Mitä pidit YLE:n eilisiltaisesta pienpuoluetentistä?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Miten joku kehtaa avoimesti olevansa kommunisti ja mukana tommosessa puolueessa ku SKP?
Mun mielestä vaatis aika paljon pokkaa perustaa Suomen Kansallissosialistinen Työväenpuolue ja olla swastika käsivarressa vaalitenteissä.
Pro Rysylä -lössiä.
Vierailija kirjoitti:
Kristallipuolueen nimi hämmentää minua.
Humppilan Lasia?
Lähinnä ihmettelin miksi tenttiä koskevat keskustelut poistettiin jatkuvasti. Hallituspuolueilla paniikki?
Minä taidan olla vähän pihkassa siihen Ossi Tiihoseen. Kivannäköinen heppuli.
Harvinaisen järkeviä ehdokkaita tällä kertaa verrattuna aiempiin vaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen järkeviä ehdokkaita tällä kertaa verrattuna aiempiin vaaleihin.
Näin on.
Paljon miellyttävämpää keskustelua, kuin puheenjohtajatenteissä. joissa samat naamat jankkaavat ja puhuvat toisensa päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristallipuolueen nimi hämmentää minua.
Humppilan Lasia?
Riihimäen !
Vierailija kirjoitti:
Ossi taitaa olla ihan hetsku !
Tämänkin olisi voinut järjestää ennenkuin ennakkoäänestys alkoi.
Mutta ei, vasta sitten kun vajaat 30 % äänioikeutetuista antanut äänensä.
Demokratiaa ?
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan sukat taisi pyöriä jaloissa, jos oli unisex-sukat Ossin kanssa ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin olisi voinut järjestää ennenkuin ennakkoäänestys alkoi.
Mutta ei, vasta sitten kun vajaat 30 % äänioikeutetuista antanut äänensä.
Demokratiaa ?
Olisi vaikuttanut niin paljon Satosen valintaan, että täytyi jättää myöhempään...
Ihmeellistä, ettei ohjelmaa laitettu näkymään vasta vaalien jälkeen ;DDD
Kivaa kansanradiosettiä kyllä oli ;D
-winner-
Liberaalipuolueen puheenjohtaja antoi itsestään hieman ylimielisen oloisen kuvan. Kehonkieli ja ilmeet olivat sellaiset, että osoitti halveksuntaa etenkin kommunistipuolueen puheenjohtajan suuntaan. Vaikka asioista olisi eri mieltä, pitäisi mielestäni säilyttää asiallinen ja kunnioittava suhtautuminen eikä osoittaa kehonkielellä olevansa muiden yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut, ei kiinnosta politiikka. Äänestin kyllä, mutta heitin arpaa puolueista ja ehdokkaista, tosin karsin pois perskokin.
Itseltä tipahti pois viherpunikit ja RKP.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveitä ahdistuskohtauksia! Minä soitan Ohisalolle!
Riikka?
Vierailija kirjoitti:
Liberaalipuolueen puheenjohtaja antoi itsestään hieman ylimielisen oloisen kuvan. Kehonkieli ja ilmeet olivat sellaiset, että osoitti halveksuntaa etenkin kommunistipuolueen puheenjohtajan suuntaan. Vaikka asioista olisi eri mieltä, pitäisi mielestäni säilyttää asiallinen ja kunnioittava suhtautuminen eikä osoittaa kehonkielellä olevansa muiden yläpuolella.
Näin teki.
Miten joku kehtaa avoimesti olevansa kommunisti ja mukana tommosessa puolueessa ku SKP?
Mun mielestä vaatis aika paljon pokkaa perustaa Suomen Kansallissosialistinen Työväenpuolue ja olla swastika käsivarressa vaalitenteissä.