Patti sääressä??
Minulla on pieni herneenkokoinen kova patti sääriluussa säären puolivälissä. Onko kellään muulla ollut? Mikä tuo mahtaa olla?
Kommentit (27)
Mulla on samassa kohtaa. En ole koskaan ajatellut sen olevan mitään ihmeellistä, ehkä jonkun kolahduksen synnyttämä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samassa kohtaa. En ole koskaan ajatellut sen olevan mitään ihmeellistä, ehkä jonkun kolahduksen synnyttämä vaan.
Ehkä minä sitten vaan ylireagoin taas... Nimittäin onhan tuo jalka kyllä tuhat kertaa johonkin kolahtanut...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä minä sitten vaan ylireagoin taas... Nimittäin onhan tuo jalka kyllä tuhat kertaa johonkin kolahtanut...
Ap
No lääkärille aika joka tutkii sen. Jos ei tunnista heti varmasti vaarattomaksi niin sitten se määrää ultraääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No lääkärille aika joka tutkii sen. Jos ei tunnista heti varmasti vaarattomaksi niin sitten se määrää ultraääneen.
Jos sinne vaan pääsisi, täällä päin ei niitä aikoja niin vaan aikuiselle ihmiselle näköjään ole...
Ap
On minullakin oikeassa sääressä samanlainen. Ollut jo monta vuotta. Tuskin on mikään rasvapattia ihmeellisempi.
Lymffooma. Jalka joudutaan ambutaatioimaan, jos nyt menet läägäriin. Huomenma ambudaadioidaan pää