Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulun kiljuvat kakarat

Vierailija
09.04.2025 |

Miksi lasten täytyy huutaa ja kiljua toisilleen vaikka kaveri seisoo metrin päässä. Pari tyttöä ajoi äskettäin taloni ohitse ja toinen tuli pyörällä noin 2 metrin päässä niin miksi pitää kiljuen huutaa kurkku suorana sille toiselle mitä asiaa oli. Eikö nykylapset osaa keskustella asiallisesti, on eri asia, jos kaveri on 50 metrin päässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelepa millainen ääni sinusta itsestäsi lähti lapsena.

Vierailija
2/5 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yhtä pöljiä kuin vanhempansa, ei omena kauas puusta putoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina hyssyteltiin lapsena. Nyt puhun niin hiljaa, että kaikki ovat aina "Häh?". -_- Ei sillä, että sille ei pitäisi tehdä mitään, jos lapsi huutaa.

Mutta se onkin äitini, joka kailottaa niin hirveän kovaan ääneen, että varmasti jokainen ohikulkija 10 metrin säteellä kuulee!

Vierailija
4/5 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua aina hyssyteltiin lapsena. Nyt puhun niin hiljaa, että kaikki ovat aina "Häh?". -_- Ei sillä, että sille ei pitäisi tehdä mitään, jos lapsi huutaa.

Mutta se onkin äitini, joka kailottaa niin hirveän kovaan ääneen, että varmasti jokainen ohikulkija 10 metrin säteellä kuulee!

Meille opetettiin koulussa kuuluva puhe.

Vierailija
5/5 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelepa millainen ääni sinusta itsestäsi lähti lapsena.

Mun lapsuudessa lapset sai näkyä muttei kuulua. Ainoo poikkeus oli kun portailta peloteltiin viljapellon laidassa olevia hirviä pois syömästä. Silloin sai huutaa luvan kanssa ja kyllä me huudettiinkin. Välillä vanhemmat tuli sanomaan ettei enää tartte kun ne hirvet lähti jo aikaa sitte mutta vastattiin että me varmistetaan ettei ne tule uudestaan;)