Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei täällä käyvät sinkut miehet saa järkättyä

Vierailija
08.04.2025 |

Sinkkuiltamia? Jatkuvaa rutinaa naisten kohtuuttomista vaatimuksista, vaikka kuka tahansa voi halutessaan pistää oman tai kaverin somesta kutsuja miittiin. Pelkäätte pulleropallero lähäreitä ja yyhoita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvaan ei kuulosta realistiselta ajatus "sinkkuiltamien" toimivuudesta.

Jos otetaan huomioon, että deittisovelluksista saattaa 1 kpl sadoista naisista olla yhteensopivan oloinen nainen niin mikä on todennäköisyys että juuri siihen "sinkkuiltamaan" tulisi yhteensopiva nainen.

Vierailija
2/5 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otetaan huomioon, että deittisovelluksista saattaa 1 kpl sadoista naisista olla yhteensopivan oloinen nainen niin mikä on todennäköisyys että juuri siihen "sinkkuiltamaan" tulisi yhteensopiva nainen.

Ainakin oppisivat kommunikoitia naisten kanssa, sosiaalista elämää, kavereita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei taas ees kannata yrittää,tiäks sä kuulostat ihan oikeistolaisen fantasialta työttömästä.

Vierailija
4/5 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ei taas ees kannata yrittää,tiäks sä kuulostat ihan oikeistolaisen fantasialta työttömästä.

Mistä sä luulet oikeistolaisen halveksunnan tulevan?

He projisoi oman kuvottavuutensa muihin, se toimii eräänlaisena narsistisena oikeutuksena, jos tarpeeksi uskoo että muutkin on hirviöitä siihen pystyy alkaan uskoon ja sitten voi hyvin mielin itsekkin olla empatiakyvytön hirviö.

Vierailija
5/5 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne ukot istuisivat keskenään, yhtään naista ei ilmaantuisi paikalle :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä