Kotiruoka jossa onnistut(lähes aina)?
Jostain syystä olen makaronilaatikkomies. Onnistuu noin 95%.
Kommentit (22)
En oikein ymmärrä, miksi epäonnistuisin missään. Ehkä joskus kymmeniä vuosia sitten olen unohtanut jotain uuniin liian pitkäksi aikaa, mutta muuten olen aina tehnyt hyvää ruokaa.
N53
Osaan tehdä hyvin tavallisimmat kotiruuat kuten laatikot, keitot ja kiusaukset yms. Mikään gourmetkokki en ole kylläkään.
No oikeestaan kaikki onnistuu mitä tein, vaikka en edes pidä kokkaamisesta.
Silakkalaatikko ja jauhenlihapata 👴🏻👍🏻
Laitan kotiruokaa niistä aineksista, joita sattuu olemaan kaapeissa. Koskaan ei tule täysin pahaa, tosi usein tulee oikein hyvää.
Mun ehdoton pravuuri on hernekeitto. Se onnistuu aina, mikään muu ei välttämättä. Ja jos nyt joku innostuu, että kuka tahansa saa purkkihernarin onnistumaan, niin painotan erikseen, että teen sen itse, ja silti onnistuu.
Uunilohi. Ja se on sitten vain se lohi; ei tilliä, ei mitään härpäkkeitä, eikä todellakaan mitään ällöttävää kastiketta. Vain lohi uuniin!
Harvoin (jos koskaan) mikään ruoka pahasti epäonnistuu, joskus onnistuu sit joku ruoka paremmin kuin joskus toiste.
Ruoanlaitto on jelppoa, perusruoat onnistuu kaikki. Leipominen sen sijaan on mulle aivan ydinfysiikkaa, pilaan kaikki.
Kyllä mun tekemät tavalliset kotiruoat pääasiassa onnistuvat. Kääntäen vosi sanoa, että epäonnistumisia on tullut lähinnä jonkun uuden kokeilussa, jos on tullut ostettua vaikka jotain pahaa marinoitua lihaa, kun on halvalla saanut. Joskus on muös tullut laitettua liikaa chiliä tai suolaa.
Kaikki mitkä vaatii taitoa etenkin maustamisen ja maun ym suhteen.. olen erittäin hyvä kokki ollut aina, lähes joka kerta ihmetellään että parempaa kun misssään ravintoloissa ikinä (;.. jos nyt kehua saa. :D
Omasta mielestäni onnistun ihan kaikessa, mutta teinipoikani mielestä ainoa ruoka, josta osaan tehdä hyvää, on spagettikastike.
:D
Kaikki lihapadat, keitot.
No, kaikki mitä meillä tehdään on erinomaista!
Teetkö sen siitä halvasta sivumaullisesta teollisuusjauhelihasta? Jos, niin, YÖK!