Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla näin huonoa tuuria yksityisen hammaslääkärien kanssa??

Vierailija
09.04.2025 |

Kävin Oralilla hammaskiven poistossa. Minulla on etuhampaiden "nurkissa" kerrosmuovi paikat, koska nuorena minulle tehtiin oikomishoito ja etuhampaat olivat kuluneet.

Suuhygienisti ilmeisesti vahingossa viilasi liikaa toista hammasta (muovia)  ja siitä tuli huomattavasti lyhyempi kuin toisesta. Korjaus maksoi 150e.

Toisen kerran kävin Oralilla korjaamassa retentiolankaa hampaiden takana. Hammaslääkäri hioi muovipidekkeitä liikaa ja joutui laittamaan muovia huomattavan määrän että lanka saatiin uudelleen paikalleen. Tuloksena kaksi isoa muovimötikkää alahampaiden takana. Toinen jopa näkyi puhuessa 😅

Reklamaation jälkeen suostui muotoilemaan muovia hieman, ei muuta.

No tämän seurauksena piti sitten uusia koko retentiolanka, pelkän langan hinta 200e. 

Menin eri paikkaan ja soitin aikaa varatessa ja selitin asiani. Sanottiin että ensin aika oikojalle joka ottaa muotit hampaista. Kun menin ajalle oikoja ei sillä ajalla ehtinyt ottamaan muottia vaan varasi minulle ajan suuhygienistille joka nyt sitten ottaakin tuon muotin? Lasku oli 150e ja suuhygienistin käynnistä tulee tietysti erikseen vielä maksu.

Valitan varmaan turhasta mutta en ymmärrä miksi tuntuu että minua huijataan näillä käynneillä 😂

Julkisella puolella on aina saanut asiantuntevaa palvelua. Aikoja ei vain saa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä