Miksi hukkaan elämääni täällä?
Tämä on ihan paskaa, mutta ei ole muutakaan tekemistä.
Kommentit (44)
Olet tuhlannut elämääsi vuosia katsomalla salkkareita ja kaunareita
Upee ilma ulkona, en silti vaan millään saa persettä irti sohvasta.
Työtön Turkulainen
Tulkaa mukaan pelaamaan ilmaisia pörssipelejä Investopedia.comin sivustolle. Siellä saa 100 000 dollaria, jolla voi ostaa mieleisensä osakkeet ja sitten alkaa treidaamaan niillä. Siellä on monta peliä ja ykkönen on biljonääri. Siellä kuluu aika ma-pe siihen aikaan kun Wall Street on auki. Luen Yahoo Financen uutisia pysyäkseni kärryillä talouden käänteistä.
Eihän täällä ole enää kivoja keskusteluja. Trollien suoltamaa tekstiä täällä on senkin edestä enemmän. Täällä ei tule enää kovinkaan usein hyvä mieli.
Mulla taas on hirveä määrä tekemistä ja pakoilen näitä palstalla.
Tää oli kiva palsta vielä joskus, mut nykyään aika perseestä.
Kertoisiko joku, miten tästä pääsee irti? On kuin joku pakkomielle..
Niin. Voisit sen sijaan vahdata vaikka kissavideoita. Tai siivota.
Mä taas olen ahdistunut, kun on tulossa syöpätutkimukset. :( Pakenen kaikkeen hömppään.
Hyvä kysymys. Minä käyn todella harvoin, pari kertaa vuodessa nykyisin. Välillä roikuin tällaisilla enemmänkin. Nämähän on suurimmaksi osaksi päänaukomispaikkoja, missä ihmiset on tylyjä ihan huvikseen. Ei voi edes viihteeksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko joku, miten tästä pääsee irti? On kuin joku pakkomielle..
Pitäisi vieroittautua. Kannattaa alkaa mennä vaikka katsomaan jokin video YouTubesta. Tai aamulla voi kirjoittaa netin hakukoneeseen sanan, jonka pohjalta alkaa opiskella joka päivä jotain uutta. Tai sitten lataa tekoälybotin (Mistral AI tai ChatGPT), jonka kanssa keskustelee. Bottikin on viisaampi kuin moni täällä kirjoittava räyhähenki.
Vierailija kirjoitti:
Selain kiinni ja TÖ-IH-IN!
No mene, hopi hopi. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Selain kiinni ja TÖ-IH-IN!
Minne?
Tämä on parasta mitä tiedätte ja voitte tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen ahdistunut, kun on tulossa syöpätutkimukset. :( Pakenen kaikkeen hömppään.
Älä suotta. Suomessa on hyvä syövän hoito. Minulla oli syöpä ja se hoidettiin. Kävin juuri kontrollissa ja kaikki on ok.
Täällä sama vaiva.