Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästää irti? Mies on ilkeä ja välinpitämätön

Vierailija
09.04.2025 |

Koko ajan saa kuulla miten ovi on tuolla ja lähde, ei kiinnosta häntä. On poissa pitkälle yöhön, lupailee tulla, ei tule ajoissa. 

Ei halua sitoutua, ei kihloja, ei mitään, asumaan kelpaan, jos en ärsytä mitenkään. Hän ei halua olla omaishoitajani, jos siis tarvitsen tukea. 

Tosi yksinäinen olo. Tuntuu, että tulen hulluksi, sillä aiemmin oli niin rakastunut, lahjoja sun muuta. Nyt olen vain joku, jonka pitää olla mukava, näkymätön. 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä antaisit neuvoksi jos joku läheisesi olisi tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
22/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä varten sä siinä vielä roikut? Oletko läheisriippuvainen?

Ei todellisuudessa olen hylky Vanhapiika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä (miehenä, joka elän sinkkuna) tulen hulluksi tällaisista AP:n  avauksessa esittämistä avauksista. - Tai tulen ja tulen. Ehkä olen vain kateellinen AP:n miehelle. Hän on saanut mahdollsiuuden olla ja elää parisuhteessa ja vaikka perseilee ja käyttäytyy AP:ta kohtaan loukkaavasti, niin AP ei edes mainitse, että olisi harkinnut ottavansa eroa miehestään. Vaan kokee, että hänen tulsi olla mukava tai vain hiljaa? - Mutta miksi? Vai luuletko ja koetko, että kaikki miehet ovat samanlaisiia? - Huokaus.

Miksi et ole pokannut AP:ta (kaltaistaan)? Eikö täällä valittavien miesten listassa ole ettei saa olla mielenterveysongelmia. 

En minä sinkkuutani valittanut vaan osoitin ihmettelyni ja kummasteluni, että miten tai kuinka Ap jaksaa elää ja olla louukkaavassa ja satuttavassa parisuhteessa....

Tiedostan, että ulkopuolisena ja sinkkueloon tottuneena minun on helppoa viisastella tai ihmetellä asiaa ymmärtärtämättä sitä mitkä kaikki asiat painavat sen puolesta, että AP kokee, että hänen on parempi jaksaa ja yrittää olla parisuhteessa häntä loukkaavankin kumppanin kanssa kuin yrittää irrottautua hänestä. 

Itselläni ei ole tarvetta -kärjistäen- elää ja olla parisuhteessa vain siksi, että voisin sanoa eläväni ja olevani parisuhteessa, enkä sinkkuna.

Vierailija
24/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole vastannut muita viestejä, että en halua tai  etten ole taloudellisesti itsenäinen. 

En tiedä mitä haluan, teen ero- ja surutyötä. Olen taloudellisesti parempituloinen kuin mieheni. 

T. Ap

Trolli sinä olet. Änkytät tahallasi taas paskaa.

Vierailija
25/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä varten sä siinä vielä roikut? Oletko läheisriippuvainen?

Ei todellisuudessa olen hylky Vanhapiika. 

Arvasin jo sun aloituksesta , 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
26/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole vastannut muita viestejä, että en halua tai  etten ole taloudellisesti itsenäinen. 

En tiedä mitä haluan, teen ero- ja surutyötä. Olen taloudellisesti parempituloinen kuin mieheni. 

T. Ap

Trolli sinä olet. Änkytät tahallasi taas paskaa.

Hihi se olin minä 🤭

Vierailija
27/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä luulin saavani rakkautta. 

Uskoin tyhmänä lupauksia. Nyt kun asumme yhdessä, niin ei enää tarvitse luvata, eikä olla mukava. 

Tai mukava hän on, jos haluaa jotain. 

No tästä eteenpäin viisaampana kohti uusia pettymyksiä. 

T.Ap

Vierailija
28/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se ole heikkoutta rakastaa ja luottaa. Heikkoutta on jäädä, kun näkee, että suhde ei toimi. 

