Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristallipuolueen pj. on vaihtunut

Vierailija
08.04.2025 |

Tulossa ti 8.4. klo 21.00

Pienpuoluetentissä kohtaavat eduskunnan ulkopuolisten ja ehdokkaita vaaleihin asettaneiden puolueiden edustajat. Keskustelemassa puheenjohtajat Thierry Botty van den Bruele (ap.), Tatu Chanth (eop.), Sanna Seesvalo (kristall.), Lassi Kivinen (lib.), Antti Asikainen (vkk.) ja Ossi Tiihonen (vl.) sekä pääsihteeri Tiina Sandberg (skp.). Lähetyksen juontaa Annika Damström.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo nimetkin on kuin Putouksesta :D

Vierailija
2/8 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallipuolueessa on tiheästi vaihtunut pj.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Olen Rami Metsävalo, ap:n nykyinen miesystävä, pubivisailija ja nyrkkeilyvalmentaja. Kahden parivuotiaan, kotona asuvan "koiran" isä. Harrastuksiini kuuluu kaikenlainen käsillä tekeminen, mistä nyt milloinkin satun innostumaan: mopon virittely, kotiviinin tekeminen, penkkiurheilu, saunominen, käsipainoilla bodaus, chilikasvien ja hampun kasvattaminen.... 

28 vuotta Kainuun metsissä elämää tallailleelle on elämä näyttänyt monenlaisia puolia, yhden kaverin sanoin: "Sä olet aika raju jätkä, sulle voi kertoa mitä tahansa asioita." Olen varsin uskonnollinen, kokemukseni kuitenkin on, että elämässä on myös muuta, kuin pelkästään henkisiä asioita. Siispä nimitän itseäni materialistiksi. 

Jotain kai olen väärinkin joskus tehnyt, kun linnatuomioita on kertynyt suljetuissa ja avoimissa laitoksissa, mainittakoon yhtenä sydäntäni lähimpänä olevana Kylmäkosken vankila, jonka suljetulla olen ollut pientä taukoa lukuunottamatta viime joulusta lähtien.

Vierailija
4/8 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta Thierry on kotoisin alkujaan? Ei näy tuolla.

Vierailija
5/8 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kristallipuolueesta. Ja IHAN ON SUOMALAINEN KUULE, niinku ander adlercreutsikin

Vierailija
6/8 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kristallipuolueesta. Ja IHAN ON SUOMALAINEN KUULE, niinku ander adlercreutsikin

Onko toinen vanhempi alkuperältään muualta?

Vierailija
7/8 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat parhaita tenttejä lasten tenttien ohella. 

Vierailija
8/8 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kommunisti av-mamma ei ole liittynyt suosiolla vasemmistoliittoon? Siellä olisi helposti liittoutunut samanhenkisten Anna Kontulan, Merja Kyllösen ja Pia Lohikosken kanssa ja saanut enemmän näkyvyyttä ja vaikutusmahdollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi