Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tärkeää sinulle on, että saat olla yhdynnässä ilman kondomia?

Vierailija
08.04.2025 |

Ilman pelkoa taudeista tai raskaudesta. Itselleni se on hyvin tärkeää. Siksi sinkkuus ei houkuta yhtään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa ollut aina. Nyt 62 vuotias. Ainoatakaan tautia tai lasta ei ole tullut.

Vierailija
22/29 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vihjailema parisuhteen tautiturvallisuus on iso harha, myös kinkuilla on salaisia sivusuhteita, joten SP-taudit leviävät tehokkaasti myös parisuhteissa olevien kinkkujen toimesta. Tämä on vahva peruste käyttää kortsua myös parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostu ollenkaan, vaadin saada ilman!

m53

Vierailija
24/29 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan tärkeää. Nyt parittomana en etenkään rakastele koskaan ilman kortsua, se estää monet tartunnat sekä vahingonlaukaukset. En tunne eroa kortsun ja paljaan välillä, ja moni kinkku on toisinaan kysynyt "onhan se varmasti päällä vielä" joten moni heistäkään ei sitä tunne. Kunhan niitä on käden ulottuvilla niin käyttöönottokaan ole mikään ongelma. Ennen AIDS aikaa, siis ennen 1981, luotin kinkkujen käyttämänä ehkäisyyn ja tietoisuus muista SP taudeista oli vähäistä. Tosin olin jatkuvasti huolissani, silloin sattui aika monille kavereilleni "vahinko" joista osa oli melko varmasti kinkkunsa järjestämä. /M1957

Vierailija
25/29 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei paljaalla saa, niin ollaan ilman. Kerran olen kortsua kokeillut, ei ole minua varten.

M 58

Vierailija
26/29 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen käyttänyt kumia vuonna 2003. Eli mieluummin paljaalla vaimon kanssa, mutta en jättäisi panematta häntä, vaikka jostain syystä pitäisi palata kumien käyttöön. Sinkkuaikoina ennen vaimoani painoin kumilla.

M48

Vierailija
27/29 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin vain poikia. Tykkäävät kun tuntemattomat astuvat tiineeksi

Vierailija
28/29 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa naida kortsun kanssa perseeseen niin se voittaa juuri ja juuri runkkaamisen. Jos on pelkkää pillua kortsun kera tarjolla niin runkkaan mieluummin

Vierailija
29/29 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tärkeää olla yhdynnässä ilman kumia, kosketushan siitä puuttuu ja herkkyys. Olen joskus yrittänyt kumin kanssa se on todella tunnotonta touhua, eikä siinä muodostu samanlaista tunnettakaan, ei ole samanlaista vahvaa yhteyttä. M54