Vierailija
29/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti vain kiihottaa, kun mies on niin kylmä...

Vierailija
30/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitän vastauksista. 

Kyllä olen yrittänyt puhua tunteistani, mutta ne sivuutetaan aina hienosti. Jotenkin minä olen se vika loppujen lopuksi. Nykyään yritän olla vain hiljaa. 

Mitä saan? Jaa a, enpäs tiedä enää, ennen ajattelin, että taloudellista turvaa, läheisyyttä ja hyvää seksiä. Mikään näistä ei nyt kauheasti lohduta. 

Ei ole enää yhteyttä, koen olevani loukattu ja sisälläni vihainen. Surullinen kai eniten. Järki kyllä järjestää päässä asunto- ja muita käytännön asioita. Sydän roikkuu hirressä ja odottaa ihmeitä. 

T. Ap

Kuule. Älä hae vettä kalliosta vaan kaivosta. Sinä et tule KOSKAAN saamaan tuolta mieheltä sitä, mitä sinä tarvitset. 

Yritä rakentaa vahvempi yhteys oman sisäisen sinäsi kanssa. Kun omanarvontunto on kunnossa, et SIEDÄ tuollaista elämää ja tunnet, miten raskasta ja nöyryyttävää on elää tuollaisessa. 

Vierailija
31/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä (miehenä, joka elän sinkkuna) tulen hulluksi tällaisista AP:n  avauksessa esittämistä avauksista. - Tai tulen ja tulen. Ehkä olen vain kateellinen AP:n miehelle. Hän on saanut mahdollsiuuden olla ja elää parisuhteessa ja vaikka perseilee ja käyttäytyy AP:ta kohtaan loukkaavasti, niin AP ei edes mainitse, että olisi harkinnut ottavansa eroa miehestään. Vaan kokee, että hänen tulsi olla mukava tai vain hiljaa? - Mutta miksi? Vai luuletko ja koetko, että kaikki miehet ovat samanlaisiia? - Huokaus.

Miksi et ole pokannut AP:ta (kaltaistaan)? Eikö täällä valittavien miesten listassa ole ettei saa olla mielenterveysongelmia. 

En minä sinkkuutani valittanut vaan osoitin ihmettelyni ja kummasteluni, että miten tai kuinka Ap jaksaa elää ja olla louukkaavassa ja satuttavassa parisuhteessa....

No, AP:lla on trauma lapsuudesta ja siksi tuollainen mies pystyy käyttämään sitä hyväkseen. Sinä et ole kokenut tarvetta tuollaiseen hyväksikäyttöön etkä myöskään lähesty tuollaista naista, koska sinulla "ei ole mitään tarvetta parisuhteeseen". 

Vierailija
32/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä luulin saavani rakkautta. 

Uskoin tyhmänä lupauksia. Nyt kun asumme yhdessä, niin ei enää tarvitse luvata, eikä olla mukava. 

Tai mukava hän on, jos haluaa jotain. 

No tästä eteenpäin viisaampana kohti uusia pettymyksiä. 

T.Ap

Ihan perussetti suhde narsistin kanssa. Tuossa ei ole vielä edes mitään mielikuvituksellisia käänteitä, jotka tekisivät jutusta viihdyttävämmän muistella joskus myöhemmin elämässä. 

Vierailija
33/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin antanut liian vähän.

Vierailija
34/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihotit ittes?  

