistä kertaa toukokuussa 2012 Turkkia vastaan pelatussa ottelussa. Ensimmäisen A-maajoukkuemaalinsa hän viimeisteli ottelussa Latviaa vastaan elokuussa 2011.
Myös Arhinmäki on futari. Maalivahti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpötät Sazonov on komea!
Vigelius on ihan hukassa kun ei ole kyse m-muutosta.
Komea kuin mikä tuo ruotsalainenkin!
Piti googlettaa.. siis toi furuholm kirjoittanut 32 vuotiaana ylioppilaaksi?
Hmmm..
No siinä kannustusta teille muille :D
Lähde:wikipedia
Välillä voisivat laittaa ruutuun minkä puolueen edustaja kukakin on. Nyt kesken ohjelman mukaan tulleena pitää päätellä ja muistella että mistäs puolueesta tuo olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vigelius haluaa, että kaikki maksavat itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan negatiivinen ja nuiva jätkä. Kuka tuon haluaa kaupunkinsa pormestariksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei lineaarista pötyputkea - kiitti vinkistä. Aye- Furkka on komea jäbä ja olen positiivisesti yllättynyt hänen poliittisesta urastaan. Kaatoi sitten eduskunnan tyylikkäimmäin ja kauneimmain naisen - vähän kateellinen.
Aika yllättävä puoluevalinta entiseltä ammattijalkapalloilijalta, mutta kuten aikaisemmin sanottu eihän tuo koskaan mitään todellista miljoonien huippusopimusta saanut tai ollut mikään maailmantähti, eikä päässyt mitään luksuselämää viettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan negatiivinen ja nuiva jätkä. Kuka tuon haluaa kaupunkinsa pormestariksi?
Hyi helv3tti ei ainakaan me tamperelaiset!!
Mistä kulttuurista haluat että lapset nauttivat päiväkodeissa? Onko tärkeää heille kirjat vai mikä?
- Suvivirsi
Voi kiesus 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lineaarista pötyputkea - kiitti vinkistä. Aye- Furkka on komea jäbä ja olen positiivisesti yllättynyt hänen poliittisesta urastaan. Kaatoi sitten eduskunnan tyylikkäimmäin ja kauneimmain naisen - vähän kateellinen.
Aika yllättävä puoluevalinta entiseltä ammattijalkapalloilijalta, mutta kuten aikaisemmin sanottu eihän tuo koskaan mitään todellista miljoonien huippusopimusta saanut tai ollut mikään maailmantähti, eikä päässyt mitään luksuselämää viettämään.
Moni futari on duunaritaustainen. Jotkut eivät onneksi unohda, mistä tulevat.
Vierailija kirjoitti:
On entinen jalkapalloilija, mutta jäi pahasti Teemu Pukin varjoon, eikä saanut koskaan varsinaista huippusopimusta.
Ja sen puoluevalinta on siks mikä on ku se on persaukinen