Viimeinen ennakkoäänestypäivä TÄNÄÄN! Mieti ketkä pilanneet Suomen?!?
Nyt jos koskaan on tärkeää mennä äänestämään! P*rskoksuille rökäletappio kun ovat pilanneet Suomen.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän kirkkovenettä ja Juice Leskistä. En ole vielä päättänyt kumpaa äänestän kummissa vaaleissa. Ehdotuksia?
Eikö voi pysyä kotona jos on noin tyhmä.
Ei voi. Olen aina äänestänyt kirkkovenettä tai Juice Leskistä ja äänestän jatkossakin, piste.
ELI tyhmä oot. oot varmaan työtönkin kun olet noin tymä.
Opettele itse edes kirjoittamaan. Vai onko liikaa vaadittu elämämkoululaiselta?
Opettele sinä äänestämää.
Vierailija kirjoitti:
Bilderberg/WEF tuhonnut suomen
Ai? Eikö perskokkareiden hallitusohjelma ole siis saanut korjaavilla toiminteillaan muuta kuin lisää tuhoa aikaiseksi? No, kaikkihan jo tietävät noiden kykypuolueiden kyvyttömyyden kehittää muuta kuin kurjuutta.
Vierailija kirjoitti:
KD ja Keskusta.
KD on suoraan helvetistä. Riistäneet köyhiä, sairaita, vanhuksia.
Tekopyhiä - eivät tunne Jeesuksen opetuksia.
"Minkä olet tehnyt yhdelle näistä pienimmistä, sen sinä olet tehnyt minulle"
Kommunistit siivoaa jäljet ,kaikkea sitä kuuleekin.Eiköhän paskemmaksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä äänestä hillotolppia suhmuroivia perskokkareita:
Lähteet arvioivat maanantaina, että hallituspuolueet eivät halua juntata työministeri Arto Satosta(kok) tehtävään ennen sunnuntain alue- ja kuntavaaleja, sillä se näyttäisi pahalta äänestäjien silmissä. Backman voitti Kelan hallituksen äänestyksen Satosta vastaan 8-1.
Sössö-Satonen ei viitsinyt edes hakemukseen panostaa, kun tiesi, että korruptioon voi Suomessa aina luottaa.
Juuri näin, mongertaisi persukin.
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallitus pilasi
Mutku Sanna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punatuholaisten aikakausi on autamattomasti ohi. Parasta vain totutella muutokseen.
Haist pers...
Perskakat ovat tuhonneet hyvinvointivaltion, elinkeinoelämän, työllisyyden - - - työttömyyttä, konkursseja, hätää pienituloisilla...
Ja sun kotona makaaminenkaan ei ole kivaa kun paha ps leikannu tukia.
Minä en makaa kotona, olen töissä, mutta silti pidän myös heidän puolta, joilla on vielä huonommin.
Te perseet ette osaa muuta kuin kostaa. Te olette vihan puolue. Ette saa aikaan mitään rakentavaa, Suomea eteenpäin vievää, toivoa herättävää.
Te olette vieneet ihmisiltä TOIVON.
Vierailija kirjoitti:
Koska sain ala peukkuja ilmoitan ketjun asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Kommunistit siivoaa jäljet ,kaikkea sitä kuuleekin.Eiköhän paskemmaksi muutu.
Jonkunhan se on perskokkareiden jäljiltä paskat siivottava, kun vaihtoehtona ei ole antaa perskokkareiden paskoa lisää. Perskokkareet ovatkin kiitettävästi tehneet vaalityötä vasemmiston hyväksi. Ilmeisesti itsekin huomanneet, ettei tästä tule mitään.
Oikein onnela siellä vih helsingissä hyi helvetti.
Nyt löytyi sopiva ehdokas. Lähinnä koulutus ja lasten edut painaa paljon.
Liika rahan haaskaus kaiken maaliman turhan rakentamiseen yms.
Suuruudenhulluus!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallitus pilasi
Mutku Sanna!
Persuu persuuu persuu persuu persuu persuu ööööö ug ug ööö perssuuu persuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallitus pilasi
Mutku Sanna!
😂😂 Persun rajallinen argumentointikyky kiteytyy hyvin tuhon mutkusannaan! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallitus pilasi
Mutku Sanna!
😂😂 Persun rajallinen argumentointikyky kiteytyy hyvin tuhon mutkusannaan! 😂
Ja autistisen vassu jankuttajan ainut sana mikä tulee suusta on persu persu persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woketuksen huuma jatkuu äänestäen vihervas.
Jos woketuksen huuma tarkoittaa samaa kuin persujen rökäletappio niin bring it on!
Hei äänestäjä, kumman valitset; oikeudenmukaisuuden & tasa-arvon (= "woketus)
vai konkurssi-Suomen, jossa köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu, konkurssien, irtisanomisten, työttömyyden, kurjuuden Suomen, jossa vanha rakas hyvinvointivaltio häviää kuin savuna ilmaan, persekikkareiden täystuhon raunioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punatuholaisten aikakausi on autamattomasti ohi. Parasta vain totutella muutokseen.
Haist pers...
Perskakat ovat tuhonneet hyvinvointivaltion, elinkeinoelämän, työllisyyden - - - työttömyyttä, konkursseja, hätää pienituloisilla...
Ja sun kotona makaaminenkaan ei ole kivaa kun paha ps leikannu tukia.
Minä en makaa kotona, olen töissä, mutta silti pidän myös heidän puolta, joilla on vielä huonommin.
Te perseet ette osaa muuta kuin kostaa. Te olette vihan puolue. Ette saa aikaan mitään rakentavaa, Suomea eteenpäin vievää, toivoa herättävää.
Te olette vieneet ihmisiltä TOIVON.
Juuri näin, eikä perskokkareet ole vieneet sitä toivoa pelkästään ihmisiltä, vaan myös yrittäjiltä. Sellaista se on, kun hallitus ryhtyy EK:n marionetiksi unohtaen äänestäjänsä ja vaalilupauksensa. Markkinan reagointi on työpaikkojen menetyksineen ja konkursseineen murskaavaa. Mutta nuo pellet ei vaan tajua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallitus pilasi
Mutku Sanna!
Persuu persuuu persuu persuu persuu persuu ööööö ug ug ööö perssuuu persuu.
T: persuäänestäjiä kosiskeleva persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sain ala peukkuja ilmoitan ketjun asiattomaksi
Alapeukku on yhdyssana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän kirkkovenettä ja Juice Leskistä. En ole vielä päättänyt kumpaa äänestän kummissa vaaleissa. Ehdotuksia?
Eikö voi pysyä kotona jos on noin tyhmä.
Ei voi. Olen aina äänestänyt kirkkovenettä tai Juice Leskistä ja äänestän jatkossakin, piste.
ELI tyhmä oot. oot varmaan työtönkin kun olet noin tymä.
Opettele itse edes kirjoittamaan. Vai onko liikaa vaadittu elämämkoululaiselta?
Opettele sinä äänestämää.
Kävin jo ÄÄNESTÄMÄÄ ennakkoon. Kävitkö sinä? Veikö naapurin persuagitaattori kädestäpitäen sanoen ketä pitää äänestää?
Sössö-Satonen ei viitsinyt edes hakemukseen panostaa, kun tiesi, että korruptioon voi Suomessa aina luottaa.