Vierailija
35/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, AP:lla on trauma lapsuudesta ja siksi tuollainen mies pystyy käyttämään sitä hyväkseen. Sinä et ole kokenut tarvetta tuollaiseen hyväksikäyttöön etkä myöskään lähesty tuollaista naista, koska sinulla "ei ole mitään tarvetta parisuhteeseen"""

Se on aina milelenkiintoista miten aina tai ainakin hyvin usein löytyy AP:n kaltaisia ymmärtäviä selittämällä, että kaikki johtuu vain traumaattisesta lapsuudesta. - En ole psykiatri en edes psykologi mutta  voiko yksilön huonoja pariduhevalintoja selittää vain kurjalla lapsuudella on asia, jota mietin?  Joku voi tuetysti selittää minunkin sinkkuutani sillä, että olen sinkku koska pelkäisin kiintyä. Tai ehkä pelkäsin, että en pysty muodostamaan kenenkään kanssa samanlaista parisuhdetta kuin vaikka omilla vanhemmillani on tai on ollut (ovat olleet pelkästään aviossa yli  40 vuotta, jota ennen seurustelivat joitain vuosia). .

Mutta kuten edellä kirjoitin helppoahan minun on viisastella AP;n tilannetta ulkopuolsiena näkemättä tai edes aavistamatta, että mitä kaikkea hänen parisuhteeseensa liittyy niin vahvasti,. että se mikä saa minut äimistelemään, että miksei eroa saa hänet jatkamaan ilman, että hän heti kärkeen tai osana vaustaaan olisi kertonut harkinneensa tositakin vaihtoehtoa kuin elonsa jatkamista kumppaninsa kanssa,

Vierailija
36/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, kun naisilla on niin tarkat kriteerit miehille, että miten tällainen on mahdollista? Pitää olla sopiva puoluekanta, koulutus, pituus, käytöstavat, jne. 

Vierailija
37/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, AP:lla on trauma lapsuudesta ja siksi tuollainen mies pystyy käyttämään sitä hyväkseen. Sinä et ole kokenut tarvetta tuollaiseen hyväksikäyttöön etkä myöskään lähesty tuollaista naista, koska sinulla "ei ole mitään tarvetta parisuhteeseen"""

Se on aina milelenkiintoista miten aina tai ainakin hyvin usein löytyy AP:n kaltaisia ymmärtäviä selittämällä, että kaikki johtuu vain traumaattisesta lapsuudesta. - En ole psykiatri en edes psykologi mutta  voiko yksilön huonoja pariduhevalintoja selittää vain kurjalla lapsuudella on asia, jota mietin?  Joku voi tuetysti selittää minunkin sinkkuutani sillä, että olen sinkku koska pelkäisin kiintyä. Tai ehkä pelkäsin, että en pysty muodostamaan kenenkään kanssa samanlaista parisuhdetta kuin vaikka omilla vanhemmillani on tai on ollut (ovat olleet pelkästään aviossa yli  40 vuotta, jota ennen seurustelivat joitain vuosia). .

Mutta kuten edellä kirjoitin helppoahan

Tuohon AP:n toimintaan on ihan patologiansa ja siitä löytyy tietoa netti pullollaan. Vaikkapa traumaside voisi olla hakusana. Eikä tuollaista synny, ellei ole lapsuudessa traumatisoitunut. Kun lapsuudessa terveeksi kasvanut ja fyysisesti terve ei lähde tuollaiseen. Hänellä ei tule niitä huumeen kaltaisia ryöppyjä ja hän näkee heti ensimmäisestä epämääräisestä teosta, että kannattaa juosta. 

Vierailija
38/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuten edellä kirjoitin helppoahan

Miksi sinun olisi pitänyt luoda samanlainen parisuhde kuin vanhemmillasi? Yritätkö edelleen elää heidän toiveidensa mukaista elämää? Oletko paljon tekemisissä heidän kanssaan? Onko sinulla ystäviä?

Vierailija
39/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, kun naisilla on niin tarkat kriteerit miehille, että miten tällainen on mahdollista? Pitää olla sopiva puoluekanta, koulutus, pituus, käytöstavat, jne. 

Olemme sanoneet, että maailma on pullollaan naisia, joita te ette näe, koska  teille nainen on vain tietynlaisen profiilin omaava yksilö. Olemme muutenkin sanoneet, että tuo väite kriteereistä ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
40/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin komea ettet voi erota. Naiset jää aina roikkumaan huonosti kohtelevaan mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän