TULEVASTA kesästä ennustetaan tavallista lämpimämpää
Kommentit (27)
kun se on mennyt wanhan kansan mukaan siten. jo mitä kylmempi talvi 2-30 pakkasta, tulee hellekesä joulukuun sää vastaa toukokuuta, vetinen joulu,nurmi näkyy,on touko kylmä. tammikuu jos tulipalopakkaset on kuuma kesäkuu, helmi vastaa heinäkuuta, maaliskuu elokuuta, huhtikuu syyslämpöä,, no saapi nähdä... mulla toi kylmä kesä olis .se. juttu-
Vierailija kirjoitti:
eli taas voi alkaa kärvistelemään toukokuussa kämpässä, jossa sisälämpötila nousee 27c..jihuu..ja iloa kestää johonkin lokakuun alkuun.
tuskin lokakuulle. toki tiilitalo kerää lämpöä,varsinkin tumma tiili. pimennysverhoa vaan eteen jo. pohjoiseen muutto. itse pidän viileästä
Onhan se nähty, miten nämä ennusteet pitää paikkansa. Yleensä se käy päinvastoin.
Koko talven sääennuste julki: Luvassa lunta paljon
Julkaistu 06.12.2024 10:10
Jouko Luhtala
jouko.luhtala@mtv.fi
nyt ainakin on yöpakkasia ja kylmää ja yöpakkaset alkavat taas jo elokuussa uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli taas voi alkaa kärvistelemään toukokuussa kämpässä, jossa sisälämpötila nousee 27c..jihuu..ja iloa kestää johonkin lokakuun alkuun.
Muuta muualle? Viilennä sitä asuntoa? Jos ilmalämpöpumppua ei saa asentaa, on muitakin laitteita asunnon viilennykseen. Nyt on vain kyse siitä, haluatko oikeasti parantaa omaa viihtyvyyttäsi vai vingutko vain turhasta, kun et viitsi tehdä asialle yhtään mitään.
Muuta itse Espanjaan, tää on POHJOISmaa.
Voi ei 😳
Viime kesänäkin rämmittiin 25 asteen lämmöillä metsässä keräämässä mustikoita ja ne kypsyi niin nopeaan että paljon jäi metsään.
Onhan, riippuu vain kuinka radikaaleihin on valmis. Voi muuttaa tai kaivaa vaikka maakuopan. Tai sit laittaa ikkunoihin markiisit tai keraamiset lämpösuojakalvot tms ja hankkia viilentimen.