Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pörssikonkari: Osakekursseissa vielä jopa 40 prosentin pudotusriski

Vierailija
09.04.2025 |

Luvassa on yhä vain halvempaa. Pörssikurssit voivat laskea nykyisestä tasostaan jopa 40 prosenttia

Tullimyrsky ajaa investoinnit jäihin

Yritykset pitänevät investointinsa jäissä tullimyrskyjen seurauksena. Samalla Yhdysvaltain ja Euroopan keskuspankkien korkolinjauksen voi Angervuon mukaan nostaa yhdeksi ratkaisijaksi.

Katastrofaalinen vaihtoehto on, että tullit nostavat hintoja, mikä taas johtaa inflaatioon ja jopa riskiin stagflaatiosta, Angervuo lisää.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niissä ole ainakin tuon verran ilmaa. 

Vierailija
2/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katastrofaalinen vaihtoehto on, että tullit nostavat hintoja, mikä taas johtaa inflaatioon ja jopa riskiin stagflaatiosta, Angervuo lisää."

Tullit pomminvarmasti nostavat hintoja, juuri näillä seurauksilla. Tässä se saadaan vaikuttamaan siltä, ikäänkuin kyseessä olisi eräs, jopa epätodennäköinen skenaario.

Katastrofaalista se kyllä tulee olemaan, myös Suomelle. Tätähän te Trump-uskovaiset toivoitte. Nauttikaa nyt, nauttikaa oikein kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse en mielellään "ammattilaisten" vinkkejä kuuntelekkään, niin tuosta olen samaa mieltä. Isoin rytinä alkaa vasta muutaman kvarttaalin kuluttua, kun tariffien vaikutukset alkavat näkyä yritysten tuloksissa ja ihmisten elämässä. Hölmöjä ne, jotka eilen osti, sillä ison kipu on vasta edessäpäin

Vierailija
4/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se vielä pari vuotta sitten ollut meininki jotta "eat the rich" ja nyt libtardit on kovasti huolissaan miljardöörien omaisuudesta? 

Vierailija
5/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti edes puolet toteutuu niin ylihintaiset osakemarkkinat tervehtyy.

Vierailija
6/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse en mielellään "ammattilaisten" vinkkejä kuuntelekkään, niin tuosta olen samaa mieltä. Isoin rytinä alkaa vasta muutaman kvarttaalin kuluttua, kun tariffien vaikutukset alkavat näkyä yritysten tuloksissa ja ihmisten elämässä. Hölmöjä ne, jotka eilen osti, sillä ison kipu on vasta edessäpäin

Minusta se on hyvä, että ihmisellä on oma näkemyksensä asioiden kehityksestä, mutta ei siihen omaan ennustukseensa kannata hirttäytyä.

Oma ennustukseni on, että vielä mennään kymmeniä prosentteja alaspäin.

Silti, jo nyt saa edullisesti monia osakkeita, joten aloitan myös ostot nyt ajallisesti hajauttaen. Menee ihan OK, olen sitten oikeassa tai väärässä ennustuksineni.

Vierailija
7/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se vielä pari vuotta sitten ollut meininki jotta "eat the rich" ja nyt libtardit on kovasti huolissaan miljardöörien omaisuudesta? 

Eikä ole. Eiköhän tässä pelkona ole toiminta 1930-luvun laman toisinnosta.

Vierailija
8/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullain tapahtu tuommonen pudotus, käkikello rumahti seinältä lattialle ja män tuhannenpillunpärreiks, käki rötkötti puoliks ulkona ja sano että kuk, tais kuolla raukka. Pidin minä sille kunnon haataiset, toista viikkoo raivokkaasti ryystin kiljuva, makasin uuninpankolla, itkin ja pierin. Vuan nytten oes aika lähtee kellokaappaan, mittariaato jo pihalla raksuttaa.

Vierailija
9/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssikursseissa on 100 % putoamisen riski. Onko se sitten kuinka todennäköistä? No ei ole kovin todennäköistä.

Vierailija
10/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tippuu applen osake 177 dollarista vielä paljonkin 

Vierailija
11/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullain tapahtu tuommonen pudotus, käkikello rumahti seinältä lattialle ja män tuhannenpillunpärreiks, käki rötkötti puoliks ulkona ja sano että kuk, tais kuolla raukka. Pidin minä sille kunnon haataiset, toista viikkoo raivokkaasti ryystin kiljuva, makasin uuninpankolla, itkin ja pierin. Vuan nytten oes aika lähtee kellokaappaan, mittariaato jo pihalla raksuttaa.

Ensimmäinen viesti vauvafoorumin aihe vapaalla jolle oon nauranu ääneen

Vierailija
12/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetti, ne pitäisikin laskea vähintään sen verran että kauppa alkaisi käymään. Nyt ovat aivan kuplassa ja ylihintaisia.

Vierailija
13/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan aletaan Suomessa  jakamaan avustuksia pörssissä hävinneille varakkaille.

Vierailija
14/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Katastrofaalinen vaihtoehto on, että tullit nostavat hintoja, mikä taas johtaa inflaatioon ja jopa riskiin stagflaatiosta, Angervuo lisää."

Tullit pomminvarmasti nostavat hintoja, juuri näillä seurauksilla. Tässä se saadaan vaikuttamaan siltä, ikäänkuin kyseessä olisi eräs, jopa epätodennäköinen skenaario.

Katastrofaalista se kyllä tulee olemaan, myös Suomelle. Tätähän te Trump-uskovaiset toivoitte. Nauttikaa nyt, nauttikaa oikein kovasti.

Inflaatio on ainoa asia joka maailmantalouden voi pelastaa. Velkaa paperilla on niin v i t u s t i, että missään ei ole olemassakaan sellaisia  rahoja joilla ne maksettaisi. Inflaatio = nykyisten velkojen nollaus on ainoa tapa millä päästään eteenpäin ja boomerikusipäiden jäljiltä saadaan elintasoa myös muillekin.

Vierailija
15/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen viesti vauvafoorumin aihe vapaalla jolle oon nauranu ääneen

Vuan eläpä sinä toisten vahingoille naara, senkii jäpäkyörä. Vielä se sullekin kohtalo persiisä pyllistää ja pöräyttää semmosen pierun, että tukka piästä lähtöö.

Vierailija
16/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit mitään ei tapahdu.. MET miehen todellisuus...

Vierailija
17/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta varmaan aletaan Suomessa  jakamaan avustuksia pörssissä hävinneille varakkaille.

Tietenkin kun ne ovat parempia ihmisiä kuin esim. työttömät. Kokoomuksen malli käyttöön siinä voitot ovat yksityisiä ja tappiot yhteisiä.

Vierailija
18/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inflaatio on ainoa asia joka maailmantalouden voi pelastaa. Velkaa paperilla on niin v i t u s t i, että missään ei ole olemassakaan sellaisia  rahoja joilla ne maksettaisi. Inflaatio = nykyisten velkojen nollaus on ainoa tapa millä päästään eteenpäin ja boomerikusipäiden jäljiltä saadaan elintasoa myös muillekin.

Mitäs tykkäät siitä, että sitä great resettiä ei teekään ilkeä WEF ja Klaus Schwab, vaan toinen buumeri eli Trump.

Nyt pörssiromahduksessa keskiluokka myy hädissään vähiä sijoituksiaan ja ultrarikkaat ostavat ne pörssistä halvalla.

"Älä omista mitään" vai miten se oli.

Vierailija
19/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kun isketään päälle vielä kaikki velkaantuminen valtioiden,yritysten ja ihmisten osalta niin ollaankin syvässä montussa vai alkaako keskuspoankkien painoikoneet punertamaan?

Kiina ja Vietnam devalvoi jo valuuttansa lisää tulossa.

Vierailija
20/33 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans rahat takaisin eurojackpotista kun en arvannutkaan oikeita numeroita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi