Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patti sääressä??

Vierailija
09.04.2025 |

Minulla on pieni herneenkokoinen kova patti sääriluussa säären puolivälissä. Onko kellään muulla ollut? Mikä tuo mahtaa olla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lymffooma. Jalka joudutaan ambutaatioimaan, jos nyt menet läägäriin. Huomenma ambudaadioidaan pää

Vierailija
22/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samassa kohtaa. En ole koskaan ajatellut sen olevan mitään ihmeellistä, ehkä jonkun kolahduksen synnyttämä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samassa kohtaa. En ole koskaan ajatellut sen olevan mitään ihmeellistä, ehkä jonkun kolahduksen synnyttämä vaan.

Ehkä minä sitten vaan ylireagoin taas... Nimittäin onhan tuo jalka kyllä tuhat kertaa johonkin kolahtanut...

Ap

Vierailija
24/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me kuollaan johonkin. 

Vierailija
25/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä minä sitten vaan ylireagoin taas... Nimittäin onhan tuo jalka kyllä tuhat kertaa johonkin kolahtanut...

Ap

No lääkärille aika joka tutkii sen. Jos ei tunnista heti varmasti vaarattomaksi niin sitten se määrää ultraääneen.

Vierailija
26/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No lääkärille aika joka tutkii sen. Jos ei tunnista heti varmasti vaarattomaksi niin sitten se määrää ultraääneen.

Jos sinne vaan pääsisi, täällä päin ei niitä aikoja niin vaan aikuiselle ihmiselle näköjään ole...

Ap 

Vierailija
27/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin oikeassa sääressä samanlainen. Ollut jo monta vuotta. Tuskin on mikään rasvapattia ihmeellisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi