Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästää irti? Mies on ilkeä ja välinpitämätön

Vierailija
09.04.2025 |

Koko ajan saa kuulla miten ovi on tuolla ja lähde, ei kiinnosta häntä. On poissa pitkälle yöhön, lupailee tulla, ei tule ajoissa. 

Ei halua sitoutua, ei kihloja, ei mitään, asumaan kelpaan, jos en ärsytä mitenkään. Hän ei halua olla omaishoitajani, jos siis tarvitsen tukea. 

Tosi yksinäinen olo. Tuntuu, että tulen hulluksi, sillä aiemmin oli niin rakastunut, lahjoja sun muuta. Nyt olen vain joku, jonka pitää olla mukava, näkymätön. 

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä varten sä siinä vielä roikut? Oletko läheisriippuvainen?

Vierailija
2/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas nainen, miksi roikut tuossa suhteessa, ellet halua olla aina "kynnysmattona"  ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas nainen, miksi roikut tuossa suhteessa, ellet halua olla aina "kynnysmattona"  ?

Tämä !

Vierailija
4/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ja lähde, välittömästi. Pakkaa omat kamppeet mukaan. Se o vaan sun omaksi parhaaksi. Muuta mahb. kauas, vaihda puh numero ja se salaiseksi. Muuta vaik ulkonäköökin samalla. 

Vierailija
5/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä heti.

Vierailija
6/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen läheisriippuvainen. Olen joutunut kokemaan aiemmassa suhteessa julmaa väkivaltaa. Taas tässä olen ja ihmettelen miten sitä olikaan niin tyhmä, kun luotin ja päästin toisen lähelleni. 

T. Ap

Vierailija
7/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi vähän epäselväksi, mitä sinä tuosta suhteesta saat? Mikä siinä on hyvää?

Vierailija
8/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (miehenä, joka elän sinkkuna) tulen hulluksi tällaisista AP:n  avauksessa esittämistä avauksista. - Tai tulen ja tulen. Ehkä olen vain kateellinen AP:n miehelle. Hän on saanut mahdollsiuuden olla ja elää parisuhteessa ja vaikka perseilee ja käyttäytyy AP:ta kohtaan loukkaavasti, niin AP ei edes mainitse, että olisi harkinnut ottavansa eroa miehestään. Vaan kokee, että hänen tulsi olla mukava tai vain hiljaa? - Mutta miksi? Vai luuletko ja koetko, että kaikki miehet ovat samanlaisiia? - Huokaus.

Vierailija
9/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtipäästäminen on helppoa. Lähdet.

Vierailija
10/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

GET OUT! 👉🏻🚪🗣

Vierailija
11/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN HALUA!

Vierailija
12/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN HALUA!

Jos oikeasti olet Ap, etkä vain hänenä esiinny niin kerro minulle miksi et? Oletko edes harkinnut?

Vierailija
13/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue otsikkosi. Mies on ilkeä ja välinpitämätön. Eikö siinä nyt ole syytä riittävästi. 

Tiedän, että koet ettei sinua ole olemassa lainkaan ilman miestä. Nyt kaiva tahdonvoimasi, lähde ja ala hahmotella itseäsi. Keneltäkään muulta et tule saamaan sellaista rakkautta, mikä sinut aidosti tyydyttäisi. Ja sinä vielä etsit etäisiä kohteita ja he sinua. 

Kirjoitin itselleni muutama vuosi sitten: Muista rakastaa itseäsi, ei epätoivoista kohdetta. Keskitä voimasi itseesi ja ole oman itsesi paras ystävä. 

Kyllä sinä olet olemassa ihan yksilönäkin, ilman että katsot sitä peilin kautta. Toki ihminen tarvitsee sitä muiden peilausta myös, mutta sinä et tällä hetkellä tule toimeen ilman. 

Oletko ollut yhteydessä mt-palveluihin?

Vierailija
14/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN HALUA!

Jos oikeasti olet Ap, etkä vain hänenä esiinny niin kerro minulle miksi et? Oletko edes harkinnut?

Koska en ole taloudellisesti itsenäinen. Kaikki on jaettu.

Vierailija
15/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (miehenä, joka elän sinkkuna) tulen hulluksi tällaisista AP:n  avauksessa esittämistä avauksista. - Tai tulen ja tulen. Ehkä olen vain kateellinen AP:n miehelle. Hän on saanut mahdollsiuuden olla ja elää parisuhteessa ja vaikka perseilee ja käyttäytyy AP:ta kohtaan loukkaavasti, niin AP ei edes mainitse, että olisi harkinnut ottavansa eroa miehestään. Vaan kokee, että hänen tulsi olla mukava tai vain hiljaa? - Mutta miksi? Vai luuletko ja koetko, että kaikki miehet ovat samanlaisiia? - Huokaus.

Miksi et ole pokannut AP:ta (kaltaistaan)? Eikö täällä valittavien miesten listassa ole ettei saa olla mielenterveysongelmia. 

Vierailija
16/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN HALUA!

Koska en ole taloudellisesti itsenäinen. Kaikki on jaettu.

Tässä maassa pääsee kyllä elämään eron jälkeenkin. Jos olet se yrittäjänainen niin juokse nyt jo kovaa sen miehesi luota. Mies ei tule koskaan aiheuttamaan muuta kuin vakavia ongelmia.

Vierailija
17/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän vastauksista. 

Kyllä olen yrittänyt puhua tunteistani, mutta ne sivuutetaan aina hienosti. Jotenkin minä olen se vika loppujen lopuksi. Nykyään yritän olla vain hiljaa. 

Mitä saan? Jaa a, enpäs tiedä enää, ennen ajattelin, että taloudellista turvaa, läheisyyttä ja hyvää seksiä. Mikään näistä ei nyt kauheasti lohduta. 

Ei ole enää yhteyttä, koen olevani loukattu ja sisälläni vihainen. Surullinen kai eniten. Järki kyllä järjestää päässä asunto- ja muita käytännön asioita. Sydän roikkuu hirressä ja odottaa ihmeitä. 

T. Ap

Vierailija
18/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei meillä lähes sama tilanne.

Alkuun mies oli hellä ja rakastava, lupaili kaikkea, että ei ikinä hylkää ja auttaa minua mikäli muutan hänen luokseen vieraalle paikkakunnalle (maalle). Lahjoja tai mitään hemmottelua en kyllä ikinä saanut. Lopulta 3v jälkeen muutin hänen luokseen eikä mennyt edes kahta kuukautta kun hän pahoinpiteli minut ja uhkasi tap p avansa. Käräjät tulossa.

Yli 2kk ajan olen yrittänyt löytää itselleni asuntoa mutta se on vähän vaikeaa kun olen täällä täysin jumissa, yli 20km päässä lähimmästä juna/bussiasemasta eikä ole autoa. Ja kai idioottina vielä toivoin että mies palaisi entisekseen mutta pelkkää "painu v i t tuun"-huutoa sieltä vaan tulee.

Nyt viimein päätin lunastaa itselleni ylihintaisen lumo-asunnon 500km päästä, säästöt tässä hupenee aika huolella mutta tärkeintä on nyt päästä pois täältä ennenkuin lähtee henki tai järki. Sydän on jo täysin rikki. Muutan 2vk päästä.

Että tsemppiä ap, ymmärrän todella hyvin miltä tuntuu. Repäise itsesi irti tuosta tilanteesta ja muuta jonnekin kivaan paikkaan. Itse ainakin aion hemmotella itseäni kunnolla kunhan pääsen täältä vihdoin pois. Kuluneet 3kk on olleet täyttä painajaista.

Vierailija
19/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvänen aika tuhlaa tätä yhtä ainoaa elämääsi tuollaiseen. Hommaa sellainen itsetunti ja elämä, että viihdyt hyvin yksin ja mihinkään shaisseen et enää suostu. Minä olen lähtenyt edellisestä elämästäni lasten ja muutaman ruokailuvälineen kera, nyt 8v myöhemmin pyyhkii triplasti paremmin, kuin huonossa suhteessa!

Vierailija
20/73 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole vastannut muita viestejä, että en halua tai  etten ole taloudellisesti itsenäinen. 

En tiedä mitä haluan, teen ero- ja surutyötä. Olen taloudellisesti parempituloinen kuin mieheni. 

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi