SÄRKYLÄÄKKEET-Panadol,haittoja??
Heippa kaikille!Raskauteni on ihan aluillaan, siis noin 11 vko varmaa menos. Oon jo tähän mennessä napsinu 3 kpl Panadolia tän raskauden aikana, onko niistä vaaraa sikiölle/alkiolle??
Onko kokemuksia äideillä, jotka jo synnyttäneet, että voiko saada ihan terveen lapsen, jos joutuu särkylääkkeitä napsimaan..
Mulla on niin paha migreeni, et siks pakko joskus tyytyä särkylääkkeen apuun. Yritän välttää, mut ku tulee paha kohtaus, niin ei voi muuta kuin ottaa lääkkeen, et selviää päivästä seuraavaan.
Kommentit (5)
Et vahingoita, se on turvallinen lääke kun ohjeen mukaan annostelee.
Kyllä panadol on turvallinen lääke käyttää, itse jouduin esikoista odottaessa ottamaan panadoleja kaksi kerrallaan, monta kertaa viikossa, pahan migreenin takia ja ihan terve kaksi vuotias on äitiä juoksuttamassa :)
Kiitos.. helpottaa tollaset kommentit kummasti :)) Sitä on jotenkin niin ylisuojeleva omaa pienokaista kohtaan, että ei oikein itsekään ymmärrä aina kaikkia omia ajatuksia :)
tietysti annosteluohjetta noudattaen. Olen itse sitä käyttänyt PALJON sekä tässä että edellisessä raskaudessa.
terv. myös pahoista migreeneistä kärsivä :-)
niin jatkan vielä vähän selvemmin.. Panadolin tuoteselosteessa lukee, et raskaana olevat voivat käyttää särkylääkettä ohjeen mukaan, mut silti mua huolettaa, et vahingotanko mä kuitenki sikiötä????.... help me..