Kysy mitä vaan nudisti parilta
Kysy mitä halauat nudisti parilta,asiallisia kysymyksiä nudeismista,alastomuudesta yleensä,seksistä jne.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Espanjan paras naturistiranta, entä Saksassa Itämeren rannalla?
Tykkäämme enemmän Kreikasta mutta Fuerteventurassa on paljon hyviä paikkoja ja La Mar Barcelonassa. Saksassa emme ole olleet.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys; kokemuksianne Vabalista?
Ei ole.
sulla,teillä?
Vierailija kirjoitti:
Kiihotutteko nudistirannoilla, kun tiedätte, että setämiehet tuijottavat teitä molempia?
Kyllä se kiihottaa kun tietää jonkun katselevan ja ilmeisesti myös nauttii,kiihottuu näkemästään.
Vierailija kirjoitti:
Kiihotutteko nudistirannoilla, kun tiedätte, että setämiehet tuijottavat teitä molempia?
Kyllä se kiihottaa kun tietää että joku katselee ja ilmeisesti muyö pitää näkemästään,kenties myös kiihottuu.
Onko miehellä iso varustus jota voi ylpeänä esitellä ns. puoliheijarissa nudistirannoilla?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä iso varustus jota voi ylpeänä esitellä ns. puoliheijarissa nudistirannoilla?
Ihan hyvän kokoinen varustus löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi:
1.suomessa ei ole oikeita nudisteja?
2.suomessa ei ole oikeaa nudismia?
3.suomessa ei ole nudistirantoja?
Miksi:
4.euroopassa on oikeita nudisteja?
5.euroopassa on oikeaa nudismia(mm.saksa)?
6.euroopassa on nudistipaikkoja/-leirejä?
Ei muuta kys.
Sun ei kannata kirjoitella tänne MITÄÄN. Kaikki nää sun kommenTIT on IHAN paskaa. Hanki elämä
Oletteko nussineet nudistirannoilla?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole, mutta olen antanut välillä muiden nudistimiesten nussia vaimoani rantapusikossa ja olen runkannut vähän matkan päässä ääniä kuunnellessani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä parilta minun pitäisi kysellä?
T. Nudisti
Nimet kokonaan ja osoitteet.
Onko ulkomaan rannoilla kaikilla posliinit? Näkyykö siellä fetish/friikkiporukkaa esim. siveysvöitä, anustappeja tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole, mutta olen antanut välillä muiden nudistimiesten nussia vaimoani rantapusikossa ja olen runkannut vähän matkan päässä ääniä kuunnellessani.
ap
Vaimosi tuntemattomien, alastomien ukkojen naitavana jossakin rantapusikossa, sinun katsellessa, kuunnellessa ja runkatessa lähettyvillä. Ei kyllä mene minun tajuntaani! Etkö kunnioita ja arvosta vaimosi yhtään!?
Veikkaanpa, että jutun aloittajat eivät ole nudisteja
Vierailija kirjoitti:
Onko ulkomaan rannoilla kaikilla posliinit? Näkyykö siellä fetish/friikkiporukkaa esim. siveysvöitä, anustappeja tms.?
Suurimmalla osalla on siistytty karvoitus tai posliini. Mutta on joitain joilla enemmän karvoitusta jäljellä.
Ei näy mitään noita,korjuja,lävistyksiä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Tässä OIKEA ap. Ollan nudisteja,joku muu vastailee välillä ap:n sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät olekaan sillä he käyttäisivät itsstään termiä naturisti kuten Euroopassa kaikki naturistit luontevasti käyttävät.