Mikä olisi helpohko, vähän vastuuta sisältävä ammatti jossa ois kohtuu hyvä palkka???
Kommentit (13)
Vaikka toki sellaisia opettajia löytyy, jotka eivät vastuuta ota. Mutta kun homman kunnolla tekee, ja sattuu sopiva sekamelska oppilaita, niin a vot, naama harmaantuu ja rypistyy lukuvuoden edetessä yhä enemmän ja enemmän.
t. Ei luokanope
Mutta vastaan, että mulle ainakin riittää se 1700 egee kuussa. Vastuista viis.
Luokanope
Olenkin pähkäillyt saman ongelman edessä. Olen ujo jännittäjäluonne. Iso vastuu saisi minut panikoimaan iltaisin seuraavaa työpäivää ja muutenkin menisin ihan lukkoon uusien haasteiden edessä. Hmm..ehkä siivous- ja kotiavustustyö voisi istua minulle parhaiten. En vaatisi kovin isoa palkkaakaan. Sellaisen vain että pärjää...
Kirjoittelisit vain kaiket päivät lääkäreiden saneluita puhtaaksi.
tai onhan siinäkin vastuussa ihmisten hengestä periaatteessa :)
Mutta sosiaalialalta ei oikein tule sellasta mieleen. Ehkä koulunkäyntiavustaja jossain normaalikoulussa.
antaa koneessa ensiapua jos tilanne sitä vaatii. Ammatti on raskas ihan fyysisesti ja lisäksi asiakaspalvelutyötä. Hyvänä puolena tosia se, ettei tarvitse koskaan viedä töitä kotiin.
Nim. kokemusta löytyy
sosiaali alalla helppoja vähän vastuullisia kohtuu palkallisia töitä
Vaihda vaikka johonkin kaupan alaan, palkka ei välttis päätä huimaa, mutta vastuu on pieni.
Tämä tosin ei koske kaikkia työnantajia, eikä onnistu keneltä tahansa.